Bakım ve Doğuş Oto Süreci


Sharks28

Üye
Katılım
16 May 2019
Mesajlar
140
Tepkime puanı
130
Konum
İstanbul
İsim
Alper
Arkadaşlar herkese merhaba.

Başımdan geçen süreci sizler içinde tecrübe olsun diye yazıyorum.

23.06.2020 tarihinde aracımızı Doğuş Oto Kartal'a bakımlarının yapılması için teslim ettik. Araç 2015 1.4tsi comfortline DSG ve 57323km de idi. Eşimin tatil için 10 saat kadar tek yön uzun yol yapacak olması sebebi ile birkaç konudan daha yetkililere bahsettim. Standart bakımın haricinde;

1-sol yan ayna titremesi

2-dsg'nin dizeldeki gibi auto hold kapalıyken aracın yokuşlarda biraz geri kaydırma yapmasi

3-on göğüsten sadece benim duyabildigim hafif bir zırıltı sesi.

4-aracin at arabası gibi kasislerden vs geçerken gıcırtı yapması. Nefret ediyorum bu sesten.

Bu yukarıdaki problemlere de bakım sırasında bakmalarını istedim. İşler buradan sonra değişiyor artık.

Ilgilenen arkadaş bakım sırasında bunların hicbirine bakmayacağını, çok yoğun olduklarını ve bunlar için daha sonra yardımcı olabileceklerini belirttiler. Bende sadece 1. Maddenin çok önemli olduğunu ve aracın yol gideceği için ona mutlaka bakılmasını istedim. Araç o gün orada kaldı ve ertesi gün öğlen vakti beni aradılar ve arabada akünün, sileceğin ve kornanın birinin değişmesi gerektiğini belirttiler. Bende 1. Maddeyi sorduğumda bana ona zaten bakamayacaklarini ve bakmalarini istersemde arabanın 1 gün daha kalması gerektiğini söylediler. Bende iyice bu saçma durumdan dolayı sinirlendiğimden arabayı hemen teslim etmelerini ve birşeye bakmamalarını istedim. Aracı 1 saat sonra teslim ettiler ve 1.746 TL faturasını ödeyerek aracı teslim aldık.

Sonrasında eşim tatile gitti fakat gelirken sol aynanın artık gökyüzünü gösterdiğini ve sol tarafı göremediğini defalarca kez dinledim ve eşim bir şekilde İstanbul'a geldi. Bu arada Doğuş Oto yetkilileri beni memnuniyet anketi için aradıklarında gereken konuşmaları kendilerine yaptığım için marka temsilcisi beni aradı ve bizzat yardımcı olmayı teklif etti. Sağolsun, hanımefendi çok yardım sever birine benzediği için aracı Perşembe günü itibari ile tekrardan servise verdim ve ikame aracı da aldım. Yaklaşık 5 gün geçti ve araba için beni gün aşırı arayıp bugün şunu yaptik, bugün bunu yaptik, onay verirseniz böyle yapacağız diye birçok kez bilgilendirdiler.

Şuan her şey çok güzel gidiyor fakat sol ayna için 470tl değişim bedeli talep ediyorlar. Iyi niyetli yaklaşımından dolayı şuan takdirimi kazanan Doğuş Oto 470 ayna bedelini neye istiyor anlamista değilim açıkçası. 

Sonuç itibari ile siz arkadaşları da bilgilendirmek, yarın öbür gün yaşayabileceğiniz problemler olursa size bir fikir vermesi açısından bunları paylaşmak istedim. 

Herkese iyi akşamlar.

 
Arkadaşlar herkese merhaba.

Başımdan geçen süreci sizler içinde tecrübe olsun diye yazıyorum.

23.06.2020 tarihinde aracımızı Doğuş Oto Kartal'a bakımlarının yapılması için teslim ettik. Araç 2015 1.4tsi comfortline DSG ve 57323km de idi. Eşimin tatil için 10 saat kadar tek yön uzun yol yapacak olması sebebi ile birkaç konudan daha yetkililere bahsettim. Standart bakımın haricinde;

1-sol yan ayna titremesi

2-dsg'nin dizeldeki gibi auto hold kapalıyken aracın yokuşlarda biraz geri kaydırma yapmasi

3-on göğüsten sadece benim duyabildigim hafif bir zırıltı sesi.

4-aracin at arabası gibi kasislerden vs geçerken gıcırtı yapması. Nefret ediyorum bu sesten.

Bu yukarıdaki problemlere de bakım sırasında bakmalarını istedim. İşler buradan sonra değişiyor artık.

Ilgilenen arkadaş bakım sırasında bunların hicbirine bakmayacağını, çok yoğun olduklarını ve bunlar için daha sonra yardımcı olabileceklerini belirttiler. Bende sadece 1. Maddenin çok önemli olduğunu ve aracın yol gideceği için ona mutlaka bakılmasını istedim. Araç o gün orada kaldı ve ertesi gün öğlen vakti beni aradılar ve arabada akünün, sileceğin ve kornanın birinin değişmesi gerektiğini belirttiler. Bende 1. Maddeyi sorduğumda bana ona zaten bakamayacaklarini ve bakmalarini istersemde arabanın 1 gün daha kalması gerektiğini söylediler. Bende iyice bu saçma durumdan dolayı sinirlendiğimden arabayı hemen teslim etmelerini ve birşeye bakmamalarını istedim. Aracı 1 saat sonra teslim ettiler ve 1.746 TL faturasını ödeyerek aracı teslim aldık.

Sonrasında eşim tatile gitti fakat gelirken sol aynanın artık gökyüzünü gösterdiğini ve sol tarafı göremediğini defalarca kez dinledim ve eşim bir şekilde İstanbul'a geldi. Bu arada Doğuş Oto yetkilileri beni memnuniyet anketi için aradıklarında gereken konuşmaları kendilerine yaptığım için marka temsilcisi beni aradı ve bizzat yardımcı olmayı teklif etti. Sağolsun, hanımefendi çok yardım sever birine benzediği için aracı Perşembe günü itibari ile tekrardan servise verdim ve ikame aracı da aldım. Yaklaşık 5 gün geçti ve araba için beni gün aşırı arayıp bugün şunu yaptik, bugün bunu yaptik, onay verirseniz böyle yapacağız diye birçok kez bilgilendirdiler.

Şuan her şey çok güzel gidiyor fakat sol ayna için 470tl değişim bedeli talep ediyorlar. Iyi niyetli yaklaşımından dolayı şuan takdirimi kazanan Doğuş Oto 470 ayna bedelini neye istiyor anlamista değilim açıkçası. 

Sonuç itibari ile siz arkadaşları da bilgilendirmek, yarın öbür gün yaşayabileceğiniz problemler olursa size bir fikir vermesi açısından bunları paylaşmak istedim. 

Herkese iyi akşamlar.
@Sharks28 Öncelikle geçmiş olsun. yazdıklarınızı ve çözümü komple okudum. ayna olayı aklıma aşağıda paylaştığım fıkra getirdi.

Psikolog'a giden bir adam,

''Geceleri uyuyamıyorum efendim'' demiş, ''Sürekli yatağın altında biri var gibi geliyor. Yatağın altına girip orada uyumayı deniyorum. Bu defa da yatağın üstünde biri var gibi geliyor...''

Adamı dikkatle dinleyen psikolog ''Hallederiz bu saplantıyı'' demiş. ''Bana haftada iki kere geleceksiniz. 6 aylık bir tedavi sonunda sizi iyileştireceğimi umuyorum.''

''Her viziteye ne kadar ödeyeceğim?''

''Her vizite 100 TL, buna göre 6 ayda 4.800 TL ödeyeceksiniz''

Adam gitmiş, o gidiş...

Psikolog, birkaç ay sonra adama sokakta rastlamış:

''Ne oldu, hastalığınız?''

''2.5 TL''ye hallettim... ''

''Nasıl oldu?''

''Sizden çıktıktan sonra, ilerdeki bara uğradım. Biramı içerken, barmene hastalığımı anlattım. 'Karyolanın bacaklarını kes' dedi... Kestim; mesele halloldu! ''

 
Upvote 0

@33hasan33 sizinki olması gerektiği gibi olmuş. Hocam hizmette kusur da olabiliyor ama sonuç nasıl telafi ettiğine bakar :)   Saçma sapan hadiseler insanı geriyor zaten. Benim tutulduğum en büyük şey ilk defa gittiğimizde başından savmaya çalışmasıydı. Kimse kusura bakmasın ama ticaret böyle yapılmaz. Bir şekilde Doğuş Oto'dan birilerine tepkimi göstermem gerekiyordu. Sonuç olarak anladıklarına eminim :) Bir daha yaparlar mı bilemem.

 
Upvote 0
@Sharks28 ben servis danışmanına baştan söyledim hocam :)  dedim ben hep. Bakımı Adana aykanda yaptırıyordum sizde bakımı ilk defa yaptırmayı düşünüyorum dedim umarım bakım ve hizmetten memnun kalırım dedim, servis danışmanıda güldü bizden insanlar hep memnun kalırlar dedi, bende inşallah bütün temennimiz o yönde dedim, umarım bir daha bu tür sorunlarla karşılaşmazsınız hocam 

 
Upvote 0
Gecmis olsun hocam

Mutlu son ile bitmiş


 
Upvote 0
@HONEY teşekkürler hocam. Sonunda mutlu bitti. Ama en mutlu olacağım senaryo araçla ilgili herşeyi kendimin yaptığı olurdu. Upscale hizmet veren bir servis açmak lazım benim gibi insanlar için, ama fiyatı da abartmadan :)

 
Upvote 0
[mention=11839]HONEY[/mention] teşekkürler hocam. Sonunda mutlu bitti. Ama en mutlu olacağım senaryo araçla ilgili herşeyi kendimin yaptığı olurdu. Upscale hizmet veren bir servis açmak lazım benim gibi insanlar için, ama fiyatı da abartmadan [emoji4]
Oooo super olurdu valla acik bufe aperatif de olursa ben abone olurum
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt