Golf 8.5 Life hakkında...


Katılım
20 Kas 2023
Mesajlar
331
Tepkime puanı
201
Konum
Ankara
İsim
Deniz
Herkese merhabalar, bazılarının bildiği üzere bu forumda ki yolculuğuma golf 8 impression ile başlamıştım, ardından onu satıp, 2024 şubatta polo life ve onun ardından da, 2024 kasımda kamiq 1.0 premium aldım. Şuan ise hala kamiqle beraberim. Kamiqle alakalı hoşuma gitmeyen bazı durumlardan ötürü, golf 8.5 life düşünüyorum. Kamiqle alakalı hoşuma gitmeyen durumlar ise, süspansiyon konforu (ki buna bağlı olarak şehir içinde ufak yol bozukluklarında şasenin rijit tepkiler vermemesi ve buna bağlı olarak aracın içinde sürekli sallanmak hatta koltukta hareketten dolayı kendini kasarak arabayı kullanmak gibi sıkıntılar.) Bunun yanı sıra direksiyonun düşük hızlardaki manevralarda vw lere göre aşırı sert kalıp insanı yorması. Oturuş pozisyonunun tam olarak ideal bir şekilde ayarlanamaması ve rahatsız bir sürüş. Uzun yolda yüksek süratlerde aracın rüzgarlardan çok fazla etkilenmesi ve bundan dolayı uzun yolda yorgunluk hissi. Dsg nin vites geçişlerini vw lere kıyasla hissettirmesi. Ses sistemi, bluetooth ses kopma problemleri gibi gibi uzayan sıkıntılı durumlar var. Tamam bu zamana kadar ciddi bir arıza veya bir problem yaşatmadı ama günün sonunda araçtan pek fazla memnun olduğumda söylenemez. Bende bunlardan dolayı golf 8.5 life düşünüyorum. Sizlerinde yine sıfır olacak şekilde önerileriniz var mı ? Ek olarakta golf 8.5 kullanan insanlarda araçlarından ne kadar memnun. İyi günler
 

Herkese merhabalar, bazılarının bildiği üzere bu forumda ki yolculuğuma golf 8 impression ile başlamıştım, ardından onu satıp, 2024 şubatta polo life ve onun ardından da, 2024 kasımda kamiq 1.0 premium aldım. Şuan ise hala kamiqle beraberim. Kamiqle alakalı hoşuma gitmeyen bazı durumlardan ötürü, golf 8.5 life düşünüyorum. Kamiqle alakalı hoşuma gitmeyen durumlar ise, süspansiyon konforu (ki buna bağlı olarak şehir içinde ufak yol bozukluklarında şasenin rijit tepkiler vermemesi ve buna bağlı olarak aracın içinde sürekli sallanmak hatta koltukta hareketten dolayı kendini kasarak arabayı kullanmak gibi sıkıntılar.) Bunun yanı sıra direksiyonun düşük hızlardaki manevralarda vw lere göre aşırı sert kalıp insanı yorması. Oturuş pozisyonunun tam olarak ideal bir şekilde ayarlanamaması ve rahatsız bir sürüş. Uzun yolda yüksek süratlerde aracın rüzgarlardan çok fazla etkilenmesi ve bundan dolayı uzun yolda yorgunluk hissi. Dsg nin vites geçişlerini vw lere kıyasla hissettirmesi. Ses sistemi, bluetooth ses kopma problemleri gibi gibi uzayan sıkıntılı durumlar var. Tamam bu zamana kadar ciddi bir arıza veya bir problem yaşatmadı ama günün sonunda araçtan pek fazla memnun olduğumda söylenemez. Bende bunlardan dolayı golf 8.5 life düşünüyorum. Sizlerinde yine sıfır olacak şekilde önerileriniz var mı ? Ek olarakta golf 8.5 kullanan insanlarda araçlarından ne kadar memnun. İyi günler
ben 2022 style polo ve 2023 style taigo'dan geçtim 8.5 life'a. polonun direksiyonu daha hafif golfün daha sert onu merak ediyorsanız, polonun daha rahat bi kullanımı var. malzeme kalitesi, yalıtım, sürüş konforu, performans golfte ciddi derecede daha iyi. ama arıza çıkarmaya pek müsait bir yapısı var arabanın fazla elektronik, polo daha güven veriyordu o açıdan. Kafam karışık benim de peugeot 408 gt ile arasında kalmıştım golfün golf tercih ettim ama iyi mi yaptım henüz karar veremedim. İkinci elde golfün çok daha iyi olduğuysa bir gerçek...
 
ben 2022 style polo ve 2023 style taigo'dan geçtim 8.5 life'a. polonun direksiyonu daha hafif golfün daha sert onu merak ediyorsanız, polonun daha rahat bi kullanımı var. malzeme kalitesi, yalıtım, sürüş konforu, performans golfte ciddi derecede daha iyi. ama arıza çıkarmaya pek müsait bir yapısı var arabanın fazla elektronik, polo daha güven veriyordu o açıdan. Kafam karışık benim de peugeot 408 gt ile arasında kalmıştım golfün golf tercih ettim ama iyi mi yaptım henüz karar veremedim. İkinci elde golfün çok daha iyi olduğuysa bir gerçek...
Fazla elektronik olması beni de korkutuyor biraz
 
8.5 çok güzel de bu yazılımsal problemler ve son nesildeki kalite düşüşü beni ciddi manada soğuttu VW araçlarından. Tasarım ve teknolojisine sözüm yok.

Bence bütçe uyuyorsa rakip firmalara göz atın derim.
 
8.5 çok güzel de bu yazılımsal problemler ve son nesildeki kalite düşüşü beni ciddi manada soğuttu VW araçlarından. Tasarım ve teknolojisine sözüm yok.

Bence bütçe uyuyorsa rakip firmalara göz atın derim.
Premium markalara erişecek bütçem yok. psa grubu zaten çok mantıksız geliyor vag grubu içinde de vw yine en konforlu en rafine marka gibi bence. Aslında civic te mantıklı geliyor fakat yalıtımı gerçekten berbat onun dışında çok iyi bir araç.
 
Herkese merhabalar, bazılarının bildiği üzere bu forumda ki yolculuğuma golf 8 impression ile başlamıştım, ardından onu satıp, 2024 şubatta polo life ve onun ardından da, 2024 kasımda kamiq 1.0 premium aldım. Şuan ise hala kamiqle beraberim. Kamiqle alakalı hoşuma gitmeyen bazı durumlardan ötürü, golf 8.5 life düşünüyorum. Kamiqle alakalı hoşuma gitmeyen durumlar ise, süspansiyon konforu (ki buna bağlı olarak şehir içinde ufak yol bozukluklarında şasenin rijit tepkiler vermemesi ve buna bağlı olarak aracın içinde sürekli sallanmak hatta koltukta hareketten dolayı kendini kasarak arabayı kullanmak gibi sıkıntılar.) Bunun yanı sıra direksiyonun düşük hızlardaki manevralarda vw lere göre aşırı sert kalıp insanı yorması. Oturuş pozisyonunun tam olarak ideal bir şekilde ayarlanamaması ve rahatsız bir sürüş. Uzun yolda yüksek süratlerde aracın rüzgarlardan çok fazla etkilenmesi ve bundan dolayı uzun yolda yorgunluk hissi. Dsg nin vites geçişlerini vw lere kıyasla hissettirmesi. Ses sistemi, bluetooth ses kopma problemleri gibi gibi uzayan sıkıntılı durumlar var. Tamam bu zamana kadar ciddi bir arıza veya bir problem yaşatmadı ama günün sonunda araçtan pek fazla memnun olduğumda söylenemez. Bende bunlardan dolayı golf 8.5 life düşünüyorum. Sizlerinde yine sıfır olacak şekilde önerileriniz var mı ? Ek olarakta golf 8.5 kullanan insanlarda araçlarından ne kadar memnun. İyi günler
Merhaba, Golf 8 impressiondan Golf 8,5 life geçtim ben de. 9 ay 5.000 km’dir kullanıyorum. Geçme sebebim yıllarca manuel kullanmama rağmen her şeyin elektronik, otomatik şekilde olduğu bir araçla manuel vitesi bağdaştıramadım bu araca otomatik vites yakışır dedim. Ayrıca 8 deki multimedya ve kadran beni tatmin etmemişti. 8,5 life taki multimedya ve kadrandan oldukça memnunum. Alırken hiç kullanmam dediğim sürüş asistanları ise uzun yolda oldukça yardımcı oluyor. Şehirler arası yollarda travel assist çok iyi çalışıyor. Yolda dalıp gitme dikkat dağılması gibi anlarda güven veriyor. Sürüş keyfi, zevki, konforu konusunda benim için oldukça iyi. Yakıt konusunda da oldukça cimri, dün 200 km ilk yolu 4,4 litre ortalama ile bitirdim. Sorunlara gelecek olursak. Benim araç sadece bir defa çalışmadı onda da 15 dk sonra tekrar denediğimde çalıştı. Çalışmama sebebi yazılım ile alakalı mı yoksa araç bir sebepten buna izin vermedi mi bilmiyorum. Açıkçası bunu çok dert etmedim. Bir şekilde çözülecektir bu da. Yeni bir yazılım güncellemesi geldiği konuşuluyor. Diğer kullanıcılar da bir kaç farklı sorun yaşamışlar ekran ile ilgili vs. Bu kadar çok elektronik olunca bu problemler artık normal gelmeye başladı. Öncesinden tedirgin olmak can sıkıcı olur. Bir sorun olursa da çözülür. Ben çok kafaya takmadan zevkini sürüyorum. Umarım memnun kalacağınız bir tercihte karar verirsiniz.
 
Premium markalara erişecek bütçem yok. psa grubu zaten çok mantıksız geliyor vag grubu içinde de vw yine en konforlu en rafine marka gibi bence. Aslında civic te mantıklı geliyor fakat yalıtımı gerçekten berbat onun dışında çok iyi bir araç.
Volkswagen kullanan birisi kolay kolay marka değiştiremez zaten, her konuda tatmin eden ve halkın gözünde de ''premiuma 1 kala'' aracı olduğundan mecburen marka değişimi yapıldığında BMW, Mercedes tarafına kaymak istiyor insan.

Keşke yazılımsal sorunlar, trim sesi problemleri hiç olmasa da VW den şaşmayın diyebilsem.
 
Volkswagen kullanan birisi kolay kolay marka değiştiremez zaten, her konuda tatmin eden ve halkın gözünde de ''premiuma 1 kala'' aracı olduğundan mecburen marka değişimi yapıldığında BMW, Mercedes tarafına kaymak istiyor insan.

Keşke yazılımsal sorunlar, trim sesi problemleri hiç olmasa da VW den şaşmayın diyebilsem.
Trim sesi kamiq te de var yok değil fakat asıl sıkıntı yazılım muhabbeti, birde 116 lık yeni motorun sağlamlığı nasıl onu bilemiyorum.
 
Merhaba, Golf 8 impressiondan Golf 8,5 life geçtim ben de. 9 ay 5.000 km’dir kullanıyorum. Geçme sebebim yıllarca manuel kullanmama rağmen her şeyin elektronik, otomatik şekilde olduğu bir araçla manuel vitesi bağdaştıramadım bu araca otomatik vites yakışır dedim. Ayrıca 8 deki multimedya ve kadran beni tatmin etmemişti. 8,5 life taki multimedya ve kadrandan oldukça memnunum. Alırken hiç kullanmam dediğim sürüş asistanları ise uzun yolda oldukça yardımcı oluyor. Şehirler arası yollarda travel assist çok iyi çalışıyor. Yolda dalıp gitme dikkat dağılması gibi anlarda güven veriyor. Sürüş keyfi, zevki, konforu konusunda benim için oldukça iyi. Yakıt konusunda da oldukça cimri, dün 200 km ilk yolu 4,4 litre ortalama ile bitirdim. Sorunlara gelecek olursak. Benim araç sadece bir defa çalışmadı onda da 15 dk sonra tekrar denediğimde çalıştı. Çalışmama sebebi yazılım ile alakalı mı yoksa araç bir sebepten buna izin vermedi mi bilmiyorum. Açıkçası bunu çok dert etmedim. Bir şekilde çözülecektir bu da. Yeni bir yazılım güncellemesi geldiği konuşuluyor. Diğer kullanıcılar da bir kaç farklı sorun yaşamışlar ekran ile ilgili vs. Bu kadar çok elektronik olunca bu problemler artık normal gelmeye başladı. Öncesinden tedirgin olmak can sıkıcı olur. Bir sorun olursa da çözülür. Ben çok kafaya takmadan zevkini sürüyorum. Umarım memnun kalacağınız bir tercihte karar verirsiniz.
130 otoban kullaniminda iki arac arasi tuketim farki ne kadar acaba? 1.0 vs 1.5 tesekkurler
 
Ben cupra Formentor 1.5 etsi arkaları bağımsız süspansiyonlu araçtan 1.0 torsiyonlu golf 8 e geçince bile şaşırıyorum vw nin sürüş kalitesine, Formentor de güzel araç daha lüks daha premium gibi duruyor ancak golf başka bir sürüş hissiyatına sahip, süspansiyonu daha dengeli araç daha akıcı, dsg si daha rafine daha hızlı. Manevralarda bozuk yollarda direksiyonu daha çok kaliteli hisler veriyor. Mesela Skoda Octavia da kullandım 2024 model kesinlikle golf’ün verdiği hisleri veremiyor elbette octaviya da güzel araç daha geniş daha konfor odaklı duruyor ama golf’ün durduğu aralık başka golf 7 den beridir bu böyle insan sıkılınca başka araçlara bakıyor kullanıyor sonra tekrar golf’ü kullanınca bu başkaymış diyor.
 
130 otoban kullaniminda iki arac arasi tuketim farki ne kadar acaba? 1.0 vs 1.5 tesekkurler
Hıza göre bir değerlendirme yapmadım. Benim kullandıklarım 1.0 tsi manuel ve 1.5 etsi dsg di. Pek sağlıklı bir kıyaslama olmayabilir bu ikisi arasında ancak yine de tüketimde ben kayda değer bir fark göremedim. Daha önce kullandığım clio 1.5 dci den bir tık fazla yakıyor ikisi de.
 

Geri
Üst