Golf 7 Highline DSG Geri Vitese Geçmiyor


Katılım
18 Ağu 2025
Mesajlar
11
Tepkime puanı
2
Konum
Antalya
İsim
Bora
Araç
Golf 7
Herkese merhabalar 2013 1.4 tsi golf 7 aracımı dün sabah sorunsuz kullandım akşam işe gittim ve geri çıktığımda motoru daha çalıştırmadan geri vites kullanılamaz dedi 1.3.5.7. Vitesleri kullanarak eve geldim ardından vagcom bağladım aşağıdaki arızaları verdi ve hataları sildikten sonra 1.5 saat arabayı sorunsuz kullandık bu gün sabah yine aynı olay var aküm geçen hafta değişti sizce neden olabilir?AB3D125C-F2B1-4C0F-A393-C8A838E58C4E.jpeg
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0731.jpeg
    IMG_0731.jpeg
    170.3 KB · Görüntüleme: 14

Herkese merhabalar 2013 1.4 tsi golf 7 aracımı dün sabah sorunsuz kullandım akşam işe gittim ve geri çıktığımda motoru daha çalıştırmadan geri vites kullanılamaz dedi 1.3.5.7. Vitesleri kullanarak eve geldim ardından vagcom bağladım aşağıdaki arızaları verdi ve hataları sildikten sonra 1.5 saat arabayı sorunsuz kullandık bu gün sabah yine aynı olay var aküm geçen hafta değişti sizce neden olabilir?AB3D125C-F2B1-4C0F-A393-C8A838E58C4E.jpeg
Hocam selamlar.

P0607 mekatronik hatası Bir revizyon işlemi şart gibi tabii uzaktan böyle yorumlar yapmak pek sağlıklı değil.

Kavrama olsa gerçi daha önceden belli ederdi bence kendini ondan kavrama ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Mekatronik kartı da genelde bir anda sürpriz yapıyor. Gece binerken sapasağlam olan araba sabaha böyle sürprizler yapıyor.

Bu şekilde de aracı fazla kullanmayın 1. Debriyajının da ömründen çalmış olursunuz ve mekatronik kısmını gereksiz yere yorarsınız. Kaskodan çekici hakkınız varsa onu kullanıp bir şanzımancıya gösterin. Belki ufak bir şekilde çözülebilecek arıza olabilir.
 
Sorun mekatronik karrtındaki ince lehimlerin salması. Cok ısınınca kart lehimler salıyor ve temassızlık yapıp hataya düşüyor soğuyunca lehim ayni yerde donuyor ve kaynıyor araç devam ediyor. Sebebi

1 şanzıman yagi ve mekatronik yağın vizikozitesinin düşmesi Ve sogutamaması

2 mekatronik yağının vizikozitesinin düşmesi genelde yağ kaçağı varsa olur

3 mekatronik tüpünün basıncının azalması ve pompanın sürekli çalışarak kartı yakması.



Mümkünse bu işlemi mekatronik test cihazı olan yerlerde yaptırın işiniz garanti olsun.
 
Sorun mekatronik karrtındaki ince lehimlerin salması. Cok ısınınca kart lehimler salıyor ve temassızlık yapıp hataya düşüyor soğuyunca lehim ayni yerde donuyor ve kaynıyor araç devam ediyor. Sebebi

1 şanzıman yagi ve mekatronik yağın vizikozitesinin düşmesi Ve sogutamaması

2 mekatronik yağının vizikozitesinin düşmesi genelde yağ kaçağı varsa olur

3 mekatronik tüpünün basıncının azalması ve pompanın sürekli çalışarak kartı yakması.



Mümkünse bu işlemi mekatronik test cihazı olan yerlerde yaptırın işiniz garanti olsun.
Arabamı ustaya bıraktım öekatrpnik kartı yüp ve yağlarım değişti sorun aynı
 

Geri
Üst