R line dönüşüm


@Alpyaman hocam hayırlı olsun. jurva jantlarınızın ölçüleri ve size ne kadara mal olduğunu yazar mısınız?

 

@Alpyaman hayırlı olsun güle güle kullanın, aklıma birşey takıldı; jant lastik tampon vs derken oldukça masraflı oldu sanırım bu işlemler, aracınızı satıp r line alsaydınız daha uyguna gelirmiydi.
Şuanki maliyetler:

jant 4000 (orj jurva)

lastik 1550 (nexen nfera su1)

yay 1100 (eibach 35/30 mm)

spacer 700 (SM)

Arka difüzör egzos 900 (orjinal r line)

ön tampon yan marşpiyel 3500 (taiwan)

şuana kadar ara toplam; 11.750 TL 

ileride yapacaklarım;

Spoyler 400 TL (taiwan)

direksiyon 3500 TL (Orjinal)

Ara toplam 3.900 TL 

R line dönüşüm genel toplam 15.650 TL

r line dönüşüm harici planladıklarım;

geri görüş kamera 2000 TL 

sürüş mod ve appconect orjinal kodlama 2500 TL 

Sürüş mod ve lastik basınç tuş takımı 330 TL (Aldım)

ara toplam; 4830 TL

Genel toplam; 20.480 TL

aracı 5 yıl satmayacağım (engelli rapor)

ayrıca plakadan dolayı hemen satmak istemem 

 
@Alpyaman samimi olarak tavsiyem takım halinde almanızdır, ben ender elektronikten aldım, şuan sanırım daha uyguna veren de yok gibi.

 
@SerkanasnCrackli appconect yapan Endere güvenmektense direksiyonu alıp kendi airbagimi kullanırım daha güvenli olur. Yurtdışından daha uyguna getirebiliriz @driver_can sağolsun bakacak manuel vitese uygun (f1 kulaçıksız) bulabilirsek alacağız yoksa TR den sadece direksiyonu alıp kendi airbagimi kullanacağım. Bu arada senin direksiyonun orta kapağı tırtıklı değil mi?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Alpyaman orta kapak tırtıklı, bu arada direksiyonun kulakçıklı olması daha iyi olur, daha sonra satmak istediğinizde dsg sahipleri de müşteri olur direksiyona, ender siz isterseniz crackli yapar 1300-1500 verip lisans alırsanız o şekilde de yapar yani siz ne isterseniz onu yapar.

 
@Alpyaman orta kapak tırtıklı, bu arada direksiyonun kulakçıklı olması daha iyi olur, daha sonra satmak istediğinizde dsg sahipleri de müşteri olur direksiyona, ender siz isterseniz crackli yapar 1300-1500 verip lisans alırsanız o şekilde de yapar yani siz ne isterseniz onu yapar.
Direksiyonu daha sonra satmak gibi bir düşüncem olmadığı için kulakçıklı almak istemiyorum. 
Ender için bahsetmek istediğim konu şu; piyasada yetkili servisten sonra herkesin güvenerek, oem, orjinal iş yaptığı için uğradığı yer düşüncesi hakim ama crackli de iş yapıyor yani sattığı direksiyonun içindeki airbag için kendi orjinal airbagimi kullanırım içim rahat eder demek istiyorum. Ayrıca vural elektronik apo usta crackli appconect işini bırakmış yapmıyor. Tırtıklı almakta iyi yapmışsınız. Benim gibi kendi airbagini kullanacak arkadaşlarda kesinlikle tırtıklı kapak kullansın ileride kapağın üstünde çizgi oluşmasını engellediği için. 
sanırım tırtıklı olanlar Makyajlı kasa ile çıkmış.

 
@Alpyaman cizgi olayı airbagi söküp aktarırken oluyor komple direksiyon alırsanız zaten o çizginin oluşması gibi bir sıkıntınız olmaz, tırtıklı kapakta alıp taksanız o çizgiler oluşacak, airbagi söküp takarken kapak çok kasılıyor çizginin sebebi bu aslında, ender elektroniği tanımam bilmem buradaki kişilerin tavsiyeleri üzerine iki defa direksiyon aldım ve bir defada sürüş modu yaptırdım, direksiyon komple alınırsa zaten bu tür cambazlıklar olmuyor zaten üzerinde parça kodları ve seri numaraları mevcut bunları servisten sorguladığınızda orjinal olduğu anlaşılıyor, bu forumda ve sahibinden de airbagsiz heryeri parlamış direksiyonlara istenilen rakamları görünce bu meseleyi toplama olarak yapmanın maliyeti hayli yüksek gibi gelmişti bana o sebeple söyledim, iki direksiyonu birden elinizde tutmayacağınızı düşünerek komple alıp diğer direksiyonu da komple satmanız daha kolay olur diye düşündüm eğer niyetiniz ikisini birlikte tutmaksa elbette airbag olmasının bir önemi bulunmuyor.

 
@Serkanasn yazdıklarında sende haklısın. Tırtıklı olunca çizgi oluşmasını yüzey sebebi ile engelliyor genelde çizgi oluşumları düz kapaklarda oluyor(Muş)

hayırlısı bakalım 

 
@Alpyaman aslında onlar çizgi değil airbag yastığının patlayınca fırlayacağı noktalar bu sebeple diğer kısımlara göre daha nazik bırakılıyor ondan dolayı kapağı airbaga geçirirken kastırınca bu nazik kısımlar biraz esniyor ve iz kalıyor, ben birkaç kişinin direksiyonunda görmüştüm bunca uğraş üzerine canınızı sıkacak bir durum olmasın diye belirtmek istedim, nihayetinde amiyane tabirle çuvalla para vereceksiniz en iyisini kullanmanız hakkınız.

 
@Serkanasn önerilerin ve uyarıların için teşekkürler.

direksiyon simidi için servis 7000 TL kapak için 1.000 TL fiyat verdi. İşçilik yapmıyorlar dışarıda yaparsınız diyor. Ayrıca airbag yok fiyatın içinde 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:


Geri
Üst Alt