Golf 1.5 tsi R de gelen lok lok sesi


Katılım
30 Nis 2025
Mesajlar
74
Tepkime puanı
9
Konum
Silivri
İsim
Mitat
Araç
1.5 tsi comfortline
Merhaba abiler bugün formen motorsta geliştilirmiş tüp taktırtım. Şanzıman ve mekatronik yağıda değişti yarım litr şanzıman yağı eksikti yaklaşık 200ml de mekatronik değiştirdikten sonra araçta geri vitese taktıktan sonra bayır yukarı geri geri çıkarken lok lok ses yapıyor vuruntu gibi başına böyle bi sorun gelen oldumu ? Aklıma takıldı deli olucam ya
 
Affınıza sığınarak soruyorum hocam, volkswagen ag mühendislerinin geliştiremediği yahut spesifikasyonlarını beliryemediği ama konya sanayide geliştirililen bir tüpü aracınıza takarken hiç mi yüreğiniz sızlamadı.
Piyasadaki tüm tüpler üstünde ne yazarsa yazsın konya üretimi hocam tüm kalbinizle inanabilirsiniz.
 
Affınıza sığınarak soruyorum hocam, volkswagen ag mühendislerinin geliştiremediği yahut spesifikasyonlarını beliryemediği ama konya sanayide geliştirililen bir tüpü aracınıza takarken hiç mi yüreğiniz sızlamadı.
Piyasadaki tüm tüpler üstünde ne yazarsa yazsın konya üretimi hocam tüm kalbinizle inanabilirsiniz.
Ya ne bilim sürekli videolarını görüyordum yorumlarına da baktım herkes iyi şeyler yazmış gittim oraya nerdeyse yaptıran herkes çok memnun falan. Yaptırayım dedim. Ben biraz fazla takıntılıyım yarın yine gidip sorucam ama üzülüyorum. Kendi hakimiyetim de olmayan anlayamadığım şeylere çözüm bulamayınca
 
Merhaba abiler bugün formen motorsta geliştilirmiş tüp taktırtım. Şanzıman ve mekatronik yağıda değişti yarım litr şanzıman yağı eksikti yaklaşık 200ml de mekatronik değiştirdikten sonra araçta geri vitese taktıktan sonra bayır yukarı geri geri çıkarken lok lok ses yapıyor vuruntu gibi başına böyle bi sorun gelen oldumu ? Aklıma takıldı deli olucam ya
Hocam artık taktırmışsınız bir daha sök taka uğraşmak istemezsiniz biliyorum. Ancak güçlendirilmiş tüp inanın çok boş bir safsata. İnanın bunun yerine 50-60 bin km de 1 defa çok uygun maliyete mekatronik bakımı yaptırmak daha mantıklı oluyor. Tüpün gevşemesinden kaynaklanıyor mekatronik arızalarının %90 ı. Bakım aralığını da düşük verdim bu arada 80-90 bin km de olabilir. Bakımı uygulayıp devam etmek en sağlıklı yol. Güçlendirilmiş tüp muhabbettinde;
-vites geçişlerinde kararsızlık, isteksizlik
-vites geçişinde kararsızlık yüzünden vuruntu oluşumu

Bir de bu taktırdığınız yerdeki arkadaş işi şova döken, kameralara oynayan, arge-saha-yönetimde çalışan vw mühendislerinden daha iyi biliyor olamaz değil mi ?

Müşterimizi 50 bin lira masraftan kurtardık, müşteriyi güvence altına aldık vs gibi yalanlar söylüyorlar kamera karşısında bir de işin gerçek yüzünü bilmek gerekiyor. Para konusunda kardeş kardeşi tanımıyor.

Artık taktırdığınız için daha söz söylemeye gerek yok içiniz rahatladıysa sıkıntı yok. Ama uzun vadede bu tarz şeylerin sonuçları acı şekilde görülüyor dsg özelinde değil ama böyle bir ustanın şovuna kanıp ‘dimyata pirinçe giderken eldeki bulgurdan oluyorsunuz’

Bu arada evrende enerji denilen şey gerçekten var bu kadar takıntılı olursanız kötü bir şeye mutlaka başınıza geliyor. O an artık aklınızda, altınızda ne varsa tadını çıkarmak lazım.
 

Geri
Üst