Jump to content

Recommended Posts


  • İleti 52
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Popüler günler

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

aracıma sürüş modu yaptırdım bana hayırlı olsun 

Ben de öyle zannediyorum da birinin itiraf etmesini, ya da aksi yönde beni ikna etmesini bekliyorum.

Genel olarak aşağıdaki vasryasyonları uyguluyor araç. Sürüş Profil Seçimi “Driving Profile Selection” Merkezi multimedya ekranı üzerinden kontrol edilebilen sürüş profilleri Driving Profile

Konudaki görseller

21 dakika önce, farbar yazdı:

Nerde yaptırdınız acaba fiyat bilgisi verebilirmisiniz.

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

meet garage küçükçekmece 800 tl hatta medianız uygunsa car play da açılıyor fiyata dahil

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, serkanhector yazdı:

@Terms şimdi fark ettim sağolun nasıl düzeltebiliriz ?

Ben Düzenledim sizlerin yerine hocam.

Bu arada Hayırlı Olsun :)

keyifli forumlar ... 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, serkanhector yazdı:

@cembo 1.4 tsi araçlarda bağımsız süspansiyon var hocam 

Yani?

Benim bahsettiğim ACC (adaptif şasi kontrolü, DCC diye de geçiyor) amortisör sertliğinin değiştirilebiliyor olması.

Tekrar sorayım: Mesela Sport moduna alınca ne oluyor, direksiyon sertleşiyor mu? Gaz tepkimesi artıyor mu? Bunun şanzımanı S moduna almaktan bir farkı oluyor mu?

Ya da bu değişikliği ne için yapıyorsunuz? 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, cembo yazdı:

Yani?

Benim bahsettiğim ACC (adaptif şasi kontrolü, DCC diye de geçiyor) amortisör sertliğinin değiştirilebiliyor olması.

Tekrar sorayım: Mesela Sport moduna alınca ne oluyor, direksiyon sertleşiyor mu? Gaz tepkimesi artıyor mu? Bunun şanzımanı S moduna almaktan bir farkı oluyor mu?

Ya da bu değişikliği ne için yapıyorsunuz? 

Hiçbir yerde ACC diye geçmez!
ACC = Autonomous cruise control = Adaptif Hız Sabitleyici.

Sizin dediğiniz VW de DCC diye geçer.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, cembo yazdı:

Yani?

Benim bahsettiğim ACC (adaptif şasi kontrolü, DCC diye de geçiyor) amortisör sertliğinin değiştirilebiliyor olması.

Tekrar sorayım: Mesela Sport moduna alınca ne oluyor, direksiyon sertleşiyor mu? Gaz tepkimesi artıyor mu? Bunun şanzımanı S moduna almaktan bir farkı oluyor mu?

Ya da bu değişikliği ne için yapıyorsunuz? 

dcc başka acc başka forumda daha iyi bilen ustadlarım vardır bence direksiyon sertleşiyor yol tutuş için şasi yere yaklaşıyor mu bilmiyorum sanmıyorum da geldiğim yolda trafik vardı test edemedim ama eco modda gaz tepkisi yavaşlıyor vites düşürmek istemiyor vites durum göstergesi D1-D2 yerine E1-E2 olarak görünüyor ayağımı gazdan çekince sadece E yazısı çıkıyor ve altta eco yazısı çıkıyor 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
4 dakika önce, Terms yazdı:

Sizin dediğiniz VW de DCC diye geçer.

Tamam teşekkür ederim, VW cahili olduğumu yazmıştım zaten. 

Sonradan yaptırılan sürüş modunun ne işe yaradığını anlamaya çalışıyorum. Normal D konumunda zaten şanzıman yeterince ekonomik (ölü!?) daha da ekonomik olması beni çıldırtır. DSG'nin S konumu fena değil, buna gaz tepkimesi artışı eklenirse fena olmaz. Tabii bunun etkili bir yolu da Sprintbooster takmak. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, cembo yazdı:

Yani?

Benim bahsettiğim ACC (adaptif şasi kontrolü, DCC diye de geçiyor) amortisör sertliğinin değiştirilebiliyor olması.

Tekrar sorayım: Mesela Sport moduna alınca ne oluyor, direksiyon sertleşiyor mu? Gaz tepkimesi artıyor mu? Bunun şanzımanı S moduna almaktan bir farkı oluyor mu?

Ya da bu değişikliği ne için yapıyorsunuz? 

Bunların hiç biri hack işlemde olmuyormuş hocam. Orjinal aktivasyon gerekli diyorlar

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
11 saat önce, tgun89 yazdı:

Yani aslında bu yöntem ile eklenen sürüş modu sadece görüntü. Buradan bu anlam çıkıyor

Ben de öyle zannediyorum da birinin itiraf etmesini, ya da aksi yönde beni ikna etmesini bekliyorum.

tarihinde cembo tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

1.6tdı manuel. Ecoda gaz ölüyor özellikle cc ile olan hızlanmalarda belli. Sportta direksiyon ciddi anlamda sertleşiyor. Dsg olan araçlarda economide salılom moduda olcağı için kesinlikle yapılmalı

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
18 dakika önce, cembo yazdı:

Ben de öyle zannediyorum da birinin itiraf etmesini, ya da aks, yönde beni ikna etmesini bekliyorum.

Forumda bu konuda açıklamalar var. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
21 dakika önce, cembo yazdı:

Ben de öyle zannediyorum da birinin itiraf etmesini, ya da aks, yönde beni ikna etmesini bekliyorum.

Şöyle açıklıyım, daha önce bu işlemi bende yaptırdım. Sonra lisanslı yaptırdım. İkisinin arasında dünya kadar fark var. Bu şekilde yaptırdığınız sürüş profili başka bir aracın verilerinden kopyalanıp yapılıyor ve sonuçta sizin direksiyon modülünüz motor kontrol üniteniz şanzımanınız o kopyalanan verilerden farklı olacak. Orjinal lisanslı yapıldığında tüm kontrol üniteleri tek tek kodlanıyor, o işlemde sadece gateway beyni içindeki yazılım aktif ediliyor, ne direksiyon adaptasyon yapılıyor ne ecu nede şanzıman.. Bu yüzden arasında uçurum kadar fark var bu işlem ve orjinal arasında. Zaten öğrendiğim kadarıyla aracın ecularında şase numarasınıda değiştiriyormuş o işlem, ben riskli görüyorum.

tarihinde schweppes tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: murat644
      Türkiyede ilk defa "Golf 7 Midline plus 1.6 TDI Manuel vites" aracım için
      Adaptif hız sabitleyici,
      şerit takip sistemi,
      trafik işaretleri algılama,
      Front assist ( ön bölge asistanı) 
      Şehir içi acil fren desteği (emergency braking) 
      Yaya koruma (pedestrian warning) 
      sürüş profili seçimi (drive mode selection) 
      özelliklerini yapmaya karar verdim ve işte anlatmaya gerek yok, mutlu sondan bir kaç fotoğraf.. 
      Her konuda fikir alışverişi ve destekleri için @forjust1day
      @Vanery"e sonsuz teşekkür ederim.
      Tüm parçaların tedariğini, montajını, kodlama dahil kendim hallettim. 
      Daha önce cruise control system (hız sabitleyici) yaptığım için alt yapı olarak zaten aracım hazırdı (gateway ve bcm). Sistemi aktif hale getirmek için online odis bağlantısı gerekmektedir, vagcom bu konuda işe yaramayacaktır. 
      Online Odis ile, motor kontrol ünitesi, abs ünitesi, acc radarı, ve kamera kodlanıyor. çok derin konu olduğu için kodlama ile alakalı soruları cevaplamayacağım. 
      Acc ve lane assist( adaptif hız sabitleyici ve şerit takip sistemi ) retfofiti yapmak isteyen olursa yardımcı olabilirim parça ve kodlama konusunda.
      Projelerim devam edecektir. Herkese keyifli forumlar
      Şehir içi acil fren desteği testi : 




       
       
       
      Montaj aşamaları : 

       

       
       
       
        
       

      Şehir içi acil fren desteği.. 
       
       

×
×
  • Yeni Oluştur...