Golf 8 1.0 etsi Alternatör Hatası


xieclassic

Yeni Üye
Katılım
14 Nis 2024
Mesajlar
5
Tepkime puanı
5
Konum
istanbul
İsim
ersin
Araç
golf 8
Herkese Merhaba

Arkadaşlar geçen gün arabamda kaporta sorunlarından dolayı kaportacıya vermiştim oda arabayı düzeltirken sanırım kontak açık çalışmış daha sonra marş almıyordu aküyü takviye ederken araba çalışıyor ama takviyeden çıkartıp kontak kapatınca tekrar çalışmıyordu. Yetkili servise çektirdik çekici ile yetkili servise çektirdik yeni akü takınca sorun yok araba çalışıyor ama tamda emin değiliz dedi bayram nedeniyle tam bakamamışlar alternatörün değişmesi gerekebilirmiş. Arabada 2021 model 154 bin kilometrede daha önce bu tarz sorunla karşılaşan oldu mu acaba ?

imla hatalarım için kusura bakmayın.
 

Herkese Merhaba

Arkadaşlar geçen gün arabamda kaporta sorunlarından dolayı kaportacıya vermiştim oda arabayı düzeltirken sanırım kontak açık çalışmış daha sonra marş almıyordu aküyü takviye ederken araba çalışıyor ama takviyeden çıkartıp kontak kapatınca tekrar çalışmıyordu. Yetkili servise çektirdik çekici ile yetkili servise çektirdik yeni akü takınca sorun yok araba çalışıyor ama tamda emin değiliz dedi bayram nedeniyle tam bakamamışlar alternatörün değişmesi gerekebilirmiş. Arabada 2021 model 154 bin kilometrede daha önce bu tarz sorunla karşılaşan oldu mu acaba ?

imla hatalarım için kusura bakmayın.

Merhaba...

https://www.golftutkusu.com/forum/72-tanisma-salonu/
 
Upvote 0
+ ?

Araç tam 3 yıllık ? Ve 154.000 km de maşallah diyelim

3 yıl 1 aylık bile olamaz , cünkü ilk mk8 ler showrromlara nisan 2021 de geldi

Bu 154.000 km boyunca diger başka arıza / sorun / fault lar varmı oldumu ??
 
Upvote 0
+ ?

Araç tam 3 yıllık ? Ve 154.000 km de maşallah diyelim

3 yıl 1 aylık bile olamaz , cünkü ilk mk8 ler showrromlara nisan 2021 de geldi

Bu 154.000 km boyunca diger başka arıza / sorun / fault lar varmı oldumu ??
hocam ben model olarak demek istemiştim 2021 model haziran çıkışlı başka bir sorun olmadı
 
Upvote 0
Hocam tüm forum üyeleri sorunu bir kenara bırakıp km nin gerçekliğini merak ediyoruz 😂😂 bu arada umarım akü ile çözülür
 
Upvote 0

Öncelikle bu tür akü durumunda akü ölçülüp redresör şarjına bırakılmalı. Ayrıca konjektör ve alternatör kontrolü yapılmalı. Teşhis/tespit yapmadan aküyü değiştirmek ustalık değil! Zaten nasılsa parası bizim cebimizden çıkınca ustalarp arça değişiminde epey bönkör davranıyorlar.:eek:
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt