1.4 TSI Highline aracım ne kadar eder?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Makif84
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Makif84

Üye
Katılım
5 May 2022
Mesajlar
213
Tepkime puanı
110
Konum
Ankara
İsim
Makif84
Araç
Golf 7
Arkadaşlar öncelikle merhabalar, Aracımı sarı sitede ilana verdim aldığım zaman yaptırılan ekspertiz ve kullanım süresinde oluşan olayı da belirttim ,fiyat olarak ta ilan sitelerine bakıp belirlediğim bana göre makul bir fiyata ekledim ama ilan sitesi üzerinden gelen ölü fiyat tekliflerinden bıktım.Fikir olması açısından ilanımı burada paylaşıyorum. Sizce fiyat nasıl? Satış için bir önerinizi varsa değerlendirmek isterim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...inden-temiz-1.4-tsi-highline-1300398083/detay
 

1250 - 1300
 
2016 53bin km'de birebir aynı renk ve hatta sunrooflu 150lik olanı doğuş otoda 3 aydır satışta 1.430'dan hala duruyor, bilginize...
 
Arkadaşlar öncelikle merhabalar, Aracımı sarı sitede ilana verdim aldığım zaman yaptırılan ekspertiz ve kullanım süresinde oluşan olayı da belirttim ,fiyat olarak ta ilan sitelerine bakıp belirlediğim bana göre makul bir fiyata ekledim ama ilan sitesi üzerinden gelen ölü fiyat tekliflerinden bıktım.Fikir olması açısından ilanımı burada paylaşıyorum. Sizce fiyat nasıl? Satış için bir önerinizi varsa değerlendirmek isterim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...inden-temiz-1.4-tsi-highline-1300398083/detay
Piyasa çok durgun hocam ilan fiyatı değil gidecek fiyatı öldürmek gibi olmasın kendi görüşüm 1200 1150 şahsen hiç bir araç satılmıyor ayını tamamlayıp ilandan kalkıyor
 
Hocam, satılmıyorsa demek ki fiyatı o değil. Ben Leon'u satarken bütün ilanlar 1400 civarındaydı. Ben 1275'e sattım, o ilanlar şu an 1600-1700 arası hâlâ ilanda. Alıcı bulmuyorsa doğru fiyat koymuyorsunuz demektir. Mevduat faizleri bu kadar yüksek, piyasa bitti resmen, çoğu sektörde iş yok.

Mesela benim 3 aydır favorilerimde bir tane Seat Arona var. Adam 1630'da ilana girdi, 2023 model arabayı. 3 aydır 1650 yapıyor, sonra tekrar 1630 yapıyor. 3 ay önce düzgün fiyata satsa zaten mevduat faizinden eksiği kapatmıştı. 20 lira indirip bindirince milleti salak sanıyor herhâlde. Merakla izliyorum aylardır.

En doğru fiyatlama için fikir vereyim: Arabam.com'a girip fiyat teklifi alın. Sonra randevu oluşturup gidin. Bu piyasada alım yapan firmalardan en iyi fiyatı veren Arabam.com oluyor. Eksperden sonra verdikleri fiyat üzerine 50-70 bin TL koyun, o satılır fiyattır.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar öncelikle merhabalar, Aracımı sarı sitede ilana verdim aldığım zaman yaptırılan ekspertiz ve kullanım süresinde oluşan olayı da belirttim ,fiyat olarak ta ilan sitelerine bakıp belirlediğim bana göre makul bir fiyata ekledim ama ilan sitesi üzerinden gelen ölü fiyat tekliflerinden bıktım.Fikir olması açısından ilanımı burada paylaşıyorum. Sizce fiyat nasıl? Satış için bir önerinizi varsa değerlendirmek isterim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...inden-temiz-1.4-tsi-highline-1300398083/detay
1 ay önce 1.2 tsi comfortline 2014 model golf 1230 liraya satıldı. Ancak bu araç ilanda neredeyse 2 ay kaldı. Kmsi ise 77 binde idi

1.4 ve 1.2 tsi ın fiyatı ikinci el piyasasında tamamen aynı işlemektedir. Ne alaka demeyin çünkü bu araçlar sıfır km olarak satılırken o dönemki bayii fiyatlarında 2 bin TL fark vardı sadece. 2016 yılında sıfır olarak araç bakarken 80 bin Tl 1.2 tsi 84 bin tl ye de 1.4 tsi comfortline veriyorlardı almaya çok niyetlenmiştim hatırlıyorum.

Açıklamanız gayet yerinde yalnız fiyatınız çok. Max 1300 lira yazmalısınız. Satar fiyatının da şu anki piyasa durgunluğunda aracınızı hemen elden çıkarmak isterseniz 1250-1270 arası gidecektir.

Ek olarak 122 hplik motorlarda yağ eksiltmesi mevcut olabiliyor ve bunu aracı almadan önceki alıcılar araştırıp görüyor. Açıklama kısmına yağ eksilmeniz vs yoksa aracın motorunda herhangi bir problem olmayacağını da belirtmeniz iyi olacaktır.

Tabii aracınız otomatik olduğu için şanzıman durumunu da belirtmelisiniz.
 
2014 olması kötü bir etken insanlar artık golf 7 bakarken 2016 bakıyor.
Sol arka led stopun değiştiğinizi belirtmenize gerek yok.
Fotoğraflarınız kötü, güneşi arkanıza alarak biraz daha uzak açıdan aracı çapraz pozisyonda bırakıp fotoğraflayın.
Hasar kaydı bilgisi yok.
Exper raporu çok eski haliyle kullanıcıda güvensizlik oluşturabilir. Onun yerine ilan başlığına Boyasız/değişensiz ibaresi ekleyin. Tampondaki boya kimsenin umrunda değil. Çok isteyen sıfır araba alsın. 12-13 yaşına gelmiş.


Not**: Aracın bagaj kapağındaki ve sağ arka kapısındaki ayar/sök tak işlemi fabrikasyon mu yoksa kazadan sonra mı oldu ? Buna göre boyasız/değişensiz ibaresi eklememeniz gerekebilir. Benim önceki golfümde de fabrikasyon ayar işlemi vardı.

Aracın bagaj havuzu şase podye direk gibi önemli yerlerinde işlem olmadığını belirtin.
İlan açıklamasındaki Önemli Not ile başlayan açıklamanızı kaldırın. Ölücü yine ölücülük yapar onun önüne geçemezsiniz ama ciddi alıcı için iyi bir izlenim bırakmıyor.
 
2014 olması kötü bir etken insanlar artık golf 7 bakarken 2016 bakıyor.
Sol arka led stopun değiştiğinizi belirtmenize gerek yok.
Fotoğraflarınız kötü, güneşi arkanıza alarak biraz daha uzak açıdan aracı çapraz pozisyonda bırakıp fotoğraflayın.
Hasar kaydı bilgisi yok.
Exper raporu çok eski haliyle kullanıcıda güvensizlik oluşturabilir. Onun yerine ilan başlığına Boyasız/değişensiz ibaresi ekleyin. Tampondaki boya kimsenin umrunda değil. Çok isteyen sıfır araba alsın. 12-13 yaşına gelmiş.


Not**: Aracın bagaj kapağındaki ve sağ arka kapısındaki ayar/sök tak işlemi fabrikasyon mu yoksa kazadan sonra mı oldu ? Buna göre boyasız/değişensiz ibaresi eklememeniz gerekebilir. Benim önceki golfümde de fabrikasyon ayar işlemi vardı.

Aracın bagaj havuzu şase podye direk gibi önemli yerlerinde işlem olmadığını belirtin.
İlan açıklamasındaki Önemli Not ile başlayan açıklamanızı kaldırın. Ölücü yine ölücülük yapar onun önüne geçemezsiniz ama ciddi alıcı için iyi bir izlenim bırakmıyor.
Hocam açıklamanız için teşekkür ederim. ayar işlemleri alırken yapılan ekspertizde fabrikasyon denildi. Sol led stobun değişmesini söylememdeki amaç bu kazaya ait bir tramer kaydı olması lazım sorgulama yapmadım o yüzden belirttim.
 

Geri
Üst