Kablolu android auto bağlanamama sorunu


alpiturk

Üye
Katılım
21 Tem 2023
Mesajlar
42
Tepkime puanı
30
Konum
Bursa
Arkadaşlar selamlar, golf 8 1.0 style aracımızı yeni aldık. Samsung s23 telefonumu kablolu olarak bağlamak istedim ancak android auto çalışmıyor, bir türlü bağlanmayı başaramadım. Nette biraz bakınca sorunun Samsung s23 telefonlarda problem olduğunu gördüm. Sizler böyle bir problem yaşadınız mı? Çözebildiniz mi? Neler yapılabilir? Yardımcı olursanız sevinirim
 


Sorunla ilgili güncelleme yapayım. VW' e mail yollamıştım durumumu anlatan, gelen cevabı aşağıya ekliyorum. Bir bilgileri olmadığını söylemişler yani bir ilerleme kaydedeceğimi düşünmüyorum ama araştırmaya devam bakalım.

"Merhaba %,

App Connect ve Android Auto ile ilgili mesajınız için teşekkür ederiz.

Ne yazık ki Android Auto ile ilgili bahsettiğiniz sorun ve Samsung Galaxy S23 bağlantısı hakkında herhangi bir bilgimiz yok.

Lütfen bu konuda yerel Volkswagen servis ortağınızla iletişime geçin.

Volkswagen'inizle her zaman güvenli bir yolculuk geçirmenizi dileriz.


Volkswagen ekibiniz"
 
Upvote 0
Upvote 0
Merhabalar, güncelleme vermek istedim. VW' e sorunum hakkında mail attığımı belirtmiştim. VW olumsuz geri dönüş yapmıştı ama ben yine de mail atmaya devam ettim ve sorunumu açıkçası aptala anlatır gibi anlattım. En sonunda ciddi cevap verdiler ve aracım hakkında tüm bilgileri istediler; VIN numarası, bilgi-eğlence sisteminin parça numarası, donanım numarası, yazılım bilgileri, telefonumun işletim sisteminden tutun işlemcisinin ne olduğuna dair ekran görüntüsüne kadar tüm bilgileri istediler, ben de bu istenilenlere ek olarak video çekip gönderdim. En sonunda sorunumu çözdüklerini ve hangi servise gitmek istediğimi sordular. Bursa'da yaşadığımdan ARCA Bursa' yı istedim. Plaka bilgilerim dahil tüm bilgilerimi istediler ve bana geri dönüş yapılacağı söylendi. Ertesi gün Arca Bursa'dan aradılar ve mail geldiğini, app-connect sorununun çözüleceğini belirttiler. Bugün gittim servise, bilgi-eğlence sisteminin yazılımını güncellemişler, 1805 oldu yazılım, ek olarak başka neler yaptılar bilemiyorum ama sorun çözüldü. Servis danışmanının söylediğine göre ingilizce mail göndermiş VW Almanya ve bir yönerge yollamışlar. Onu uyguladıklarını söylediler serviste. Problem yaşayanlara tavsiyem bilgi-eğlence sistemini güncelletsinler, selamlar
 
Upvote 0
Merhabalar, güncelleme vermek istedim. VW' e sorunum hakkında mail attığımı belirtmiştim. VW olumsuz geri dönüş yapmıştı ama ben yine de mail atmaya devam ettim ve sorunumu açıkçası aptala anlatır gibi anlattım. En sonunda ciddi cevap verdiler ve aracım hakkında tüm bilgileri istediler; VIN numarası, bilgi-eğlence sisteminin parça numarası, donanım numarası, yazılım bilgileri, telefonumun işletim sisteminden tutun işlemcisinin ne olduğuna dair ekran görüntüsüne kadar tüm bilgileri istediler, ben de bu istenilenlere ek olarak video çekip gönderdim. En sonunda sorunumu çözdüklerini ve hangi servise gitmek istediğimi sordular. Bursa'da yaşadığımdan ARCA Bursa' yı istedim. Plaka bilgilerim dahil tüm bilgilerimi istediler ve bana geri dönüş yapılacağı söylendi. Ertesi gün Arca Bursa'dan aradılar ve mail geldiğini, app-connect sorununun çözüleceğini belirttiler. Bugün gittim servise, bilgi-eğlence sisteminin yazılımını güncellemişler, 1805 oldu yazılım, ek olarak başka neler yaptılar bilemiyorum ama sorun çözüldü. Servis danışmanının söylediğine göre ingilizce mail göndermiş VW Almanya ve bir yönerge yollamışlar. Onu uyguladıklarını söylediler serviste. Problem yaşayanlara tavsiyem bilgi-eğlence sistemini güncelletsinler, selamlar
Gözün aydın hocam. Samsung kullanıcısı olarak telefonumu güncelleyemiyordum. Paylaşım için teşekkürler :]
 
Upvote 0
Merhabalar, güncelleme vermek istedim. VW' e sorunum hakkında mail attığımı belirtmiştim. VW olumsuz geri dönüş yapmıştı ama ben yine de mail atmaya devam ettim ve sorunumu açıkçası aptala anlatır gibi anlattım. En sonunda ciddi cevap verdiler ve aracım hakkında tüm bilgileri istediler; VIN numarası, bilgi-eğlence sisteminin parça numarası, donanım numarası, yazılım bilgileri, telefonumun işletim sisteminden tutun işlemcisinin ne olduğuna dair ekran görüntüsüne kadar tüm bilgileri istediler, ben de bu istenilenlere ek olarak video çekip gönderdim. En sonunda sorunumu çözdüklerini ve hangi servise gitmek istediğimi sordular. Bursa'da yaşadığımdan ARCA Bursa' yı istedim. Plaka bilgilerim dahil tüm bilgilerimi istediler ve bana geri dönüş yapılacağı söylendi. Ertesi gün Arca Bursa'dan aradılar ve mail geldiğini, app-connect sorununun çözüleceğini belirttiler. Bugün gittim servise, bilgi-eğlence sisteminin yazılımını güncellemişler, 1805 oldu yazılım, ek olarak başka neler yaptılar bilemiyorum ama sorun çözüldü. Servis danışmanının söylediğine göre ingilizce mail göndermiş VW Almanya ve bir yönerge yollamışlar. Onu uyguladıklarını söylediler serviste. Problem yaşayanlara tavsiyem bilgi-eğlence sistemini güncelletsinler, selamlar
Çok teşekkür ederim. Ankara'daki servisleri arayıp bir öğreneyim güncelleme olup olmadığını.
 
Upvote 0
multimedya güncellemesini yapın arkadaşlar. benim sorunum çözüldü. s23 ulltra kullanıyotum bağlanamıyordum.Kabloda değil sorun. forumda mm güncelleme başlığı var.
 
Upvote 0
multimedya güncellemesini yapın arkadaşlar. benim sorunum çözüldü. s23 ulltra kullanıyotum bağlanamıyordum.Kabloda değil sorun. forumda mm güncelleme başlığı var.
Merhaba, güncellemeyi kendiniz mi yaptınız? Pazartesi servise gideceğim ancak durumu telefonda anlattım, problemden hiç haberleri yoktu. Çözebileceklerinden çok umutlu değilim o yüzden.
 
Upvote 0
Merhaba, güncellemeyi kendiniz mi yaptınız? Pazartesi servise gideceğim ancak durumu telefonda anlattım, problemden hiç haberleri yoktu. Çözebileceklerinden çok umutlu değilim o yüzden.
forumdaki başlıkta verilen dosyalar ile kendim yaptım sıkıntı olmadı
 
Upvote 0


Geri
Üst Alt