Muayeneden Kaldım


[mention=15059]Ofliifth61[/mention] aracın 1. Kusuru geçerli egzoz emisyon ölçümü yok  demiş emisyon ölçümü yaptırdınız mı yapmamışsanız cezası bile var bunu hatta Bi ara otomatik yazılıyordu 
Araçta sonradan boru çekilerek çift egzos var onuds kabul etmedikleri için kaldı o hallorda farlar sıkıntılı
 

geçmiş olsun da egsoz muayenen yokkken gitmeniz hata zaten lastikler kötü denmiş kendi canınız ama riski kendiniz oluşturmuşsunuz keşke bunlardan geçseydide sinyalleri konuşmak kolay olurdu en azından çözümü var...

 
geçmiş olsun da egsoz muayenen yokkken gitmeniz hata zaten lastikler kötü denmiş kendi canınız ama riski kendiniz oluşturmuşsunuz keşke bunlardan geçseydide sinyalleri konuşmak kolay olurdu en azından çözümü var...
Egsoz muayenem yok değil kaldım gitmişkende muayeneye gir eksiğin varsa görürsün dediler. Zaten çokta ümitli değildim
 
Üniversite sınavına sınav atmosferini yaşamak icin giripte doğal olarak  sıfır çeken öğrencilerin senaryosunun benzeri bu

Yada Kaybetmek için sahaya çıkmak gibi ?

Neyse çok çalışıp  önümüzdeki sınavdan muayene birincisi olarak çıkmak farz oldu. 

Eksikleri tamamlayın ?

Egzos ? Olay nedir? emisyon değerleri niye kanun dışı ? Onda da mı  susturucu vs revizyon var ?

 
Araçta sonradan boru çekilerek çift egzos var onuds kabul etmedikleri için kaldı o hallorda farlar sıkıntılı
Hocam farlardan önce, egzoz gibi daha ciddi bir sorununuz var sizin. Forumda sizin farlarınızla muayeneyi geçen bir çok arkadaşımız var, ki ampülleriniz xenon da değilmiş. Muayene kağıdına da farlarınızla ilgili bir not düşülmemiş zaten. Egzoz emisyon ölçümünü yaptırıp gitmenizde fayda var.

 
Araçta sonradan boru çekilerek çift egzos var onuds kabul etmedikleri için kaldı o hallorda farlar sıkıntılı
Geçmiş olsun.
Far ile ilgili sorununuz yok gözüküyor evrakta.
Egzoz+Lastik ve Sinyal sorununuz var.

 
Egsoz muayenem yok değil kaldım gitmişkende muayeneye gir eksiğin varsa görürsün dediler. Zaten çokta ümitli değildim
Bazen çözümleme yapabilmek de gerekiyor.

Onca kişi tahmin yürüterek size fikir vermeye çalışıyor. Halbuki size gerekenler söylenmiş. 

Ayrıca, ne gerek var bu muayenelerin hiç bişey yapmıyorlar ki diyenler için yukarıdaki durum da örnek olsun..

Demek ki herkes, aracın yolda sağlıklı bir şekilde gidebilmesi için gereken en temel parçalarından olan lastiğin sağlam olup olmadığına bakmıyor.

Ve bu, aracını zamanında bakımını yapan lastiğini kontrol eden insanlar için de tehlike oluşturacağından ve aynı trafiği paylaştığımızdan muayenenin ne kadar önemli olduğunu da anlamış oluyoruz..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
herseyi geçtim egzoz dan bariz kalacağınızi bildiğiniz halde niye orda değerli zamanı eritiyorsunuz ki? :) bol bol var sanırım 

 
Hocam farlardan ziyade bu malum kış aylarında önce kendi canınız için yeni bir lastik alın. Sonra çevre için egzoz emisyon ölçümüne girin, ardından sellektör ata ata muayeneye gidersiniz şimdilik farları boşverin.

 
Arkadaşa ve bizlere örnek olması açısından geçen ay komşumun başına gelen olay; 

Artvin'e memleketine gitmeden 2015 model audi a4 aracının yıllık bakımına 6 bin TL verdiği için sıfırdan beri üzerindeki aracın bitik lastiklerini memleketten dönüşte değiştiririm dedi. Sonuç araç köy yollarında yola tutunamadı ve dereye uçtu. Kendilerinde burun kanaması bile yok şükür ama o bakım yerine araca lastik alsa bu olay başına gelmeyebilirdi... 

Bu arada a4 sağlam bir araba olduğunu kanıtladı.. hayret verici şekilde düzgün çıkartıldı dereden.. pert oldu tabi..  

 

@1661  Lastik ciddi önem arz ediyor. 5 yıl 60k km gibi sürelerden bahsedenlere hayretle bakıyorum şimdiye kadar max 40-45k km anca kullanabildim ben sonrasında düştüğü patinajlar ıslakta kaymalar beni tedirgin ettiğinden değiştim. 2012  100k kmdeki S60’a 4. set lastiğini alacağım :)  Birde lastiğin yeniliğinden ziyade marka modeli de çok önemli daha 9 aylık 0 denilebilecek sava lastiklerle arkadaşım spin attı az daha arabası pert oluyordu (kmde çok yapılmamış aldığı jantın üzerinde geldiği için denemelik takmıştı)

 

Geri
Üst Alt