Kritik 150k eşiğini geçmiş.
Her araçta olduğu gibi. TDİ CAY-CLH kodlu motorların kronik sıkıntıları var.
Kalitesiz yağ ve bakım ürünleri kullanılmış araçlarda turbonun ömrü ciddi oranda kısalır. emiş hattındaki boruyu tek vida tutuyor sökerek boruyu çevirerek çıkarıp pervane milini elinizde kontrol edin çok boşluk yapmışsa turbo yatağı boşluk yapmıştır. Mlsf bu araçlardaki turbo sorun çıkarabiliyor.
Manifolt soğutucusu emme tarafına veriyor olabilir. you.. videolar var. Önceki sahibi antifrizi komple yenilemeyip ekleme veya kötü uygun olmayan antifrizle atarak geçiştirmişse.. Kronik manifolt soğutucusundan olabilir. Valeo markasının her işe el atmasının sonuçları maalesef ne farı ne soğutucuları hiç malından hayır gelmiyor.. Kışın kalorifer (Kronik) ısıtmıyorsa oda iç radyatörden..
ilan sitelerinden Golf parçası olarak baktığınızda özellikle enjektör ve manifolt soğutucunun yaygın satıldığını görürsünüz.
Enjektörlerin belirli sağlıklı çalışma ömürleri vardır. Şakırdama geç çalışma yakıt artması güçte kayıplar varsa diğer parçalara zarar verebilir. enjektör işemesi sonrası piston erimesi - enjektör kaynaması- Puldan kompresör kayıpları 10 larca risk sayılabilir. Enjektörden çıkarsa birçok firmadan bilgi alabilirsiniz hepsi aynı şeyi söyleyecek ömrü bu kadar şu kadar. motorda en fazla çalışan parça denebilir. Tıkanma dışında aşınan parçaları var.
Egr ve yağ soğutucusu Cay motorlarda sorun oluyor. sizdeki motor kodu muhtemelen clh bunları eliyoruz.
Turbo milini kontrol edin-Anlamıyorsanız baktırın fazla boşluk yok ise manifolt soğutucusunu Orjinali ile değiştirin..( Bu aşamada gaz kelebeğini sökerek temizletin veya yenileyin..) Tüm soğutma sıvısını G12evo / G13 antifiriz saf su %50 karışım yaparak değiştirin.
ilk dakikada neden bozulduğunu açıklamış usta..