Ibrahim_Baskurt
Üye
Selamın aleyküm 2014 golf 7 aracımın arka havalandırma ızgaralarından sıcak yada soguk açtığımda hiç farketmeksizin çok az hava geliyor en yüksek seviyeye getirdiğim dahi çok hafif üflüyor diyebilirim neyden kaynaklı olabilir daha önce böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu?