1.5 eTSI 116 hp ile 150 hp arasında arasında çok fark var mı?


Katılım
10 Ara 2025
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Konum
Diyarbakır
İsim
Mert
Araç
Golf
1.5 116 hp ile 150 hp arasında arasında çok fark var mı?
Kafamı çok karıştırmaya başladı.
Sırf bu yüzden leon fr bakmaya başladım sıfırları life paketle arasında 300k kadar bir fark sizce değer mi?
Teşekkürler cevaplarınızı bekliyorum
 

1.5 116 hp ile 150 hp arasında arasında çok fark var mı?
Kafamı çok karıştırmaya başladı.
Sırf bu yüzden leon fr bakmaya başladım sıfırları life paketle arasında 300k kadar bir fark sizce değer mi?
Teşekkürler cevaplarınızı bekliyorum
Elbette hocam 34 bg oldukça farkeder, farklı model araçlar arasında kıyas yapmak ne kadar doğru bilemiyorum ama golf style nin 116 ve 150 bg olanını kullandıktan sonra 116 bg olanı tercih edeceğinizi hiç zannetmiyorum.
 
Elbette hocam 34 bg oldukça farkeder, farklı model araçlar arasında kıyas yapmak ne kadar doğru bilemiyorum ama golf style nin 116 ve 150 bg olanını kullandıktan sonra 116 bg olanı tercih edeceğinizi hiç zannetmiyorum.
Hocam 1.5 116 fiyat değer mi performans ve golfu düsünursek? Mantıklı mı?
Bir de bundan bir kaç yıl sonra ikinci el piyasası yine hızlı olur mu?
 
Elbette hocam 34 bg oldukça farkeder, farklı model araçlar arasında kıyas yapmak ne kadar doğru bilemiyorum ama golf style nin 116 ve 150 bg olanını kullandıktan sonra 116 bg olanı tercih edeceğinizi hiç zannetmiyorum.
Bir de 1.0 lar bile aynı beygirdeyken 1.5 ne gibi bir avantaji var 1.0 a göre
 
Teknik olarak 1.0 ile 1.5 kağıt üzerinde 116 aynı performansa sahip 150 beygir ise 0-100 de 1.4 saniye daha hızlı ,1.0'ın handikabı maksimum torku 2000 devirden itibaren vermeye başlaması o yüzden 2000 devirin altında 1.5'lere göre güçsüz kalıyor. Her şey bütçe ile sizi ihtiyaçlarınız arasındaki denge ile ilgili
 
Hocam 1.5 116 fiyat değer mi performans ve golfu düsünursek? Mantıklı mı?
Bir de bundan bir kaç yıl sonra ikinci el piyasası yine hızlı olur mu?
Evet gayet mantıklı. Düşündüğünüz kadar kötü değil. 1.0 alt devirleri bı tık daha ölü, 1.5 ayrıca daha kolay satılması. Sebebi malum 3 ve 4 silindir farklı.

Golf piyasası asla düşmez merak etmeyin
 
Teknik olarak 1.0 ile 1.5 kağıt üzerinde 116 aynı performansa sahip 150 beygir ise 0-100 de 1.4 saniye daha hızlı ,1.0'ın handikabı maksimum torku 2000 devirden itibaren vermeye başlaması o yüzden 2000 devirin altında 1.5'lere göre güçsüz kalıyor. Her şey bütçe ile sizi ihtiyaçlarınız arasındaki denge ile ilgili
Hocam peki bu yeni golf life bu parayı hakkediyor mu memnun kalır mıyım ilk sıfır arabam olacak
 
Hocam peki bu yeni golf life bu parayı hakkediyor mu memnun kalır mıyım ilk sıfır arabam olacak
Bana sormamışsınız ama ben bı fikrimi yazacam.

Bahsettiğiniz para 1950 ise kesinlikle değer. Ama sanırım kalmamış araç yine de doğuşu arayıp sorun. Test sürüşü yapın zaten anlarsınız ne demek istediğimizi
 
Aynen kaldıysa fiyat iyi çoğu 1.0 b sınıf araçlar 1500 -1600 civarı .Life pakette benim eksik gördüğüm koltuklar zayıf onun dışında donanım olarak da fiyatına göre iyi.
 
Audi hariç vag grubunun çoğu aracına bindim veya sahip oldum üstüne psa grubunda 1 seneye yakın satışta çalıştım. Kalite olarak parasına göre oldukça kaliteli bi araç bence gecen hafta bayide ilk defa 8.5 icine bindim ve ardından indirim geldi. Kaporasınu verip ayırttım. Polonun 1500 lü rakamlara yok sattıgı ortamda 1950 TL eder tabiki piyasa da insanlarda böylr düsünmüs ki 5 gün bile sürmedi aracın bitmesi.
 
iyi geceler, her iki golf'ü de kullanan bir vatandaş olarak, bir kere 3 silindir ile 4 silindir güç farki, 116 ile 150 beygir sürüş dinamikleri çok farklı ayağınızın altındaki gaz pedalında yahşi bir at gibi düşünün bastığınızda gidiyor bazen trafik ışıklarında kalkış yapıyorum bir çok yeni nesil araça dikiz aynasından bakıyorum. bağımsız süspansiyon virajlara hangi hızla girerseniz girin savrulmadan çıkıyorsunuz. bu arada standart 225 lastik değilde bende 245 ler takılı onunda biraz farkı oluyordur. son olarak 3 silindirde rekorum 100km de 3.7 ortlama ile gitmek idi, 1.5 150 beydirde 5.7 ortalama altına düşüremedim, birde spor direksiyon progresif direksiyon bir harika kısa hareketler ile hızlı manevra şansı veriyor.
 
Audi hariç vag grubunun çoğu aracına bindim veya sahip oldum üstüne psa grubunda 1 seneye yakın satışta çalıştım. Kalite olarak parasına göre oldukça kaliteli bi araç bence gecen hafta bayide ilk defa 8.5 icine bindim ve ardından indirim geldi. Kaporasınu verip ayırttım. Polonun 1500 lü rakamlara yok sattıgı ortamda 1950 TL eder tabiki piyasa da insanlarda böylr düsünmüs ki 5 gün bile sürmedi aracın bitmesi.
Hocam kesin bitmiş mi
 


Geri
Üst