Araç kamerası montajı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Grax
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Görsel paylaşabilirmisiniz.Üründen memnunmusunuz benimde almak istediğim model
Ben yapalı çok uzun bi zaman olmadı aşağı yukarı 1.5 ay şimdilik memnunum.
 

Ekli dosyalar

  • 1000223429.jpg
    1000223429.jpg
    363.3 KB · Görüntüleme: 39
  • 1000223425.jpg
    1000223425.jpg
    326.8 KB · Görüntüleme: 39
  • 1000223427.jpg
    1000223427.jpg
    238.9 KB · Görüntüleme: 39

Bende bu 70mai m800 alıp montajını kendim yaptım
Güzel kullanışlı ürün göze batmıyor tek sevmediğim yanı cihazdan bi video almak istediğimde biraz yavaş atıyor (mesela 3dklık 4k bi videoyu 1dkda anca atıyor)
 
Merhaba, Mersin de montaj için önerebileceğiniz bir yer var mı?
 
Bende bu 70mai m800 alıp montajını kendim yaptım
Güzel kullanışlı ürün göze batmıyor tek sevmediğim yanı cihazdan bi video almak istediğimde biraz yavaş atıyor (mesela 3dklık 4k bi videoyu 1dkda anca atıyor)
Bencede fena değil, ben çok almadım kayıt ama 1 2 kez aldığımda yavaş atmıştı doğru
 
Merhaba,
Araç kamerası olarak
Viofo A329S aldım. Montajını kendim yaptım, şu anlık sadece ön kamera bağlantısını yaptım.
Gücü arka USB girişine bağladım ancak cihaz çalışmadı, ön USB girişlerinde de çalışmadı. Sadece çakmaklığa takınca gücü alabildi.
Hangi firmware var ve güncellemesi var mı bakmadım.
Type C lerden çalışması için yapılacak bir ayar vs var mı?
 
İstanbul Anadolu yakası Araç kamerası montajı için başka öneri yerler alabilir miyim? Kardeşim Aye store la görüşmüş.
Kamera Viofo A329S
Araç 508
 
bu kameralarda uzaktan erişim var mı arkadaşlar
 

Geri
Üst