1.2 tsi 105 HP vs 110 HP


Katılım
29 Tem 2021
Mesajlar
83
Tepkime puanı
20
Konum
Ankara
Merhaba.

2015 ilk yarı öncesi 105lik ile 2015 ve sonrası 110luk arasında 5 beygir dışında teknik, kronik sorun vs farklılıklar var mı?

Kullanıcı deneyimlerinden faydalanmak isterim. Euro5 ve euro6 sanırım.

105lik alınır mı?
 

Merhaba.

2015 ilk yarı öncesi 105lik ile 2015 ve sonrası 110luk arasında 5 beygir dışında teknik, kronik sorun vs farklılıklar var mı?

Kullanıcı deneyimlerinden faydalanmak isterim. Euro5 ve euro6 sanırım.

105lik alınır mı?
Alacağınız araç midline mi comfort mu
 
Hocam problem olarak bence bir farkları yok ikisi hakkında da devirdim-yağ eksiltme-termostat-soğutma sıvısı eksilmesi sıkıntıları forumda çok sık konuşuluyor.105 ve 110 bg arasındaki 5 beygirlik farkın da hissedilir olduğunu düşünmüyorum en azından ben hissedemedim.Ama golf her zaman golftur motoru donanımı vs ne olursa olsun tutulur.
 
İyi günler 2016 model 1.2 tsı 110 luk aracım var piyasada özellikle face grupları vs ikinci el için 105 lik yağ yakma sorununa daha çok yakalanıyor gibi bi algı var satarken uğraşmamak için ben olsam 110 luk tercih ederim ki zaten öyle yaptım
 
Arkadaşlar daha iyi bilirler ama 2015 2.yarıda gelenlerde Bluetooth var öncesinde yok biliyorum ama 2016 alırsan zaten 110 hepsi 105 yok
 
1.2 TSI’ın EA111 kodlu (2009–2015) ilk versiyonları (CBZA/CBZB), zincir gergisi sorunları nedeniyle yağlama arızaları ve yağ yakma problemleriyle biliniyor. Turbo dayanıklılığı ortalama seviyede. 2015 sonrası EA211 kodlu motorlar (CJZA/CJZC), zincir yerine triger kayışına geçerek yağ eksiltme ve turbo problemlerini büyük ölçüde çözdü.

(andcetin)
 
105 lik 2015 comfortline aracım var üretime devam etseler sıfırını alırım çok memnunum.arada gelen trim sesi dışında hiçbir sorunum yok
 
Merhaba.

2015 ilk yarı öncesi 105lik ile 2015 ve sonrası 110luk arasında 5 beygir dışında teknik, kronik sorun vs farklılıklar var mı?

Kullanıcı deneyimlerinden faydalanmak isterim. Euro5 ve euro6 sanırım.

105lik alınır mı?
Yukarıda da yazılmış 1.4 tsi tercih edin şeklinde, bende katılıyorum.
 
1.2 TSI’ın EA111 kodlu (2009–2015) ilk versiyonları (CBZA/CBZB), zincir gergisi sorunları nedeniyle yağlama arızaları ve yağ yakma problemleriyle biliniyor. Turbo dayanıklılığı ortalama seviyede. 2015 sonrası EA211 kodlu motorlar (CJZA/CJZC), zincir yerine triger kayışına geçerek yağ eksiltme ve turbo problemlerini büyük ölçüde çözdü.

(andcetin)
2015 4. ay çıkmış olan aracımın motor kodu CJZA 77kW(105 Bg). CJZB motor kodunu yanlış hatırlamıyorsam 2017 1.2 TSi İbiza 90 bg olanlarda görmüştüm.
 
1.2 TSi 105 bg motor gücü olarak araç boşken gayet iyi ama 4 kişi ve bagaj dolu olunca yokuşlarda tatmin etmiyor maalesef. Sakin kullanan biriyseniz beygir eksikliğini hissetmezsiniz. Aracım 138 binde ara ara kontrol ediyorum yağ ve su eksiltme problemi yaşatmadı çok şükür.
 

Geri
Üst