Yetkili servisten beklentileriniz


gokberks

Üye
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
462
Tepkime puanı
82
Konum
İstanbul
İsim
Gökberk
yetkili servisten beklentileriniz nelerdir? müşteri memnuniyetini arttırmak için serviste şunlar da olmalı diyebileceğiniz önerileriniz var mı? Müşteri gözünden öneriler çok önemli o yüzden görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

 
Güncel. Herkes mi yetkili servisten memnun, hiç önerisi tavsiyesi yok.

 
herkes cevabı vermiş aslında.. hiç cevap vermeyerek! 

buna servislere  yakayı kaptırmak deniyor!

fransızlara da 1535 de iyi niyet garantisi alarak (dostluk)   ayağıyla  yakayı kaptırmıştık(kapitülasyonlar) ......adamlar 500 SENE DOSTLUK GARANTİSİ verdiler. ama ekonomiyi çökerttiler.

servislerden ne beklenir?

"merhamet" beklenir bu saatten sonra

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
var , stajyer öğrencilere işlem yaptırmasınlar.

özel hastaneye gidip tonla para verip işlemi öğrenci yapınca olay çıkıyorsa burada da öğrenci işlem yapmamalı.

 
Servislerde bilgisiz çalışan personeller olduğunu gördüm amacim burda karalama yapmak değil onuda baştan söyleyim, öyle durumlar oluşuyor ki verdikleri cevaplarla gülme krizine sokuyorlar. Servis personeli bence kendini biraz gelistirmeli teknik düşünüp cevaplar vermeli , saat 6 olsada gitsek ay başında parayı ceksek diye çalışan insanlar malesef ileriye gidemiyor buda bir gerçek.

Servis diyaloglarım

-ustam dönüşe duyarli sisleri açtım nasıl olmuş?

+ Aman abi ne yaptın araba yanar desteklemez bunlar beyinleri farklı 

-Katalogta belirtiyor yurtdışı araçlarda standart neden yansın araba?

+Ordakilerin beyinleri farklı

- Olurmu abi ayni bcm var koduna kadar

+kemkümkemküm

2. Diyalog

-abicim aracında beyinde hata var 5F ünitesi hata veriyor silemiyoruz kamera takmışsın arızalanmış bunlar desteklemez

+ustacim orjinal şemasina gore montaj yaptım kodlamada olan şeyi aktif ettim neden bozulsun

- bunlar tr’ye gelen arabalar beyinler farklı 

+Abi verdigi hata pek kamera kaynaklı gözükmüyor ama ?

- Yapacak bisey yok 5F arızalı silemeyiz bu hatayı 

+pekala 

iş başa duser vagcom ile bağlanıp baktim anten hatası veriyor söktüm arka panzidotu anten kablosu yerinden çıkmış taktım arızayı sildim hata falan kalmadı..

umarim ne demek istediğimi anlatabilmişimdir, kendimi yuceltmek yada övmek icin söylemiyorum ama bir kullanıcı olarak orda görev alan bir cok personeli cebimden çıkartacak seviyeye geldim. İnsan yeterki istesin

 
Sizin isteğinizi reddeceğinde agresifleşmeleri. Yolcu tarafı güneşlik aynasından ses gelmesi golf 7 ler için kabul edilen bir durum ve sanırım bunla ilgili bir servis aksiyonu bile yayınlanmış. İlk götürdüğümde sorun olmadan hallettiler, iki ay sonra sorun tekrarladığı için geri götürdüğümde zaten senin arabana işlem yapılmış biz artık ellemeyiz cevabını aldığımdan beri sadece selam bakım var 3 saat sonra geleceğim diyip çıkıyorum. 

@forjust1dayin de belirttiği gibi, teknik anlamda ilgili kişilere ters veya doğru olmayan/eksik yanıtlar vermeleri hiç hoş değil. Arabanın a sından anlamayan kişilere destek olabilmek için eğitim verildiği çok belli ancak bileni de soğutmayın.

son olarak ise servis sonrası anketten sonra  herhangi bir yerden puan kırmış isek tekrar aradıktan sonra hesap sorar gibi cevaplamayın.

Otomobiller ile ilgili olmayanları müşteri ile doğrundançalışmaya zorlamayın lütfen.

 
Görüşleriniz için teşekkürler. Tamamen müşteri memnuniyeti üzerine kurulu butik bir hizmet anlayışı sunmak istiyoruz. Bu yüzden özellikle küçük detaylar bizler için çok kritik öneme sahip. Katılım gösteremeyen arkadaşlar da gözlem, görüş ve önerilerini paylaşabilirlerse çok memnun olurum. 

 
Arkadaşların dediği gibi öncelikle araçlar hakkında daha uzman bilgiler sahibi eğitimli kişiler şart.,

Sonrasında 200bin liralık aracı alıp stajer çocuklara bakım yaptırmaları insan arabaya acıyor.,

Bazı servisler VW 'nin önerdiği Castrol harici yağ kullanıyor., Servisin bu uygulamayı bakım öncesi müşteriye söylemesi ve müşterinin rızasını almadan farklı marka yağ kullanmaması gerektiğini düşünüyorum., Efendim marka farklı olsa da VW araçlarının ihtiyaç duyduğu onayları sağlamaktadır., Cümlesi beni kesmez., madem öyle koskaca firma TR ve Almanya resmi web sitesinden Castrol Edge diye kocaman görsel ve yazılarla belirtmiş müşteriye kelime oyunları yapacağına neden farklı yağ kullandığını bi açıklasında da görelim., Aslında belli yaptıkları şey; yağı daha ucuza tedarik edip pahalı yağ ile aynı rakamdan satmaya çalışmaları., Kardeşime ısrarla aracını Mez Florya 'ya götürme dememe rağmen çok biliyormuş gibi gitmiş oraya götürmüş Polo 1.2 TSI aracına Mobil Super 3000 yağ koymuşlar tamam yağ gerekli specs. leri sağlıyor., ancak adama sorarlar bu yağ Mobil 'in en kalitesiz en ucuz yağı sen hem bu yağı kullanacaksın., Hem de gidip pahalı yağ ile aynı rakamdan müşteriye fatura edeceksin yani müşteriyi enayi yerine koyucan., Ayrıca bu yağ tam sentetik bir yağ bile değil., yarı-sentetik vasat bir yağ ama iş parayı almaya gelince en yüksek fiyattan fatura etmek ahlaksızlıktan daha ötesi., Dikkat edin yağ Mobil 1 diye bile geçmiyor Mobil Super diye geçen bir yağ..!!

Tabi kardeşime hiç kızmadım büyük sözü dinlemezsen olacağı budur.,  bazıları canı yanmadan anlamaz.,

Servislerde teslim öncesi yıkama hizmeti rezalet ötesi., kaç milyon TL. cirosu olan şirket şebeke suyu kullanmak yerine kuyu suyu ile araç yıkıyor ve bu işi taşeronlara yaptırdığı için araçlar zarar görüyor., Serviste araç ne kadar kirli olursa olsun araç yıkatmamanızı öneririm..!!

Bazı insanlar araçtan gelen trim seslerine karşı çok hassas olduklarından en ufak bir tıkırtı duyduklarında hemen servise koşuyorlar., Tamam bu araçlar çok yüksek meblalar ödüyoruz ancak şu net olarak insanların anlaması lazım., Golf 'ü bi kenara bırakın gidip A6 veya Mercedes E serisi araçlar da alsanız bu trim sesleri kaçınılmaz olarak olacaktır., Son 20 yılda üretilen araçlarda malzeme kalitesi maliyet kaygılarından dolayı gerileme olduğundan artık araçlar eskisi gibi kaliteli üretilmemektedir., Siz ne kadar pahalı araçta alsanız Audi A7 veya E300 ne alırsanız alın bu trim sesleri için aracı çok rahatsız edici olmadıkça servise götürmeyiniz., O trim sesi için kapı döşemesini söktükleri vakit araca özensiz davrandıkları için ya tırnaklardan biri kırılıyor ya bi yeri onarırken aracın başka birşeyini bozuyorlar., Neden çünkü sırada bekleyen araç çok, çalıştırması gereken personel sayısı olması gerekenden az vs...

 

Geri
Üst Alt