1.2 TSi Big Turbo ile Yükleme


@barracuda Uzun zamandır aklımdaydı hatta rsa 230 olanları sormustum 1-2 yıl önce o zaman nasip olmadı . aracın standart comfortline di yagmur far sensörü dahi yoktu , ufaktan basladık önce sensör sonra mib2 kamera durban derken eksik hissettiğim aydınlatma sırada o var .  

 

@Balistique rsa ankara eski bayisi ve EMC performance sahibi Kürşad'la bir görüş derim. o bir tane büyük turbo 1.2 tsi yapmıştı.

 
Hocam o kadar argeden sonra sizin 2 dkklık beyin fırtınanız muazzam cidden.

SM-G980F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Değerli hocam tabi ki argelere araştırmalara modifiye ye saygim var hatta hevesim de...

Fakat aracım 2014 105 bg 1.2 tsi 

Sizin gibi detaylı profosyonel olmasa da yazılım ile aracıma +25 bg kazandirdim heves ettik yakıt tassarruf u önceliğim di yaptirirken 

Yaptırmadan önce ortalama 5.5 lt civarında ortalama yalıtım vardı yaptırdıktan sonra 7.2 lere çıktı cünlü Çok iyi gidiyor du :)

2 bin km sonra gaza bastığımda devir saati yükseliyordu hızda yükleme olmuyor du baksı balata siyirdi dayanamadı sonuçta 25 bg ve çok da hor kullanmamistim tatlı tatlı performans istemistim ve aynı zmanda turbo hortumun yarıldı velhasili yaptırıp orjinal yazılma döndüm şu anda sıkıntım yok...

Evet 2 dk da fikrimi paylaştım fakat bir  hafta maliyetli sıkıntılı günler geçirdim:)

açıkçası benim motorumda sorun olmamış süre az di fakat yan ekipman diyelim onlar yavaş yavaş iflas etmeye başlamış...

bana da denileni yazdım açıkçası teknik bilgim yok fakat orjinal den kesinlikle vazgeçmem artık pahalıya maal oldu bana...

Bu süreçten sonra aracımi yaklaşım 30 bin km dır kullaniyorum yeri geliyor performanslı da kullanıyorum problem yasamadım 

turbo büyüdüğü zaman birkaç modifiye de olsa 1.2 tsi sonuçta illaki motor dayanmayacaktir görüşü iyice bende oturdu tabi taktir sizindir...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Mmt0634 Öncelikle gecmis olsun. Sizin yaşadığınız talihsizlikleri ve hatta fazlasını stok halde yaşayan insanlar var.

Özellıkle yazılım ile güç arttirildiginda bu gelen güçle birlikte tahrik unsuru one çıkıyor ve normal bir araçta bile yapılmaması gereken şeyler yapılıyor.

Soğukken yüklenme, alttan kontrolsüz hızlanma vs. bunlarda kavrama/baskı balata vs. gibi sarf malzemelerinin sorun çıkarmasına yol açıyor.

Atiyorum 100 beygir 125 beygir olduğunda, arac tüm sürüş anında limitte gitmiyor zaten. Kaldiki araçlar da 25 beygiri tolere edemeyecek kadar limitte üretilmiyor.

Sizinki biraz talihsizlik olmuş ama tabiki nasıl kafanız rahatsa oyle devam etmek en mantıklısı. Tekrardan geçmiş olsun.

 
@Mmt0634 Öncelikle gecmis olsun. Sizin yaşadığınız talihsizlikleri ve hatta fazlasını stok halde yaşayan insanlar var.

Özellıkle yazılım ile güç arttirildiginda bu gelen güçle birlikte tahrik unsuru one çıkıyor ve normal bir araçta bile yapılmaması gereken şeyler yapılıyor.

Soğukken yüklenme, alttan kontrolsüz hızlanma vs. bunlarda kavrama/baskı balata vs. gibi sarf malzemelerinin sorun çıkarmasına yol açıyor.

Atiyorum 100 beygir 125 beygir olduğunda, arac tüm sürüş anında limitte gitmiyor zaten. Kaldiki araçlar da 25 beygiri tolere edemeyecek kadar limitte üretilmiyor.

Sizinki biraz talihsizlik olmuş ama tabiki nasıl kafanız rahatsa oyle devam etmek en mantıklısı. Tekrardan geçmiş olsun.
Açıklama için teşekkür ederi hocam...

 yoğurdu üfleyerek yemek denir artık benim durumuma...:)

Saygılarimla

 
@serkanhector suan için egzoz var ses için değil spor egzoz dıstan sadece on farı değiştirip bınmeyi dusunuyorum 

 


Geri
Üst Alt