1.4 TSI CAXA kodlu motora yazılım attırmak istiyorum, ama hala kararsızım attırdığıma değecek mi? Yakıt nasıl değişiyor, Kalkış, sonraki ivmelenme nasıl değişiyor bunları öğrenmek istedim. Yazılımı atmadan önce yardımcı olurmsunuz?
Hocam Aracın Motor Durumu Önemli Bu Hususlarda. Ayrıca Yazılım Firmasını da İyi Tercih Etmek Gerekiyor. Araçtan LOG Alıp, Değerlere Göre Tekrar Remap Edilmesi En Sağlıklısı Zannedersem. Daha İyi Bilgisi Olanlar Zaten Detay Verecektir. Ancak Retard Gelmemesi, Timing’in İyi Ayarlanması Gibi Önemli Hususlar Var. Benim Kendi Tecrübelerime Dayanarak, Benzinli Araçlar İçin RSA - Revelation ve Powershop Var1.4 TSI CAXA kodlu motora yazılım attırmak istiyorum, ama hala kararsızım attırdığıma değecek mi? Yakıt nasıl değişiyor, Kalkış, sonraki ivmelenme nasıl değişiyor bunları öğrenmek istedim. Yazılımı atmadan önce yardımcı olurmsunuz?
Öncelikle bulunduğum konumda ki yazılımcılar aracın LOG larını almıyorlar, paket yazılımı atıyorlar, aracım 170bin de herhangi bir sorunu yok bakım larını 8k da bir yaparım. Şu son dönemlerde araç hantallaştı eskisi gibi değil. Aracım14 yıldır bende.Hocam Aracın Motor Durumu Önemli Bu Hususlarda. Ayrıca Yazılım Firmasını da İyi Tercih Etmek Gerekiyor. Araçtan LOG Alıp, Değerlere Göre Tekrar Remap Edilmesi En Sağlıklısı Zannedersem. Daha İyi Bilgisi Olanlar Zaten Detay Verecektir. Ancak Retard Gelmemesi, Timing’in İyi Ayarlanması Gibi Önemli Hususlar Var. Benim Kendi Tecrübelerime Dayanarak, Benzinli Araçlar İçin RSA - Revelation ve Powershop Var
Bence iptal ettirmeniz iyi olmamış 1.6 tdı ler zaten milyon görüyolar, tabi bakımlarını zamanında yaptırmışsanız. 1.6 TDI lerde baya hantal 1.4 lere göre ben olsaydım ettirmezdimaraç serileşiyor kalkışı gidişi falan ama mutlaka motor parçaların ömrünü kısaltıyor. 1.6 tdi aracıma daha önce yaptırdım iptal ettim km 175 binde her ne kadar 1.6 tdi için bu km ler çerez olsada uzun bir süre daha aracıma bineceğim için yazılımı iptal ettim eğer yapacaksanız RSA, 2CR, gibi uzman chiptunnigcilerde yaptırın
bakımları 8 bin km de yapılıyor orijinal haliyle de bana yetiyor genelde şehir içi sakin, otobanda uzun yolda tapa gaz giderim yazılım varken yağ sıcaklıkları korkunç derecelere çıkıyor şu an ki haliyle 205-210 km top speed ile yarım saat 1 saate gitsem yağ sıcaklığı sorun olmuyorBence iptal ettirmeniz iyi olmamış 1.6 tdı ler zaten milyon görüyolar, tabi bakımlarını zamanında yaptırmışsanız. 1.6 TDI lerde baya hantal 1.4 lere göre ben olsaydım ettirmezdim
benim aracın kavrama volan bitikti 173 binde ilk defa değişti kavrama volan değişirken yazılım vardı aracımda. dsg li araç için yazılım iyi değil ekstardan yük biniyor manuel olsa dibine kadar yüklerim arabayı. 3. viteste bile sarıyordu yazılım varken ama dediğim gibi hep zarar ziyan gerek yok1.6TDI dan anlatacak olursak Stage1 şehir içi kullanımını çok etkiliyor olumlu anlamda. Genel anlamda aracın gücü artıyor ancak ilk 3 viteste tabiri yerindeyse asfaltı tırmalıyor araç. Bu yüzden eğer baskı, balata iyi durumda değilse fazla uzun sürmeden araç kaçırmaya başlar. Hatta en son ne zaman değiştiniz bilmiyorum ancak eğer zamanı geldiyse şuanki hantallık sorunuda bununla ilgili olabilir.
Yakıt olayını çok detaylı takip etmediğim için şu kadar fark var diyemem ancak sahip olduğunuz gücü kullanırsanız yakıt artıyor ancak normal sakin kullanımda bir miktar daha az yakabilir. Sebebi tork'un artması. Araç daha fazla torka sahip olduğu için daha düşük devirli kullanıyorsunuz ve dolayısı ile daha az yakıt harcıyorsunuz. Yani öncesinde atıyorum 2.viteste 3000devirle çıktığınız rampayı sonrasında 3.viteste 2000 devirle çıkabildiğinizde doğal olarak araç daha az yakıt harcıyor.
Şartları olgunlaştıra bilirsem bu yaz Türkiye'ye geldiğimde turbo yükseltmesi de planlıyorum. Ancak bu tamamen keyfi bir yükseltme, bir süre sonra artık Stage1 de normalleşmeye başlıyor insana. Yükseltmenin amacı 140-200 arasındaki süreyi azaltmak.
benim aracın kavrama volan bitikti 173 binde ilk defa değişti kavrama volan değişirken yazılım vardı aracımda. dsg li araç için yazılım iyi değil ekstardan yük biniyor manuel olsa dibine kadar yüklerim arabayı. 3. viteste bile sarıyordu yazılım varken ama dediğim gibi hep zarar ziyan gerek yok
Bu yazılım iişleri çıktığında hevesleniyordum hep önceki araçlarıma yaptırmaya,ama bir türlü nasip olmamıştı.Sonra fikir değiştirdim,zira nette çok bilgi kirliliği var ve hatta birçok arkadaşımıda vazgeçirmiştim.Günümüzde yine olumlu bakmaya başladım nitekim bu bizim 1.4 motor epey ün saldı,You Tube'de birçok video var adamlar sağlıklı bir şekilde 200-250hp alıyorlar,hemde motora neredeyse birşey yapmadan sadece turbo+Dp+yazılım+filtre'ile vs.Madem bu motor buraları zorluyor ozaman basit bir stage 1 ne yapabilirki buna deyip bende yazılım attırdım Ecufast'te,RSA'dan fiyat aldım Ecufast'ın 2 katı fiyattı,tamam iyiler hoşlarda neyi farklı yapıyorlarda fiyat 2 katı dedim ve Ecufast'ı deneme kararı aldım.Yazılımı 1 ay önce felan attırdım daha yeni test etme fırsatım oldu,araçla yurtdışına çıktım,hertürlü test ettim zorladım,rahatlıkla söyleyebilirimki araç çok daha atik,alt devirler daha seri,araç daha iyi ivmeleniyor,yani beklentimin üzerinde diyebilirim,çok keyifli oldu araç.K&N kutu içide var,araç buarada 80 binde 1.4 manuel Euro6
hocam en başından aracının DSG olduğunu bilseydim aynı yorumu yapmazdım, DSG kötü demiyorum ama zorlamaya gelmiyorlar. Yazılım atacaksan güçlendirilmiş tüp+ LUK baskı balatasını öneririm uzun süre de bir şey olmaz diye düşünüyorum.benim aracın kavrama volan bitikti 173 binde ilk defa değişti kavrama volan değişirken yazılım vardı aracımda. dsg li araç için yazılım iyi değil ekstardan yük biniyor manuel olsa dibine kadar yüklerim arabayı. 3. viteste bile sarıyordu yazılım varken ama dediğim gibi hep zarar ziyan gerek yok
CAX adına konuşuyorum golf 6 "80.000" kilometredeki aracı 2024 sonunda yazdırdık gayet bakımlı bir araçtı çok sağlıklı yürüyordu. Yazılım kesinlikle hazır dosya vs değildi custom bir dosya yapıldı ancak ilk önce turbo problem çıkarttı, katalizörün iptalinden sonra da (yazılımsal ve mekanik olarak) yağ yakımı arttı. Yine bakımlarına devam edilerek hala kullanılıyor turbo revize edildi yağ yakması kalın yağla minimize edildi ama motorun karakteri gereği ister istemez yağ yakıyor... Stock araçlarda da benzer problemler mevcut bizimkisi erkene çekmek oldu.1.4 TSI CAXA kodlu motora yazılım attırmak istiyorum, ama hala kararsızım attırdığıma değecek mi? Yakıt nasıl değişiyor, Kalkış, sonraki ivmelenme nasıl değişiyor bunları öğrenmek istedim. Yazılımı atmadan önce yardımcı olurmsunuz?