Selektörde Sis Farlarının da Yanması


Peki o sis farı yuvasına takılabilecek en güçlü, projektör gibi patlayıp karşıdan gelen araç şoförünü uzunlarla gittiğine pişman edecek ve kendi aracımın elektronik aksamında herhangi bir problem çıkartmayacak bir led ampül var mıdır ?

 

Merhabalar herkese 2017 Golf Comfortline kullanıcısıyım Adana’dan yardımcı olabilecek var mıdır acaba? Teşekkürler 

 
Değerli üyeler; 2013 model higline dsg golf ümün sellektör atınca sis farları yanıyor.ben sis farını kapatmak istiyorum.burda yapılmayı anatmış fakat aracın sellektör sissini ben açadığım için eskiye döndürme ayarlarını bilmiyorum.Bana yardımcı olabilir misiniz.korkuyorum biraz aracı bozarım diye.aracın gizli özelliklerini açan vag center i aradım bana aracımın yedeklediğiniz dosyayı verin dediğimde arkadaş hard diskim silindi diyerek kandırdı beni.millet fırıldak olmuş.orjinal kablo kullanmazsam aracın bitarafları bozulurmuş vs.vs.laflar.lütfen bana yardımcı olursanız sevinirim.bir kaç güne aracımın vag 17 kablosu  geliyor.elinizde 2013 model 1.4 tsi dsg golf ün vag orjinal yedeğini alan varsa gönderebilirseniz bana sevinirim.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.

 
Bunun için, "lichupte general" yaptığınız yeri "not active" 127 yaptığınız değerleri 0 yapmanız

amerikan içinde "ambientelicht 3" veya "standlicht algeimen" ikisinden hangisini yaptıysanız onu "not active" parlaklık değerini (30-40-50 artık kaç yaptıysanız) 0 yapmanız yeterli. Eğer amerikanlar gündüzde yanıyorsa "daytime running lights" olan kanalı da "not active" yapınca tamamdır. "Önceki sayfada bu bilgi var.sellektör yaptığımızda sis farının kapanması için bunu mu yapmak gerekiyor değerli üyeler."

 
Değerli üyeler; 2013 model higline dsg golf ümün sellektör atınca sis farları yanıyor.ben sis farını kapatmak istiyorum.burda yapılmayı anatmış fakat aracın sellektör sissini ben açadığım için eskiye döndürme ayarlarını bilmiyorum.Bana yardımcı olabilir misiniz.korkuyorum biraz aracı bozarım diye.aracın gizli özelliklerini açan vag center i aradım bana aracımın yedeklediğiniz dosyayı verin dediğimde arkadaş hard diskim silindi diyerek kandırdı beni.millet fırıldak olmuş.orjinal kablo kullanmazsam aracın bitarafları bozulurmuş vs.vs.laflar.lütfen bana yardımcı olursanız sevinirim.bir kaç güne aracımın vag 17 kablosu  geliyor.elinizde 2013 model 1.4 tsi dsg golf ün vag orjinal yedeğini alan varsa gönderebilirseniz bana sevinirim.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.

Bunun için, "lichupte general" yaptığınız yeri "not active" 127 yaptığınız değerleri 0 yapmanız

amerikan içinde "ambientelicht 3" veya "standlicht algeimen" ikisinden hangisini yaptıysanız onu "not active" parlaklık değerini (30-40-50 artık kaç yaptıysanız) 0 yapmanız yeterli. Eğer amerikanlar gündüzde yanıyorsa "daytime running lights" olan kanalı da "not active" yapınca tamamdır. "Önceki sayfada bu bilgi var.sellektör yaptığımızda sis farının kapanması için bunu mu yapmak gerekiyor değerli üyeler."

 
merhaba,

Bu konu ile ilgili bir kaç sorum olacaktı yardımcı olabilir misiniz,

1-bu kodlama şekli ile uzun farlara geçtiğimizde sisler yanar mı ?sadece selektör için mi geçerli

2-bu kodlamayı sislere değilde gündüz farlarına yapsak , yani 'leuchte4tfl lb4 ve rb32 kanalına gündüz seelktörde bir hata oluşturur mu?Burada amacım kısa farlar açıkken selektörde gündüz farları da yanarak daha etkili olsun istiyorum.

 
merhaba,

Bu konu ile ilgili bir kaç sorum olacaktı yardımcı olabilir misiniz,

1-bu kodlama şekli ile uzun farlara geçtiğimizde sisler yanar mı ?sadece selektör için mi geçerli

2-bu kodlamayı sislere değilde gündüz farlarına yapsak , yani 'leuchte4tfl lb4 ve rb32 kanalına gündüz seelktörde bir hata oluşturur mu?Burada amacım kısa farlar açıkken selektörde gündüz farları da yanarak daha etkili olsun istiyorum.

 
1- Hayır sadece selektör ile yanar sisler.

2- Farlarınız halojen mi? Halojen ise zaten gündüz farı uzun far ve selektör bir arada tek ampül olarak ( uzunlar,selektör,gündüz,park tek ampül üzerinden yanıyor)

 
1- Hayır sadece selektör ile yanar sisler.

2- Farlarınız halojen mi? Halojen ise zaten gündüz farı uzun far ve selektör bir arada tek ampül olarak ( uzunlar,selektör,gündüz,park tek ampül üzerinden yanıyor)
Merhaba @huseyinkaraduman  aracım polo 2015, gündüz farı altta tamponda,far grubundan ayrı yani. sis farı  yeri var ama sis takılmamış,comfortline donanım, 

 
Merhaba @huseyinkaraduman  aracım polo 2015, gündüz farı altta tamponda,far grubundan ayrı yani. sis farı  yeri var ama sis takılmamış,comfortline donanım, 
Kodlamalar farklı olacaktır o zaman. Çünkü araç beynindeki isimlendirme ya da harf olarak kodlaması aynı model araçta ledli-ledsizde dahi farkediyor.  Sizin aracınızda da değiştirmek istediğiniz özelliği uygulayacağınız ampülün adını bulmak gerekir. Ondan sonra o isme göre burada belirtilen adımlar uyarlanmalı

 
@mustafacagri Dediğinize katılıyorum değişiklikler mevcut, peki araç üzerindeki ampullerin kodlarını tanımlayan bir program veya bununla ilgili bilgiye nereden ulaşabilirim?

 
@fcsrn hocam sellektörle ile değilde virajda sisler açılabiliyormu, hatta viraj farınında hız sınırı kaldırılabiliyormu, sanırım viraz farı 40 hızdan sonra yanmıyor virajlarda.

 
@mustafacagri Dediğinize katılıyorum değişiklikler mevcut, peki araç üzerindeki ampullerin kodlarını tanımlayan bir program veya bununla ilgili bilgiye nereden ulaşabilirim?
Yani yabancı forumlara bakıp araştırmak gerek. Ya da oturup ampül kodlarına tek tek bakıp üstlendiği görevlere göre isimlerini kendiniz çıkarmanız gerek. 

@fcsrn hocam sellektörle ile değilde virajda sisler açılabiliyormu, hatta viraj farınında hız sınırı kaldırılabiliyormu, sanırım viraz farı 40 hızdan sonra yanmıyor virajlarda.
Evet açılabilir. Limit olarak da artırılıyor şu an 60 da kullanıyorum ben viraj farımı mesela. 

 
Yani yabancı forumlara bakıp araştırmak gerek. Ya da oturup ampül kodlarına tek tek bakıp üstlendiği görevlere göre isimlerini kendiniz çıkarmanız gerek. 

Evet açılabilir. Limit olarak da artırılıyor şu an 60 da kullanıyorum ben viraj farımı mesela. 
60 değilde tüm hızlarda viraj farı aktif ediliyor mu hocam?

 

60 değilde tüm hızlarda viraj farı aktif ediliyor mu hocam?
Limit değeri yoktu diye hatırlıyorum hocam.  İstediğiniz limit hızı kendiniz giriyorsunuz. Ama tabi yüksek hızda belli açıda direksiyon çeviremediğiniz için devreye girmemiş gibi olacak aslında :) 60 yaptığımın farkını ancak köprülerden ana yola katılım olan yollarda görebiliyorum. Yani şerit değiştirmede falan sert direksiyon kırmadıkça devreye yine girmeyecektir. Yine bu bahsettiğim devreye girme açısı da değiştirilebiliyordu

 

Geri
Üst Alt