Rölantide titreme


Hamosaka

Yeni Üye
Katılım
25 Ara 2018
Mesajlar
22
Tepkime puanı
9
İsim
Hakan
İyi günler, aracım 2016 Dsg; aracımın aküsünü değiştirdikten sonra rölantide titreme ve dururken direksiyonu sağa sola çevirdiğimde çok fazla titreme olmakta bunun nedeni ne olabilir
 

İyi günler, aracım 2016 Dsg; aracımın aküsünü değiştirdikten sonra rölantide titreme ve dururken direksiyonu sağa sola çevirdiğimde çok fazla titreme olmakta bunun nedeni ne olabilir
Akü müü
Şarj dinamosu mu
Bobin mi
Buji mi
Aküdür akü
Volant mı ki
Ayıkamadım çok seçenek ver samki
 
Upvote 0
İyi günler, aracım 2016 Dsg; aracımın aküsünü değiştirdikten sonra rölantide titreme ve dururken direksiyonu sağa sola çevirdiğimde çok fazla titreme olmakta bunun nedeni ne olabilir
Seçenek çok malesef. Çetrefilli günler bekliyor sizi..
ilk bujilerden başlayın derim.
 
Upvote 0
Arıza tespiti konularında yine en iyisi servise gitmek sanırım
Akü değişimden sonra bu durumla karşılaştığınızı bahsetmişsiniz.

Akünüz daha önce neydi, sonra ne takıldı?
Bu arada araç kilometre bilgisi, servis geçmişi yaşadığınız başka olumsuz bir durum mıydı.. bunlar da sonucu ve sorun hakkında fikri değiştirebilir..
 
Upvote 0
Aracımda fabrika çıkışlı akü vardı moll dü sanırım. Varta akü taktım, varta bayinde değiştirdim. Full servis bakımlı aracım, 79 binde. Daha önce hiç bir sorunu yoktu aracın, akü değişiminden sonra bu durumla karşılaştım. Servise randevu aldım. Sonucu burdan bildiririm
 
Upvote 0
Marka olarak değildi sormak istediğim. Yani orijinal aküsü agm mi efb mi? Yani takılan da aynı tipte mi? Aynı değilse kodlama yapıldı mı?
Akü bitme durumunda zorlanarak çalışmış olma ihtimali, başka bir parçaya olumsuz etkisi, kodlama yapılmaması gibi durumlar olmuş olabilir.
Bi bakmışsınız akü ile alakalı olmayabilir.
Servis durumu abartabilir. O sebeple ani karar vermemek araştırmak daha iyi olacaktır.
 
Upvote 0
Fabrika çıkışlı efb di. Şimdi taktırdığımda efb. Bahsedilen kodlamayı da yaptım ama değişmedi durum. Rölantide titreme var baya bir hissediyorum.
 
Upvote 0
Yeni akü takılır takılmaz bu durumu yaşadım. O ana kadar hiçbir sorun yoktu
 
Upvote 0
Herkese merhaba. Start stop’lu aracın üzerinde fabrika çıkışlı efb akü gelmişse ve 6-7 yıl sonra akü ömrü bittiğinde aynı değerlere sahip ve ya biraz daha güçlü ( örneğin üzerinde gelen efb orjinal akü değeri 68 mAh ise 72 mAh gücünde) efb akü yerine agm akü takılırsa ve kodlaması yapılırsa acaba bir sorun teşkil eder mi sizce?
 
Upvote 0
Herkese merhaba. Start stop’lu aracın üzerinde fabrika çıkışlı efb akü gelmişse ve 6-7 yıl sonra akü ömrü bittiğinde aynı değerlere sahip ve ya biraz daha güçlü ( örneğin üzerinde gelen efb orjinal akü değeri 68 mAh ise 72 mAh gücünde) efb akü yerine agm akü takılırsa ve kodlaması yapılırsa acaba bir sorun teşkil eder mi sizce?
Akü tipi ve kapasitesi kodlanırsa sorun olmaz.
Agm ise Efb'ye geçilmemesini tavsiye ederim.
 
Upvote 0
slm arkadaşlar, yaşadığım durumu sizlerle paylaşmıştım. sorunu servisle paylaştım, arıza tespiti için araca baktılar, vardıkları sonuç motor alt kulakçığı ve sol kulakçığın değişmesi gerektiğini söylediler ve 15 bin masraf çıkarttılar. ben ikinci bir yere göstermekte fayda vardır diye bosch servisine gittim durumu anlattım onlarda sağ motor kulakçığının değişmesi gerektiğini söylediler, ben yetkili servisin söylediklerini kendilerine aktardım ve aracın lifte kaldırılmasını istedim. araç lifte kaldırıldı ve ek olarak bosch serivisi de motor alt kulakçığının değişmesi gerektiğini söylediler. o sırada yapılacak işlemin ne kadar olacağını hesaplamak için gittiler. araç liftteyken bahsettikleri motor alt kulakçığına telefonun el feneri ile bir de ben bakayım dedim ve kulakçığın içinde kalın uzun bir cıvatanın olduğunu farkkettim, o an her şey netleşti, ben arabanın aküsünü değiştirdiğimde akü sabitleme vidasını akücü elinden motorun iç kısmına düşürmüştü ve bir şey olmaz alt korumaya düşmüştür dedi ve yedek bir cıvata taktı oraya, bu durumların akü değişimden sonra başıma geldiğini paylaşmıştım sizlerle, motor alt takozun içini düşen cıvatayı takozu esneterek çıkarttırdım ve sorunum çözülmüş oldu.
 
Upvote 0

slm arkadaşlar, yaşadığım durumu sizlerle paylaşmıştım. sorunu servisle paylaştım, arıza tespiti için araca baktılar, vardıkları sonuç motor alt kulakçığı ve sol kulakçığın değişmesi gerektiğini söylediler ve 15 bin masraf çıkarttılar. ben ikinci bir yere göstermekte fayda vardır diye bosch servisine gittim durumu anlattım onlarda sağ motor kulakçığının değişmesi gerektiğini söylediler, ben yetkili servisin söylediklerini kendilerine aktardım ve aracın lifte kaldırılmasını istedim. araç lifte kaldırıldı ve ek olarak bosch serivisi de motor alt kulakçığının değişmesi gerektiğini söylediler. o sırada yapılacak işlemin ne kadar olacağını hesaplamak için gittiler. araç liftteyken bahsettikleri motor alt kulakçığına telefonun el feneri ile bir de ben bakayım dedim ve kulakçığın içinde kalın uzun bir cıvatanın olduğunu farkkettim, o an her şey netleşti, ben arabanın aküsünü değiştirdiğimde akü sabitleme vidasını akücü elinden motorun iç kısmına düşürmüştü ve bir şey olmaz alt korumaya düşmüştür dedi ve yedek bir cıvata taktı oraya, bu durumların akü değişimden sonra başıma geldiğini paylaşmıştım sizlerle, motor alt takozun içini düşen cıvatayı takozu esneterek çıkarttırdım ve sorunum çözülmüş oldu.
Vay arkadaş. Oraya nasıl denk gelmiş. Enteresan. Didiklemekte fayda var iyi yapmışsınız.
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt