GTD1449VZ turbo hk.



5x112 audi janti 5.1kg, 5x100 audi janti 5.8kg.
5x112 olan modele 5 bijon daha actirip poloya takildigini da gormustum. İnanilmaz bir hafiflik.
vakti zamanında o jantları audilerin az yakması planlanırak yapılmış, ne de olsa dönen ağırlık sönümlenemeyen ağırlık, ama şuan rollcü abilerimizin vazgeçilmezi :D
 
vakti zamanında o jantları audilerin az yakması planlanırak yapılmış, ne de olsa dönen ağırlık sönümlenemeyen ağırlık, ama şuan rollcü abilerimizin vazgeçilmezi :D
Teslanin gunumuzde aerodinamiye kafa yormasi gibi, gercek arabacilarin oldugu zamanlarda muhendisler jantlara ciddi arge yapmislar. Ama degeri bilinmez su an, “18” replika durban al 5cm bas abi mukemmel durur” kafalarindan kurtulmadikca :)
 
1.6 tdi aracı olan varsa bir dk bile düşünmeden 1449'a terfi etsin. muayeneden de sıkıntısız geçersiniz.
 
Hocam benim önceki aracım Golf 7.5 tdi idi ben big turbo setupunu yapıp Necati abide montaj yaptırdım İstanbul Rsa da yazılım yaptırdım. Çok memnundum egr partikül üzerinde problem yaşamadan kullandım. Egr partikül iptaline karşı biri olarak Rsa yı tercih ettim. Herhangi bir sorun yaşamadım 180 beygir civarı güç vardı fakat tork çok başarılı idi. Eğer egr partikül iptal edip yaparsan da paşaoğlu mg tavsiye edebilirim. Yazılım işi 1449 larda problemli fiyattan kaçıp kötü bir yerde yazdırma ve turbo montajına dikkat et diyebilirim :)
Hayatta kalitesiz bir yerde yazdırmam, turbo montajı için yer arıyorum RSA'ya sordum cevap vermediler. Dizellerin stok torku bile güzel bence yerden basa basa kalkıyor, 70 80 e kadar aynı performansla devam ediyor. Yazdırmama gerek yok sanki araçta Stage1 var zaten fabrika çıkışı. 140 mı 130 mu ne şu an beygir. Tork da 280 290 falandır sadece turbo filtre var aklımda. Turbo ve filtreninvereceği güçle 180e 330 falan olur diye düşünüyorum. İstanbulda da BTG Maslak var onlara montajı sorabilirim filtreyi onlardan alıcam zaten Racingline APR vs. TR distribütörüler.
 
1.6 tdi aracı olan varsa bir dk bile düşünmeden 1449'a terfi etsin. muayeneden de sıkıntısız geçersiniz.
Stok turbo da 1446 mı 1442 mi ne. Ben inceledim az bir şey ama yazı vs. göremedim üstünde. Kesinlikle değecek bir yükseltme, iple çekiyorum alacağım günü.
 
Hayatta kalitesiz bir yerde yazdırmam, turbo montajı için yer arıyorum RSA'ya sordum cevap vermediler. Dizellerin stok torku bile güzel bence yerden basa basa kalkıyor, 70 80 e kadar aynı performansla devam ediyor. Yazdırmama gerek yok sanki araçta Stage1 var zaten fabrika çıkışı. 140 mı 130 mu ne şu an beygir. Tork da 280 290 falandır sadece turbo filtre var aklımda. Turbo ve filtreninvereceği güçle 180e 330 falan olur diye düşünüyorum. İstanbulda da BTG Maslak var onlara montajı sorabilirim filtreyi onlardan alıcam zaten Racingline APR vs. TR distribütörüler.
Rsa Montaj desteği bazı bayilerinde yok malesef, turbo ile 380-400 arası tork alınıyor benim araçta 385nm tork vardı
 
Rsa Montaj desteği bazı bayilerinde yok malesef, turbo ile 380-400 arası tork alınıyor benim araçta 385nm tork vardı
Ankara bayisine sordum cevap bile vermediler, turboyu bulursam arayıp sorucam. Dizel torku olunca bir de 385 acayip hissettiriyordur eminim.
 
Yani her gün çevre yolunu kullanıyorum, 140 160 arası ancak yol boş olursa basarım tabi. Yani biraz mekaniksel olarak yükseltmeye gidip hem zevk alıp hem de parçaları yenilemek istiyorum, aracımda fabrika çıkışı alçaltılmış spor süspansiyon, biri OZ Racing biri de Cadiz olmak üzere iki set jantım var zaten :).
Çok yükleme sonra 1.0 la yetişemiyoruz selam vermeye :) :)
 
Elimde bir adet gtd1449 turbo mevcuttur almak isteyen arkadaşlar iletişime geçebilirler
 

viraj performansı pek yok sanki 16 inç olduğuna göre değerler stok değerler mi 205/55/16 mı yoksa değişti mi?
evet 205/55/16. ama toliman jantlar oem'e göre sanki spacer takılmış gibi hafif dışarıda duruyor.
 

Geri
Üst Alt