Selamlar, aracım 250 bin km'de 1.6 TDI CLH kodlu motora sahip. Aşağıdaki videoyu uzun zaman önce yüklemiştim fakat son zamanlarda inanılmaz artan şikayetim mevcuttu. Her marş bastığımda silindirlerin içerisi su dolduğu için motor marş basamayıp kitliyordu, her gün soğutma kabına su eklemek zorunda kalıyordum. En sonunda EGR, DPF iptali gerçekleştirdik ayrıca manifold çatlak çıktığı için birebir orijinali ile değiştirdim. DPF'yi boşaltmak yerine DP tercih ettim. Aracın şu an ciğerleri inanılmaz açıldı 90 BG'lık makine 250 bin km'de ama sanki çok daha ucu açıkmış gibime geliyor. Aynı şikayeti olan arkadaşlar veya işlemleri yaptıracak olanlar varsa belki yön gösterir diye açıyorum bu konuyu. (İç aks konu dışı boşluk olması sebebiyle değiştirildi)

