Jump to content

enpisagor

VW GOLF R TEST - İNCELEME

Recommended Posts

Umut Abi ve aracı ile gerçekleştirdiğimiz, ufak testimiz, Buradan Umut Abiye tekrar teşekkür ederim, unutulmaz bir gün yaşadım. Çok eğlendik. Kesinlikle her şey için Golf bir tutkudur. Golf R tutkuların doruk noktası.

İyi seyirler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@enpisagor

Süpermiş... :('

Güzel bir test olmuş.

Aracı bilerek kullanmak böyle bir şey olmalı Umut Hocam

ve Can Hocama teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
@enpisagor Can ellerine sağlık. Çok güzel bir video olmuş. Artık Saffet'in kafa tırmalayan sesiyle incelediği Golf R videosuna güzel bir alternatif oluştu :) Bu arada Umut Hocam'ın arabası da gerçekten çok güzel. Maşallah diyelim :)@Umut

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar, sağolun. Maşallah gerçekten  Golf R anlatılmaz, yaşanır sadece :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@enpisagor

Bu ortam aradığımız ortam bizim. Emeği geçen herkese teşekkürler.

Golf R buradaki herkesin istediği bir araç denilebilir. ;)

Can hocam testleriniz ile alakalı bu forumu kurmadan da tavsiyem olmuştu size yine bir tavsiye vereyim.

Bazen sesiniz çok kısık kalıyor. Ne dediğinizi duymakta zorlanıyoruz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada benim aklımda kalan sahne şu...

0-100 denemesinde araç 38 ile başladı  s=s19

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Orhan Hoca

Teşekkürler Orhan Abi evet Golf tutkusu kağıt paspaslar da videoda belli, bagajı çekmedim ama bir sürü vardı :D

380 nm tork var araçta, benzinli bir araç için mükemmel değil mi?

Vag olayında özellikle frende tüm yanan stopları olsa daha göz alıcı olurdu, ama Umut Abi böyle orijinal kalmasını istediğini söyledi, bende saygı duydum tabii  :'(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@yusuf

Destek ve tavsiyeniz için teşekkür ederim,  amatörlük sonucu böyle oldu yine, ama ekipman anlamında kendimi geliştirmeyi düşünüyorum, kısmet olursa ileride kalite artacak, ancak yeni araba ile maddi imkanlar biraz zor dönemde olduğu için bu hobiye pek bir bütçe ayıramadım :/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada benim aklımda kalan sahne şu...

0-100 denemesinde araç 38 ile başladı  s=s19

oy oy oy  s=ebebe

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@enpisagor

Video sayısı arttıkça bütçe kendiliğinden gelecektir hocam. İnşallah daha iyi yerlere gider hobiniz. Forum olarak bir şekilde bir bayi ile sponsorluk anlaşması yaparsak test aracı isteriz size. Tabi zaman meselesi her şey ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@enpisagor    Ellerine sağlık Can,video güzel olmuş,keyifli bir zaman dilimi geçirdik... :'(

@DrMobile  Teşekkürler...

@silvershadow  Teşekkürler...

@KabileReisi  Teşekkürler...

@theGenius  Teşekkürler...

@Orhan Hoca  Teşekkürler...İlk görüşmemizdi evet.Sağolsun Can vag işini söyledi ama öyle şeyler pek ilgimi çekmiyor :)...Aracı alırken opsiyonları hakkında hiç bilgim yoktu,olmadı da...Olmazsa olmazım 4 kapı ve klimadır...

@maniax  Teşekkürler...Murat yolunuz düşerse başım üstüne  yaparız bi launch control...

@yusuf  Teşekkürler...

@gdervisoglu  Teşekkürler...

Ola ki gözden kaçırdığım mesajlar olabilir,iyi niyetleriniz için hepinize çok teşekkürler...

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Elinize sağlık arkadaşlar. R gören Golf sahibinin tarifi;

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@enpisagor @Umut

Elinize sağlık, güzel test olmuş hiç sıkılmadan izledim, inşallah devam eder testleriniz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Negatiwe  Teşekkürler...Her ince ayrıntısı düşünülmüş,vergi sistemimiz........................................ 8|

@fcsrn    Teşekkürler... Testte @enpisagor  ve ben varım. :D  Ama @yusuf  gelirse onunla da bir test yaparız... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Negatiwe  Teşekkürler...Her ince ayrıntısı düşünülmüş,vergi sistemimiz........................................ 8|

@fcsrn    Teşekkürler... Testte @enpisagor  ve ben varım. :D  Ama @yusuf  gelirse onunla da bir test yaparız... :D

Pardon Abi farkında olmadan Yusuf Abiyi haberdar etmişim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@enpisagor    Ellerine sağlık Can,video güzel olmuş,keyifli bir zaman dilimi geçirdik... :'(

@DrMobile  Teşekkürler...

@silvershadow  Teşekkürler...

@KabileReisi  Teşekkürler...

@theGenius  Teşekkürler...

@Orhan Hoca  Teşekkürler...İlk görüşmemizdi evet.Sağolsun Can vag işini söyledi ama öyle şeyler pek ilgimi çekmiyor :)...Aracı alırken opsiyonları hakkında hiç bilgim yoktu,olmadı da...Olmazsa olmazım 4 kapı ve klimadır...

@maniax  Teşekkürler...Murat yolunuz düşerse başım üstüne  yaparız bi launch control...

@yusuf  Teşekkürler...

@gdervisoglu  Teşekkürler...

Ola ki gözden kaçırdığım mesajlar olabilir,iyi niyetleriniz için hepinize çok teşekkürler...

 

Teşekkürler Umut Abi hepsi sayende.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Umut hocanın videolarını özledik.R ne durumda acaba.

2016 golf7 1.2 tsı comfortline manuel beyaz sürüş komfor ve ışık paket.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...