Jump to content

Plastidip sprey boya sökme işlemi (sökemedim)


Recommended Posts


  • İleti 23
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

Çok uğraştım sökülmedi cabası kapakdan da olduk.

Basınçlı su ile çıkarmayı deneyebilirsiniz. Olmazsa boyacıya verin 2 ayna kapağının maliyeti çıkmadan az olacaktır bence.

@Ender Hocam acemilik oldu maliyeti 2 adet ayna kapağı + bir kutu boya  artık çıkma beyaz kapak kovalayacağız siteden. Bazı şeyler kendin bozmadan olmuyor işte

Konudaki görseller

Değerli Hocam 

4 kat yapılmış olmasının etkisi olmuş. Ayrıca bikaç çeşidi vardı plasti dip malzemelerinin sanırım sizinkisi farklı çalışma alanı için olandanmış.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
[mention=208]Ender[/mention] Hocam acemilik oldu maliyeti 2 adet ayna kapağı + bir kutu boya  artık çıkma beyaz kapak kovalayacağız siteden. Bazı şeyler kendin bozmadan olmuyor işte

Basınçlı su ile çıkarmayı deneyebilirsiniz. Olmazsa boyacıya verin 2 ayna kapağının maliyeti çıkmadan az olacaktır bence.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 1 year later...

@Rust 2 seçenek var dikkatli bir şekilde jantlara basınçlı su vuracaksınız, lastiğe gelmemeli eğer gelecekse jant lastik ayrılmalı. 2. seçenek selülozik tinerle sileceksiniz ardından sentetik tinerle temizleyip üstübüyle kurulayacaksınız. selülozik tineri elinizle çok temas ettirmemeye dikkat edin.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
25 dakika önce, Seastar76 yazdı:

@Doctor ben Antalyada yaptırdım. instagramda görmüştüm. işlem yaptırmak için sök tak ile uğraşmamak ve araba yatmasın diye 70 liralıklardan internetten alıp boyattım. orijinalede piano black düşünülebilir. fiyatlar: sulu kaplama 150, karbon kaplama 500

Hocam sulu kaplama yapan yerlerle konustum piano black icin kaplamadan ziyade boya önerdiler. Ben sadece çıkma golf 7 ayna kapagi bulamadim. Siz 70 lira deyince o cok cazip geldi.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
On 04.04.2019 at 5:22 PM, Beşiktaş1903 yazdı:

Çok uğraştım sökülmedi cabası kapakdan da olduk.

Ne çekmişsin be hocam:) keşke istediğin renge başka bi plastidip boya ile boyasaydın daha zahmetsiz olurdu:)

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@Rust selülozik tiner plastik türevi malzemeleri daha kuvvetli çözer fazla uygulayıp bekletirseniz jantınızın üzerindeki vernik katmanınıda çözmeye başlar. Bundan dolayı plasti dip katmanını selülozik tiner ile çözüp çıkarttıktan sonra selülozik tiner kalıntılarını yüzeyden uzaklaştırmak için sentetik tiner uygularsanız iyi olur. Eğer sentetik tineriniz yok ise kuru bir üstübü ile yüzeyi iyice temizlemelisiniz.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




  • İletiler

    • Mqb’de linkteki yemez ama adaptasyonda ayari olabilir ama bence sorunu baska bir yerde aramak lazim, sicak havada ve ilik havada orijinalde de cok fazla Hatta hic calistirmiyor olabilir kizdirma bujisini. Sicak havada ben hic bekledigini hatirlamiyorum
    • @Evilhard dostum ben aynı model aynı kasa ve aynı marka olduğu için söyledim 😊 ikisi de golf ikisi de volkwagen ikiside midlineplus ikisi de manuel 😊 motorlar farklı sadece 
    • Bu konu ile ilgili olarak yabancı sitelerde aşağıdaki gibi bir konu var. Genelde eski modellerde denemişler ve ısıtıcı eşik değeri değiştirilerek ısıtma bujilerinin devrede kalma süresi ayarlanabiliyor görünüyor. Konu içinde golf 7'de yapılıp yapılmadığını görmedim ama altyapı aynı olduğu için uygulanabilir diye düşünüyorum.  Şehir dışında olduğum için kendi aracımdan kontrol edemedim. Konuyu aşağıdan inceleyebileceğiniz gibi anladığım üzere kısaca açıklayayım; VCDS ile;  Motor kontrol (Engine) ünitesine bağlanın. 12233 şifresini girerek oturum açın. Sonra, Adaptation'a tıklayın ve grup 12'ye gidin. Ekranda Stored value: 32768 (varsayılan) değeri görünmesi gerekiyor, bu değeri 32700 civarında bir değer ile değiştirin. Test'e tıklayın, ardından yeni değeri kaydedin. Motor kontrol ünitesinden çıkın, Kontağı kapatın ve tekrar açın. Motor kontrol cihazına gidin ve tekrar oturum açın. Adaptasyon'a girin ve grup 12'ye gidin. Burada görünen ekranda üstten ikinci penceredeki (no unit) değerin bir önceki haline göre değişmiş olması gerekiyor. Bu değer, kızdırma bujilerinin aktif olacağı saniye cinsinden süresini gösterir. Not: Değişikliğin sonuçlarını görebilmek için bunu soğuk bir motorla yapmanız gerektiğini unutmayın. VCDS ile değer değişimini istediğiniz zaman yapabilirsiniz, ancak motor sıcaklığı soğuyana kadar hiçbir şey fark edemezsiniz. Ayrıca, değişikliği yaptıktan sonra ikinci pencerede (no units ekranı) yeni ısıtma süresi görünmeyecektir. Adaptasyonun sonuçlarını görmek için kontağı kapatıp açmanız ve motor kontrolöründe yeniden oturum açmanız gerekir. Örneğin: Aşağıdaki değerleri Motor 7 derece sıcaklıktayken yaptığınızda; eşik değeri: 32768 iken, ısıtma süresi: 1,01 saniye, eşik değeri: 32700 iken, ısıtma süresi: 2,88saniye eşik değeri: 32650 iken, ısıtma süresi: 6,66saniye oluyor. Yani eşik değerini düşürdükce süre artıyor, tabi bunu çok uzatmamak gerekebilir, çünkü çok uzun süre devrede kalması avantaj olmayacağı gibi ısıtma bujilerinin de erken bozulmasına sebep olabilir. Bu yüzden yapılabilmesi durumunda sorumluluk tamamen kendinize aittir  Yukarıda da dediğim gibi Golf 7 de olur mu şu an bilmiyorum ama İstanbul'a döndüğümde sırf merakımdan deneyeceğim bunu, İlgilenenler aşağıdaki konuyu inceleyebilir. Konu: https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/how-to-extend-glow-time-with-vag-com-alh.123304/  
    • Bu akşam tatlı tatlı yağan karın tadını ellerimiz sızlayana kadar çıkardık, bu da dün sabahtan, yanakları bu sene ilk kez soğuk gören bizim sincap ve düldül ☺️ Kar yağmasına en çok sevinenler onlar olurdu her sene ama bu sene herkes bir ayrı sevindi, kış mevsimini çocuklara açıklamakta zorlanır hale gelmiştik, hava bile soğumamıştı, barajlar-su-dengesiz sıcaklıklar derken herkeste bir huzursuzluk vardı. Umarım herşeyi örtüp bembeyaz bir sayfa açtığı gibi yurtta herkes için daha dertsiz tasasız virüssüz belasız bir yılın habercisi olur bi yağışlar. Selamlar.
    • Hyundai i30larin da bazilarinda cam tavan var. Ama bu 2014 golf 7 tdi midline plus Mi 10 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
×
×
  • Yeni Oluştur...