Jump to content

Recommended Posts

6 saat önce, serkanhector yazdı:

@fatihahmet meet garage da yaptırdım küçükçekmecede 800 tl ye aktive edildi car play da yapılacaktı ama benim mediam uyumlu değilmiş 

hocam iki işlemi mi 800e yapıyorlar?sürüş modu ve app connect

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

  • İleti 52
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Popüler günler

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

aracıma sürüş modu yaptırdım bana hayırlı olsun 

Ben de öyle zannediyorum da birinin itiraf etmesini, ya da aksi yönde beni ikna etmesini bekliyorum.

Genel olarak aşağıdaki vasryasyonları uyguluyor araç. Sürüş Profil Seçimi “Driving Profile Selection” Merkezi multimedya ekranı üzerinden kontrol edilebilen sürüş profilleri Driving Profile

Konudaki görseller

Bir saat önce, mali_bekir yazdı:

@serkanhector 

DCC adaptif şase yoksa araçta sürüş modu düğme görüntü süs katar sadece.

Hayırlı Olsun.

Tam da öyle demeyelim Hocam ama, DCC olmadığından Aracın Yere yaklaşması olmayacaktır diğer varyasyonları oluşup Araç ona göre tepkimeye devam edecektir. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, mali_bekir yazdı:

@mali_bekir 

+Direksiyon sertleşme ve tepki

Başka ne var artı 

 

Genel olarak aşağıdaki vasryasyonları uyguluyor araç.

Sürüş Profil Seçimi “Driving Profile Selection”

Merkezi multimedya ekranı üzerinden kontrol edilebilen sürüş profilleri Driving Profile Selection, Normal, Comfort*, Sport, Eco, Individual sürüş profilleri arasında seçim imkanı sunmaktadır. Bu modlar, araçta bulunan ekipmanlara bağlı olarak ACC, Klimatronik ve kemer gerdiricilerine müdahale edebilmektedir.

Örneğin Sport modu seçildiğinde, direksiyon elektromekanik desteği azaltılarak daha sert bir karakter kazanırken, gaz pedalının hassasiyeti ve gaz kelebeğinin tepkileri hızlanmaktadır. Araçta adaptif Bi-Xenon farlar bulunuyorsa (Top Xenon), dinamik viraj farının hareketleri hızlanmaktadır., Yeni Led farlarda da benzer çalışma prensibi esas alınır.Aynı zamanda emniyet kemeri gerdiricileri de gerilerek sürücüyü koltuğuna sabitlemekte ve hızlı girilen virajlarda daha iyi bir hakimiyet sağlamayı amaçlamaktadır.

*Comfort modu sadece DCC alındığında gelmektedir.

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, Ender yazdı:

Genel olarak aşağıdaki vasryasyonları uyguluyor araç.

Sürüş Profil Seçimi “Driving Profile Selection”

Merkezi multimedya ekranı üzerinden kontrol edilebilen sürüş profilleri Driving Profile Selection, Normal, Comfort*, Sport, Eco, Individual sürüş profilleri arasında seçim imkanı sunmaktadır. Bu modlar, araçta bulunan ekipmanlara bağlı olarak ACC, Klimatronik ve kemer gerdiricilerine müdahale edebilmektedir.

Örneğin Sport modu seçildiğinde, direksiyon elektromekanik desteği azaltılarak daha sert bir karakter kazanırken, gaz pedalının hassasiyeti ve gaz kelebeğinin tepkileri hızlanmaktadır. Araçta adaptif Bi-Xenon farlar bulunuyorsa (Top Xenon), dinamik viraj farının hareketleri hızlanmaktadır., Yeni Led farlarda da benzer çalışma prensibi esas alınır.Aynı zamanda emniyet kemeri gerdiricileri de gerilerek sürücüyü koltuğuna sabitlemekte ve hızlı girilen virajlarda daha iyi bir hakimiyet sağlamayı amaçlamaktadır.

*Comfort modu sadece DCC alındığında gelmektedir.

 

Teşekkürler 👏

DCC adaptif şase li golfü kullanıp farkını somut hissetmek isterdim.🙂

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, mali_bekir yazdı:

Teşekkürler 👏

DCC adaptif şase li golfü kullanıp farkını somut hissetmek isterdim.🙂

 

Rica ederim Hocam.

DCC güzel hoşlakin Aracına Spor Yaya takan Tüm dostlar Zaten sürüş modu ile Bunu yaşamış sayılıyorlar bence :) Sonuçta DCC ile  ( havalı- ayarlamalı amartisörler ile )süspansiyon biraz sertleşiyor ( 0,5-0,12 mm şeklinde )  Zaten Spor yaylarda bu direk uygulanmış oluyor :like:

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Surus modu benim aracin donaniminda var, ama yazilanlar kadar belirgin fark asla hissedemiyorum, bana goz boyama gibi geldi. Mesela modlar arasinda direksiyon sertligi o kadar bariz degismiyor. Bosuna para harcamayin derim.

Mesela 2018 opel corsada bir city dugmesi vardi :) bastin mi direksiyon serce parmaginla donerdi ve 60km/h ustu otomatik kapanirdi normal sertlige gecerdi farki hissediyordum corsanin en sevdigim yonu olmustu.

Ben golfun surus modlari arasinda bariz fark goremiyorum.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, serkanhector yazdı:

@schweppes siz orjinal kodlamayı ne kadara yaptırdınız hocam nasıl farklar oldu ecu şase numarası değişiminde nasıl bir sorun oluyor açarmısınız 

Hocam servisler parçalar değişirse adaptasyonu şase ile yapıyorlar, şase farklı olunca ne olacak takılan herhangi bir yedek parça adapte edilemez olacak mesela dsg. Aynı zamanda şase değiştirmek baya baya suç diye biliyorum, artık gerisi hayal gücünüze.. 

Orjinal kodu serviste yaptırdım. Şu an nedir bilmiyorum fiyatları ama çok abartı rakamlar değil

tarihinde schweppes tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
31 dakika önce, latissimusdorsi yazdı:

Surus modu benim aracin donaniminda var, ama yazilanlar kadar belirgin fark asla hissedemiyorum, bana goz boyama gibi geldi. Mesela modlar arasinda direksiyon sertligi o kadar bariz degismiyor. Bosuna para harcamayin derim.

Mesela 2018 opel corsada bir city dugmesi vardi :) bastin mi direksiyon serce parmaginla donerdi ve 60km/h ustu otomatik kapanirdi normal sertlige gecerdi farki hissediyordum corsanin en sevdigim yonu olmustu.

Ben golfun surus modlari arasinda bariz fark goremiyorum.

Hocam aslında en büyük fark gaz tepkisi ve motor gücünde. Mesela eco modunda gaz %70 den fazla açılmıyor. Tepkiler yavaş geliyor. Ayak gazdan çekince vitesi boşa alıyor. Kullandığın için bilirsin tabiki .

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, latissimusdorsi yazdı:

Surus modu benim aracin donaniminda var, ama yazilanlar kadar belirgin fark asla hissedemiyorum, bana goz boyama gibi geldi. Mesela modlar arasinda direksiyon sertligi o kadar bariz degismiyor. Bosuna para harcamayin derim.

Mesela 2018 opel corsada bir city dugmesi vardi :) bastin mi direksiyon serce parmaginla donerdi ve 60km/h ustu otomatik kapanirdi normal sertlige gecerdi farki hissediyordum corsanin en sevdigim yonu olmustu.

Ben golfun surus modlari arasinda bariz fark goremiyorum.

Değerli Hocam 

Tepkimeler  Optimal seiyede olduğundan ,Çok net anlaşılmaması normal olduğu gibi size bir örnek ile tepkilerin değiştiğini söyleyebilirim. 

Aracınız DSG ise yada DSG araç ile deneme şansınız olursa D Modunda ve  S modunda Deneyimleme yapınız özellikle ara hızlanma ve kalkışlarda ne kadar fark olacağını hissedeceksiniz. 

Keyifli Forumlar dilerim.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Dün yakıt tüketimi konusuna yazmıştım; Bu akşam taksim halkalı 32 km yolu 90 dk da ortalama 23 km hızla  geldim 6.8 lt/km ortalama yakaladım sanırım eko sürüş modunun faydası normal de 7.5 altına düşeceğini sanmıyorum. 
17 kışlık lastikler ile 1.4 manuel 125bg

ayrıca spor mod gerçekten direksiyon sertleşiyor ve gaz tepkisinin artığını hissettiriyor. 

DCC olmadığı için diğer modlar devreye girmiyor. Sadece eko, spor, normal

1F1DFD49-0672-43DB-B80F-00D74D8CB36D.jpeg

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Aradaki farkı hissetmedim diyen arkadaş için;

Vites D konumdayken kullandığımdan normal bir araç kullanır gibi his veriyor, Asıl S konumuna alınca vites geçişleri daha geç ve pedal hassasiyeti daha çabuk oluyor, direksiyon sertleşmesi "benim için" pek bir anlam ifade etmiyor, individual modda direksiyon tepkisini normale alıyorum zaten. Direksiyon ve klima normal,  diğerleri Spor Modda kullanıyorum ve arada ciddi şekilde fark var. 

Bunu daha iyi anlamak için Vites D de iken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın birde S moddayken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın farkı anlayacaksınız. 

tarihinde Recep Gül tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
6 saat önce, schweppes yazdı:

Hocam servisler parçalar değişirse adaptasyonu şase ile yapıyorlar, şase farklı olunca ne olacak takılan herhangi bir yedek parça adapte edilemez olacak mesela dsg. Aynı zamanda şase değiştirmek baya baya suç diye biliyorum, artık gerisi hayal gücünüze.. 

Orjinal kodu serviste yaptırdım. Şu an nedir bilmiyorum fiyatları ama çok abartı rakamlar değil

 teşekkür ederim

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, Recep Gül yazdı:

Bunu daha iyi anlamak için Vites D de iken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın birde S moddayken tam gaz yapıp kalkmaya çalışın farkı anlayacaksınız. 

 

6 saat önce, Ender yazdı:

Aracınız DSG ise yada DSG araç ile deneme şansınız olursa D Modunda ve  S modunda Deneyimleme yapınız özellikle ara hızlanma ve kalkışlarda ne kadar fark olacağını hissedeceksiniz. 

Bu şanzımanın özelliği değil mi zaten, bunun kontrolünü vites kolu üzerinden yapıyoruz, sürüş moduna ne gerek var? Neyi atlıyorum?

6 saat önce, Alpyaman yazdı:

eko sürüş modunun faydası normal de 7.5 altına düşeceğini sanmıyorum. 

DSG için D konumu ve bilinçli bir sağ ayak mucizeler yaratır.

6 saat önce, İlker34 yazdı:

Hocam aslında en büyük fark gaz tepkisi ve motor gücünde.

Gaz kelebeği cevabının değişmesi, eğer DSG D/S modu dışında bir ayarlama ise ilginç olabilir. 

Motor gücü değişmez elbette, güce ulaşma şekli herhalde kastedilen. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Dsg d/s modundan farkı nedir? Yani okuduklarımdan bunun Dsg şanzıman tarafından zaten yapılıyor olması anlaşılıyor atladığım olay ne neden para verelim ki buna, nereyi yanlış anladım acaba? Orjinalini kastetmiyorum. Bu uygulamayı kastediyorum.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
20 dakika önce, allstar06 yazdı:

Dsg d/s modundan farkı nedir? Yani okuduklarımdan bunun Dsg şanzıman tarafından zaten yapılıyor olması anlaşılıyor atladığım olay ne neden para verelim ki buna, nereyi yanlış anladım acaba? Orjinalini kastetmiyorum. Bu uygulamayı kastediyorum.

Dsg ile manuel arasındaki katalog 100 km de yakıt tüketim farkı nedir? Benim bildiğim çok az. Aradaki farkı ben manuel ile dikkatli kullanım ile kaptarım zaten o zaman bende şöyle bir soru sorayım bunun için dsg alınır mı? Yani işe yaramayan birşey değil sürüş mod ben bizzat farkettim herkesede öneririm. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, 33hasan33 yazdı:

@schweppes söylediklerinize kesinlikle katılıyorum hocam, her zaman Orjinal taraftarıyım, aracıma birşey yaptıracaksam şahsen Orjinal olmasını dikkat ederim hep. 

Kesinlikle, birde bu şase değiştirme ile yapılan bir işlem olduğundan kullanırken problem yaşamazsınız belki farkına varmazsınız ama ya aracı sattıktan sonra? Alan kişi dava edebilir, çok büyüyebilir olay.. 

tarihinde schweppes tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: murat644
      Türkiyede ilk defa "Golf 7 Midline plus 1.6 TDI Manuel vites" aracım için
      Adaptif hız sabitleyici,
      şerit takip sistemi,
      trafik işaretleri algılama,
      Front assist ( ön bölge asistanı) 
      Şehir içi acil fren desteği (emergency braking) 
      Yaya koruma (pedestrian warning) 
      sürüş profili seçimi (drive mode selection) 
      özelliklerini yapmaya karar verdim ve işte anlatmaya gerek yok, mutlu sondan bir kaç fotoğraf.. 
      Her konuda fikir alışverişi ve destekleri için @forjust1day
      @Vanery"e sonsuz teşekkür ederim.
      Tüm parçaların tedariğini, montajını, kodlama dahil kendim hallettim. 
      Daha önce cruise control system (hız sabitleyici) yaptığım için alt yapı olarak zaten aracım hazırdı (gateway ve bcm). Sistemi aktif hale getirmek için online odis bağlantısı gerekmektedir, vagcom bu konuda işe yaramayacaktır. 
      Online Odis ile, motor kontrol ünitesi, abs ünitesi, acc radarı, ve kamera kodlanıyor. çok derin konu olduğu için kodlama ile alakalı soruları cevaplamayacağım. 
      Acc ve lane assist( adaptif hız sabitleyici ve şerit takip sistemi ) retfofiti yapmak isteyen olursa yardımcı olabilirim parça ve kodlama konusunda.
      Projelerim devam edecektir. Herkese keyifli forumlar
      Şehir içi acil fren desteği testi : 




       
       
       
      Montaj aşamaları : 

       

       
       
       
        
       

      Şehir içi acil fren desteği.. 
       
       

×
×
  • Yeni Oluştur...