Geçmiş olsun hocam, servis benim aracımdaki problemin yakıttan kaynaklı olabileceğini, yakıt aldığım yeri değiştirmen gerektiğini söyledi.Aracın kurum atamamış olma ihtimalini de söylediler, tekrar ederse sistem kurum temizliği önerdiler.Ben aracımı pek yüksek devirlere çıkarmıyorum, DSG ne derse o, çok nadir 4 bin devire çıktığını biliyorum, o da çok kısa süreler.Acaba ara ara 6bin devirlere çıkmakta fayda mı var, ara ara sıkıştırmak lazım sanırım aracı.@dangerouz hayır araçla 160 km hızla giderken birden çekiş düştü arabada sonra lambanın yandığını fark ettim birkaç dk sonra çekiş normale döndü aracı kapatıp açıncada lamba söndü
Akünüzün durumu nedir hiç değiştirdiniz mi ? Araç büyük bir sıkıntı olduğunu anlarda kendini limp moda alır ve güçü keser . Korkmayın bişi olmaz büyük ihtimalle aküden.Merhaba arkadaşlar.Bugún lüleburgazdan Ayvalığa yola çıktım ve eceabattan Çanakkale feribotuna sıra beklerken yaklaşık 200m lik kuyrukta arabayı tahminen 3 kez stop ettim ve 4. Olacak sanırım çalıştırmada araba çalıştı ve epc ışığı yanık kaldı aynı andada ekranda start stop hatası diye bir ikaz çıktı.3-5 m gidip tekrar stop ettirdim arabayı sonra birdaha yapmadı.Yol boyunca arabayı hiç zorlamadım ve çekiş sorunuda yaşamadım.Konuda valf,buji turbo gibi arızalardan bahsedilmiş.Bu ışık tekrar yanarsa ne yapabilirim ve dönüşte böyle gidilse bir sorun olurmu acaba.Araç 2016 1.2 29000 km de.
Akú değişimi olmadı 3.5yıllık akú.Stop-Startıda devamlı kapalı kullanıyorum.Akünüzün durumu nedir hiç değiştirdiniz mi ? Araç büyük bir sıkıntı olduğunu anlarda kendini limp moda alır ve güçü keser . Korkmayın bişi olmaz büyük ihtimalle aküden.
Büyük ihtimalle aküdendir . Akünüze baktırın derim .Akú değişimi olmadı 3.5yıllık akú.Stop-Startıda devamlı kapalı kullanıyorum.
Venus Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
selamlar, fotoğraftaki kodu tam göremiyorum ama sanırım p2263 hatası. yaklaşık 3 aydır bende aynı sorunla karşılaşıyordum ve aracım 78 binde. her sabah bu arıza ışığını yakıyor ve araç turboyu açmıyor yani atmosferik yürüyordü ve start stop arızası veriyordu. yaklaşık 5 adet gayet bilgili ustalara gösterdikten sonra hepsi turbonun arkasındaki egzoz manifoldunda problem olduğunu, westegate tarafında bir kapakçık sürekli açık kalıyor ve aracı arızaya düşürdüğünü söyledi. geçen hafta turboyu söktürdüm ve ustaların dediği gibi çıktı. egzoz manifoldunun tamirine 8.500₺ işçilik istediler, aynı parçanın sıfırını getirttik 12000₺ + turbo sök tak işçilik ödeyerek sorunumu çözdüm.Benimde 2013 1.4 TSI Golf 7 aracım var Aynı problemle karşılaşıyorum Aracı yeni aldım ve 1 hafta sonra EPC Arıza ışığı yanmaya başladı araç turboyu kesip çekiçten düşüyor kontak aç kapa yapınca gidiyor bilgisayara bağladık çıkan arızası paylaşayım sizinle Ustalar turbo değişcek diyip başından salıyor. Trabzondan bi usta turboda sorun yok ona bağlı olan bi parçasında sorun var dedi bilgi sahibi arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim. Sizce eski sahibi bu durumdan haberdar bir şekilde mi sattı bana?