Polo Life hayırlı olsun :)



Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun. Kuru kavrama dq200 vardır sizin araçta. Yokuş yukarı çıkarken manuele alıp yokuş bittikten sonra da tekrar D konumuna alırsanız şanzımana yokuşta vites değiştirtmemiş olursunuz ve şanzıman sağlığını bi nebze korumuş olursunuz.
Kaporta için de en azından kaput ön çamurluklar ve farlara ppf kaplama yaptırmanızı tavsiye ederim.
İlk yağ bakımını da 15bin km yerine 10bin km de yaptırmanızı tavsiye ederim. Sonrakilerde karar sizin.
Rodaj dönemi boyunca da aracı her devir aralıklarında düzenli olarak kullanın. Sabit olarak ve uzun süreli 2500 deviri geçirmemeye özen gösterin.
 
Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun. Kuru kavrama dq200 vardır sizin araçta. Yokuş yukarı çıkarken manuele alıp yokuş bittikten sonra da tekrar D konumuna alırsanız şanzımana yokuşta vites değiştirtmemiş olursunuz ve şanzıman sağlığını bi nebze korumuş olursunuz.
Kaporta için de en azından kaput ön çamurluklar ve farlara ppf kaplama yaptırmanızı tavsiye ederim.
İlk yağ bakımını da 15bin km yerine 10bin km de yaptırmanızı tavsiye ederim. Sonrakilerde karar sizin.
Rodaj dönemi boyunca da aracı her devir aralıklarında düzenli olarak kullanın. Sabit olarak ve uzun süreli 2500 deviri geçirmemeye özen gösterin.
Hocam rodaj konusu sıkıntı olmaz ona uyarız fakat o dediğiniz gibi yokuşlarda manuel modda kullanmayı ben uygularım fakat aile fertlerine anlatmak zor :) umarım bize sıkıntı çıkartmaz uzun yıllar kullanırız.
 
Hayırlı olsun hocam. impression golf ile kıyasladığınızda yorumlarınızı merak ediyorum. Kısa orta ve uzun vadede :)
 

Aracın hayırlı olsun, aracını parka alırken bir koordinasyon var. Rampada veya düz yolda aracını durduğunda şanzımana yük bindirmemek için.; her zaman aracını önce boşa (N), sonra park (P) pozisyonuna getir. Direk P hiç bir zaman yapma, belki de biliyorsundur... :)
 

Geri
Üst Alt