Jump to content

Sinan61

R/Rline Logo ve Çamurluk Bıçakları

Recommended Posts

Herkese iyi forumlar.

Başınızın belası ben yeni bir konuyla yine forumdayım :)

Aracıma R logo seti almak istiyorum. Çoğu aksesuar sayfalarında gördüm ancak kalitesi anlamında önerebilecek yer olan var mı acaba?  Teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Aliiii Hocam teşekkürler. bende o şekilde tahmin ettim ama kalite farkı var mı diye siz değerli forumdaşlarıma sormak istedim ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bunun rline sadece yan bıçaklar olarak orjinali ne kadar?

aldığım çakma çok kalitesiz çıktı 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
43 dakika önce, Alpyaman yazdı:

Bunun rline sadece yan bıçaklar olarak orjinali ne kadar?

aldığım çakma çok kalitesiz çıktı 

Hocam orjinali 50-60 dolar civarı sanırım. Aliexpress'te orjinal yok sanırım şu sıralar. Rline kelimesini de kullanamıyor/gösteremiyor satıcılar teliften dolayı, farketmişsinizdir. Ebay veya Amazon'dan sipariş edilebilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
41 dakika önce, AhmetCakmak yazdı:

Hocam orjinali 50-60 dolar civarı sanırım. Aliexpress'te orjinal yok sanırım şu sıralar. Rline kelimesini de kullanamıyor/gösteremiyor satıcılar teliften dolayı, farketmişsinizdir. Ebay veya Amazon'dan sipariş edilebilir.

Bence orjinal almakta fayda var. Siyah yazının olduğu bölüm birkaç yıkamadan sonra uçu açıldı. Ayrıca orjinal yazı fontu ile alakasız 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, Alpyaman yazdı:

Bence orjinal almakta fayda var. Siyah yazının olduğu bölüm birkaç yıkamadan sonra uçu açıldı. Ayrıca orjinal yazı fontu ile alakasız 

Aynen hocam orjinal iyidir. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
10 saat önce, Aliiii yazdı:

@Alpyaman Gerçek R line'ın zaten emitasyonu yok hocam. 

Keşke olsa😄

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

instagram vw.seat.aksesuar sayfasında olanlar için ne düşünüyorsunuz takım olarak ordan alsam mı diye düşünüyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, Sinan61 yazdı:

instagram vw.seat.aksesuar sayfasında olanlar için ne düşünüyorsunuz takım olarak ordan alsam mı diye düşünüyorum

Ben oradan aldım memnun değilim 

bütçe var ise orjinal almaklazım 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Alpyaman hocam orjinal olarak temin edebileceğiniz bi adres bulursanız paylaşırsanız bende sipariş veririm ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
35 dakika önce, Sinan61 yazdı:

@Alpyaman hocam orjinal olarak temin edebileceğiniz bi adres bulursanız paylaşırsanız bende sipariş veririm ;)

Servis 😄

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Alpyaman hocam servisten temin edebildiğimizi bilmiyordum. Bi soralım bakalım ne kadar fiyat söylerler kim bilir :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Sinan61  bende ordan aldım memnun değilim. Yan çamurluk bıçakları ucu kalktı kötü duruyor orjinal bakıyorum bulursam alacağım bende

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocalarım parça için bugün servisle görüştüm. Tanesi 350 TL. Doğru mu acaba? Yoksa çifti mi acaba? Alan var mı servisten ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Hocalarım parça için bugün servisle görüştüm. Tanesi 350 TL. Doğru mu acaba? Yoksa çifti mi acaba? Alan var mı servisten ?

Set halinde satılıyor diye biliyorum.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
9 saat önce, Sinan61 yazdı:

Hocalarım parça için bugün servisle görüştüm. Tanesi 350 TL. Doğru mu acaba? Yoksa çifti mi acaba? Alan var mı servisten ?

Bana da adeti 350 dediler kendimi tutamayıp telefonda çüş oha dedim karşımda ki güldü.

@Negatiwe hocanın verdiği yerden sipariş açtım 15 güne gelecek orijinale en yakın hatta orijinal gibi 350 TL 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bana da adeti 350 dediler kendimi tutamayıp telefonda çüş oha dedim karşımda ki güldü.
[mention=5]Negatiwe[/mention] hocanın verdiği yerden sipariş açtım 15 güne gelecek orijinale en yakın hatta orijinal gibi 350 TL 

Bende bir sorayım. Tane dedikleri paket içinde diye biliyorum ama. Çok ilginç. 350*2=değmez [emoji23][emoji23]


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, beratx yazdı:


Bende bir sorayım. Tane dedikleri paket içinde diye biliyorum ama. Çok ilginç. 350*2=değmez [emoji23][emoji23]


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Tekrar netleştirirsen haber verirsin ben inanamayıp 3 kere sordum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...