1.4 TSI Highline aracım ne kadar eder?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Makif84
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Makif84

Üye
Katılım
5 May 2022
Mesajlar
211
Tepkime puanı
109
Konum
Ankara
İsim
Makif84
Araç
Golf 7
Arkadaşlar öncelikle merhabalar, Aracımı sarı sitede ilana verdim aldığım zaman yaptırılan ekspertiz ve kullanım süresinde oluşan olayı da belirttim ,fiyat olarak ta ilan sitelerine bakıp belirlediğim bana göre makul bir fiyata ekledim ama ilan sitesi üzerinden gelen ölü fiyat tekliflerinden bıktım.Fikir olması açısından ilanımı burada paylaşıyorum. Sizce fiyat nasıl? Satış için bir önerinizi varsa değerlendirmek isterim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...inden-temiz-1.4-tsi-highline-1300398083/detay
 

2016 53bin km'de birebir aynı renk ve hatta sunrooflu 150lik olanı doğuş otoda 3 aydır satışta 1.430'dan hala duruyor, bilginize...
 
Arkadaşlar öncelikle merhabalar, Aracımı sarı sitede ilana verdim aldığım zaman yaptırılan ekspertiz ve kullanım süresinde oluşan olayı da belirttim ,fiyat olarak ta ilan sitelerine bakıp belirlediğim bana göre makul bir fiyata ekledim ama ilan sitesi üzerinden gelen ölü fiyat tekliflerinden bıktım.Fikir olması açısından ilanımı burada paylaşıyorum. Sizce fiyat nasıl? Satış için bir önerinizi varsa değerlendirmek isterim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...inden-temiz-1.4-tsi-highline-1300398083/detay
Piyasa çok durgun hocam ilan fiyatı değil gidecek fiyatı öldürmek gibi olmasın kendi görüşüm 1200 1150 şahsen hiç bir araç satılmıyor ayını tamamlayıp ilandan kalkıyor
 
Hocam, satılmıyorsa demek ki fiyatı o değil. Ben Leon'u satarken bütün ilanlar 1400 civarındaydı. Ben 1275'e sattım, o ilanlar şu an 1600-1700 arası hâlâ ilanda. Alıcı bulmuyorsa doğru fiyat koymuyorsunuz demektir. Mevduat faizleri bu kadar yüksek, piyasa bitti resmen, çoğu sektörde iş yok.

Mesela benim 3 aydır favorilerimde bir tane Seat Arona var. Adam 1630'da ilana girdi, 2023 model arabayı. 3 aydır 1650 yapıyor, sonra tekrar 1630 yapıyor. 3 ay önce düzgün fiyata satsa zaten mevduat faizinden eksiği kapatmıştı. 20 lira indirip bindirince milleti salak sanıyor herhâlde. Merakla izliyorum aylardır.

En doğru fiyatlama için fikir vereyim: Arabam.com'a girip fiyat teklifi alın. Sonra randevu oluşturup gidin. Bu piyasada alım yapan firmalardan en iyi fiyatı veren Arabam.com oluyor. Eksperden sonra verdikleri fiyat üzerine 50-70 bin TL koyun, o satılır fiyattır.
 
Son düzenleme:

Geri
Üst