110 hp 1.6 tdı dsg higlıne golf 7 siparişi & soru işaretleri


20eylulteslimat

Yeni Üye
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
İsim
mert
Herkesin hayalinin gerçekleşmesi dileğiyle.

Arkadaslar 1.6 higlıne golf 7 siparisi verdim 20 eylul gb teslimat yapilacak. Bir konu benim canimi cok sıkıyor bilindiği uzere bu aracta bagimsiz suspansiyon yok ve surus profili ve dcc maalesef almadim. Bu bagimsiz suspansiyonlarin olmamasi gercekten buyuk bir eksiklik mi. Olması ile olmaması arasında daglar kadar fark mi var.sayisal verisi var mi karsilastirma icin ses izalasyonu icin desibel verileri vardi boyle birsey olursa daha rahat anlayabilirim.

Opsiyonlar geri gorus kamerasi ergoactiv anahtarsiz calistrma u led.

Suan ki aracim caddy .

 
Hocam bende bağımsız var emin olmak için haftada bir eğilip bakıyorum :) valla ikiside sert sanki insanlarda bağımsız çukurları yiyor geçiyor algısı olmuş eski aracıma göre daha sert öyle virajda savurur filan efsane bence aslında piyasada satılan araçları incelemek lazım kaçı bağımsız , imkanınız varsa iki aracıda bayiden test edip kendiniz karar verin , ben sözel kısmına cevap verdim :) sayısala murat hocam bakıyor [emoji1531]

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Valla hocam detaylarını mutlaka ustalarım anlatacaktır ama bende aynı aracı kullanıyorum bağımsız falan filan hiç farkında değilim. Dümdüz basıyorum gidiyorum Golf diyorum sonuçta ötesi yok. Güveniyorum aracıma. Tabiki araç en iyi güvenlik detaylarına sahip diye kendimizi F1 pilotu sıfatına sokmuyoruz. Sakin sakin,yavaş yavaş, ılgın ılgın gidiyoruz. Keyif alıyoruz tadını çıkarıyoruz. Varsın bağımsız olmasın süspansiyonlar :)

 
Herkesin hayalinin gerçekleşmesi dileğiyle.

Arkadaslar 1.6 higlıne golf 7 siparisi verdim 20 eylul gb teslimat yapilacak. Bir konu benim canimi cok sıkıyor bilindiği uzere bu aracta bagimsiz suspansiyon yok ve surus profili ve dcc maalesef almadim. Bu bagimsiz suspansiyonlarin olmamasi gercekten buyuk bir eksiklik mi. Olması ile olmaması arasında daglar kadar fark mi var.sayisal verisi var mi karsilastirma icin ses izalasyonu icin desibel verileri vardi boyle birsey olursa daha rahat anlayabilirim.

Opsiyonlar geri gorus kamerasi ergoactiv anahtarsiz calistrma u led.

Suan ki aracim caddy .
Siparişiniz hayırlı olsun. Yılda 15.000 km altında yapıyorsanız 1.4 sizi üzmez öncelikle. Bu şartlardaysanız siparişi 1.4 olarak değiştirin paranız cebinizde kalsın ;)

Bağımsızı normal bir kullanıcı kolay kolay hissedemez. İçiniz rahat olsun.

 
Siparişiniz hayırlı olsun. Yılda 15.000 km altında yapıyorsanız 1.4 sizi üzmez öncelikle. Bu şartlardaysanız siparişi 1.4 olarak değiştirin paranız cebinizde kalsın [emoji6]Bağımsızı normal bir kullanıcı kolay kolay hissedemez. İçiniz rahat olsun.
Tesekkur ederim uzun yillar sonra 657li olunca limiterimi zorlayarak bu ise girisiyorum babamin yillarca hayalini kurdugu ancak nasipte varsa bnm sahip olacagim bu aracin siparisi dizel ve dsg olmasi haricinde bilincsizce verildi sagolsun st sadece dcc deyip gectigi icin ben gerek yok diyip faturayi şişirmedigim icin o zaman sevinmistim sonrasinda google golf 7 forum yazinca bir kac forum gezindikten sonra burasinin rüştünü ispatlamış bir yer oldugunun farkina vardim 1 aydir okuyorum hemen hemen her sayfayi ve aldigim opsiyonlar tesaduf eseri dogru secimlermis. Ama iste tek pismanligim sürus modu ve dcc . ki bu gece bi duygumda geciyor sanirim sizlerin sayesinde.. Benzinli araçtan hep korkmusumdur. 3 yildir caddy kullaniyorum yaklasik 50bin km yaptim belki biraz daha fazla. Sakin bir ruh halim olsa da bazen kendimi gaza yukleniyorken bulabiliyorum ( hizli ve ofkeli serisi bunun sebebi olsa gerek) bu anlık kendimi kaybedislerimi kenara koyarsak 120-130 larda hiz sabitleyiciyi acip otoyolda seyrederken yakit tuketimine bakmamak icin dizel dsg aldim.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Hocam bende bağımsız var emin olmak için haftada bir eğilip bakıyorum [emoji4] valla ikiside sert sanki insanlarda bağımsız çukurları yiyor geçiyor algısı olmuş eski aracıma göre daha sert öyle virajda savurur filan efsane bence aslında piyasada satılan araçları incelemek lazım kaçı bağımsız , imkanınız varsa iki aracıda bayiden test edip kendiniz karar verin , ben sözel kısmına cevap verdim [emoji4] sayısala murat hocam bakıyor [emoji1531]

Sent from my iPhone using Tapatalk
Test icin gec kaldim artik siparis iptal yada opsiyon ekleme sansimda yok araca isinma asamasindayim sanirim oranlama olsa aradaki fark % 20 yi gecmiyor ona da razi gelirim artik caddy den sonra golf farkini hissetsem tatmin olurum aksi durum yıkım olur.

 
Herkesin hayalinin gerçekleşmesi dileğiyle.

Arkadaslar 1.6 higlıne golf 7 siparisi verdim 20 eylul gb teslimat yapilacak. Bir konu benim canimi cok sıkıyor bilindiği uzere bu aracta bagimsiz suspansiyon yok ve surus profili ve dcc maalesef almadim. Bu bagimsiz suspansiyonlarin olmamasi gercekten buyuk bir eksiklik mi. Olması ile olmaması arasında daglar kadar fark mi var.sayisal verisi var mi karsilastirma icin ses izalasyonu icin desibel verileri vardi boyle birsey olursa daha rahat anlayabilirim.

Opsiyonlar geri gorus kamerasi ergoactiv anahtarsiz calistrma u led.

Suan ki aracim caddy .
Değerli Hocam;

Öncelikle hayırlı olsun. 

Golf tutkunu dostlar arasına hoş geldiniz.

Ben diger forumlardakilerden farklı düşünüyorum "keşke DCC alsaydınız." DCC sadece sürüş dinamiklerine etkili olduğu için değil aynı zamanda sürüş profili seçme özelliği nedeniyle DSG  ömrüne ve yakıt tüketimine olumlu etkileri nedeniyle de önemli. Ama sonrasında 18 janta geçmek isterseniz size ek maliyet veya araca müdahale ettirmeden jant değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğer siparişiniz onay aşamasinda ise ve henüz üretime planlanması yapılmamışsa veya bir başka araç üzerinden ekletmeye imkanı varsa eklemenizi öneririm. 

Yapısal unsurlari ve çalışma ilkeleri burada:



hatta bunu da öneririm. 



Bana kalırsa kesinlikle ACT alın derim. Nedenleri:

1. Normalde sakın kullanıcı olarak eminim az yaktırırsınız zaten. Eh arada bir gazlayınca da hakkını verir. 

Dikkatli kullanırsanız silindir kapama özelliği sayesinde dizellerle yarışacak kadar ve 1.4 TSI motorlu bir aracın  ulaşması kolay olmayacak kadar ekonomik çünkü benzinli makine daha kolay ısınır ve optimal çalışma sıcaklığına kolay erişir. Söz gelimi 5-10 km lik güzergaha sahip olan kişi başka bir seçenek düşünmemeli çünkü dizel makine ısınamadan varacağınız yere ulaştığınız için hem Dpf çabuk dolar hem DPF ile uğraşmak zorundasınız hem de daha çok tüketim yapar.

Ancak uzun veya yokuş bol inilen ve çıkılan rampalı güzergahları olan yerlerde veya yüklü kullanımda ve sürekli sakin kullanımda dizellerle başa çıkmak imkansız.

3. Bir araçtan beklentilerinizi sıralayınız deseydim konfor ve konforun temel köşe taşları titreşimsizlik  ile sessizlik ilk üç sıradaysa mutlaka TSI benzinli ACT güç ünitesine sahip bir araç almalısınız. 

4. Alışkanlıklar son derece önemli elbette. dizel kullanma alışkanlıklarına ve düşük devirlerdeki gücüne alışkınsanız size motor zayıf gibi gelecektir 2000 devire kadar. Bunlar varsa gerisine bakmayın Dizel alın. 

5.  dizel ve benzinli motorlar arasındaki iç gürültü ölçüm değerleri vardır; fakat buradan bağımlı ve bağımsız süspansiyon yani torsiyon çubuklu ile  bağımsız süspansiyon  arasındaki fark standart kullanıcı için ve ortalama bir yolda fark edilir değildir bunu fark edebilmek için ortalama 110 beygirlik olan bir araçta 70 beygirden sonrası olan 40 ını kullananlar ve eğer siz de alırsanız alacağınız motor 150 Beygir olacağı için geri kalan  80 beygirini kullanacak sürücülükten pilotluk mertebesine erişenler içindir. :) veya çok bozuk yolda özellikle tek tekerleğin gireceği çukurlar ve tümseklerle dolu yollara sahip güzergahlarda ortaya çıkar. 

6.Değerli Hocam bu kararı verdiğinizde bütçeniz zorlanmayacağı gibi artacağı için bu aradaki farka panoramik cam tavan kesinlikle ve şiddetle öneririm. 

7. ErgoergoActive koltuklar ve görüş kamerası ile U LEDli Bi-Xenon farlar tercihlerinize şapka çıkartırım hepsi doğru seçimler...

Saygılarımla.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@silvershadow tatmin edici cevabiniz icin tesekkur ederim arac gemiye bindirilme asamasinda Kullandigm yollar duz ve yokuslu yollar yaylaya geliyorum. Elimdeki butce ile bu araci alabildim kalan butcem ile bir vida bile alamıyorum :) . Cam tavan mevzu bana gore degil bilimsel gerekcelerim olmasa da hani bir seyi sevmezsiniz sebebi de yoktur. bana gereksiz geliyor hatta dun gece tapatalkdan  bu forumun sohbetini okudum bir golf kullanicisi su soruyu sormus urfadayim cam tavandan gunes fena yakiyor napabiliriz diye e bende adanadayim sanirim iyiki almamisim diyorum cok şekilci de degilim daha cok islevselliğe bakiyorum i30 kullandigimda cam tavan 8 yasindaki yigenimin oynadigi birseydi. Hava zaten sicak adanada klima surekli acik.

Surus modu ve dcc disinda aracimi sevdim 10 temmuz pazar araba almaya karar verdim 11 temmuzda bayileri gezmek icin yola ciktim ilk girdigim adana aykan idi ki iyiki de oraya girmisim baska marka bayiine girme gafletinde bulunmamışım suan dcc disinda bir cok pismanligim olacakti ..

 
Değerli Hocam;

Öncelikle hayırlı olsun. 

Golf tutkunu dostlar arasına hoş geldiniz.

Ben diger forumlardakilerden farklı düşünüyorum "keşke DCC alsaydınız." DCC sadece sürüş dinamiklerine etkili olduğu için değil aynı zamanda sürüş profili seçme özelliği nedeniyle DSG  ömrüne ve yakıt tüketimine olumlu etkileri nedeniyle de önemli. Ama sonrasında 18 janta geçmek isterseniz size ek maliyet veya araca müdahale ettirmeden jant değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğer siparişiniz onay aşamasinda ise ve henüz üretime planlanması yapılmamışsa veya bir başka araç üzerinden ekletmeye imkanı varsa eklemenizi öneririm. 

Yapısal unsurlari ve çalışma ilkeleri burada:



hatta bunu da öneririm. 



Bana kalırsa kesinlikle ACT alın derim. Nedenleri:

1. Normalde sakın kullanıcı olarak eminim az yaktırırsınız zaten. Eh arada bir gazlayınca da hakkını verir. 

Dikkatli kullanırsanız silindir kapama özelliği sayesinde dizellerle yarışacak kadar ve 1.4 TSI motorlu bir aracın  ulaşması kolay olmayacak kadar ekonomik çünkü benzinli makine daha kolay ısınır ve optimal çalışma sıcaklığına kolay erişir. Söz gelimi 5-10 km lik güzergaha sahip olan kişi başka bir seçenek düşünmemeli çünkü dizel makine ısınamadan varacağınız yere ulaştığınız için hem Dpf çabuk dolar hem DPF ile uğraşmak zorundasınız hem de daha çok tüketim yapar.

Ancak uzun veya yokuş bol inilen ve çıkılan rampalı güzergahları olan yerlerde veya yüklü kullanımda ve sürekli sakin kullanımda dizellerle başa çıkmak imkansız.

3. Bir araçtan beklentilerinizi sıralayınız deseydim konfor ve konforun temel köşe taşları titreşimsizlik  ile sessizlik ilk üç sıradaysa mutlaka TSI benzinli ACT güç ünitesine sahip bir araç almalısınız. 

4. Alışkanlıklar son derece önemli elbette. dizel kullanma alışkanlıklarına ve düşük devirlerdeki gücüne alışkınsanız size motor zayıf gibi gelecektir 2000 devire kadar. Bunlar varsa gerisine bakmayın Dizel alın. 

5. @ansolak nickli Değerli Ahmet Hocam vakti zamanında paylaştığı bilgiler arasında dizel ve benzinli motorlar arasındaki iç gürültü ölçüm değerleri vardı; şu an bulamadım ama bulabilirsem paylaşırım. Fakat buradan bağımlı ve bağımsız süspansiyon yani torsiyon çubuklu ile  bağımsız süspansiyon  arasındaki fark standart kullanıcı için ve ortalama bir yolda fark edilir değildir bunu fark edebilmek için ortalama 110 beygirlik olan bir araçta 70 beygirden sonrası olan 40 ını kullananlar ve eğer siz de alırsanız alacağınız motor 150 Beygir olacağı için geri kalan  80 beygirini kullanacak sürücülükten pilotluk mertebesine erişenler içindir. :) veya çok bozuk yolda özellikle tek tekerleğin gireceği çukurlar ve tümseklerle dolu yollara sahip güzergahlarda ortaya çıkar. 

6.Değerli Hocam bu kararı verdiğinizde bütçeniz zorlanmayacağı gibi artacağı için bu aradaki farka panoramik cam tavan kesinlikle ve şiddetle öneririm. 

7. ErgoergoActive koltuklar ve görüş kamerası ile U LEDli Bi-Xenon farlar tercihlerinize şapka çıkartırım hepsi doğru seçimler...

Saygılarımla.
Şunu da sormak istiyorum 1.6 tdı dsg 110 hp ile 
1.2 tsı motorlari  ile yarişta( fiilen yapmak istedigimden degil dizel 110 hp gucunu anlamak icin ) ikisinde söforu ayni oldugunu varsayarsak hangisi gecer. Ve 1.4 tsi motorlara karsi bic sansi var mi 1.6 tdi 110 hp nin bunuda yorumlarsaniz sevinirim.

 
Şunu da sormak istiyorum 1.6 tdı dsg 110 hp ile 1.2 tsı motorlari  ile yarişta( fiilen yapmak istedigimden degil dizel 110 hp gucunu anlamak icin ) ikisinde söforu ayni oldugunu varsayarsak hangisi gecer. Ve 1.4 tsi motorlara karsi bic sansi var mi 1.6 tdi 110 hp nin bunuda yorumlarsaniz sevinirim.
Dizel makine ekonomi icindir. Yarışı sevmez. Soguk veyahut sicak herturlu benzinli makineden az yakar.

1.2 tsi ile basa bas gider. Yolun durumu ve hıza göre 1.2 veyahut dizel geçer.

1.4 ve üstü ile kapisamaz.

Bu vw cephesinde tabi.

Fakat alacaginiz arac bir golf oldugu icin

Hafif ve cevik bir şasi motor-sanziman kombinasyonu var. Yoldaki diğer ureticilerin dizel makinalarinin çoğunun onundedir performans olarak.

Ses konusuna gelince rolantide ve 50 km hiza kada benzinli bir golften sesli.

Bu hizlardan sonra isler degisiyor ve daha sessiz oluyor yuksek hizlarda.

Tabi diğer piyasadaki dizellerden oldukça sessiz. Kapiyi kapattiginiz zaman iceri cok ses almaz.

Hayirli olsun tercihiniz tekrardan icinize ne siniyorsa onu alin.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Şunu da sormak istiyorum 1.6 tdı dsg 110 hp ile 
1.2 tsı motorlari  ile yarişta( fiilen yapmak istedigimden degil dizel 110 hp gucunu anlamak icin ) ikisinde söforu ayni oldugunu varsayarsak hangisi gecer. Ve 1.4 tsi motorlara karsi bic sansi var mi 1.6 tdi 110 hp nin bunuda yorumlarsaniz sevinirim.
Son süratları oldukça yakın. Başa baş olacakları görünüyor kağıt üzerinde ve gerçekte.

1.4 için durum farklı elbette.

 

Dizel makine ekonomi icindir. Yarışı sevmez. Soguk veyahut sicak herturlu benzinli makineden az yakar. 1.2 tsi ile basa bas gider. Yolun durumu ve hıza göre 1.2 veyahut dizel geçer.

1.4 ve üstü ile kapisamaz.

Bu vw cephesinde tabi.

Fakat alacaginiz arac bir golf oldugu icin

Hafif ve cevik bir şasi motor-sanziman kombinasyonu var. Yoldaki diğer ureticilerin dizel makinalarinin çoğunun onundedir performans olarak.

Ses konusuna gelince rolantide ve 50 km hiza kada benzinli bir golften sesli.

Bu hizlardan sonra isler degisiyor ve daha sessiz oluyor yuksek hizlarda.

Tabi diğer piyasadaki dizellerden oldukça sessiz. Kapiyi kapattiginiz zaman iceri cok ses almaz.

Hayirli olsun tercihiniz tekrardan icinize ne siniyorsa onu alin.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevabiniz tesekkur ederim az yaktigi ile ovunmeye baslayabilirim [emoji3]

 

Geri
Üst Alt