Yeni Megan Sedan


DoğanARABACI

Katılımcı Üye
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
804
Tepkime puanı
374
İsim
Doğan
Araç protatip olduğu için test videosu yayınlayamıyorum , üzerinde şu an ki Megane da kullanılan k9 kodlu motor mevcut, edc 6 ileri şanzuman ile testleri devam etmekte , ve testler bitince ne yazık ki bu haliyle hurdalanacak ? Küçük görünsede fluence dan uzun , bagajı ve diz mesafesi tatmin edici , ama Fransız işte ?

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

 
Araç protatip olduğu için test videosu yayınlayamıyorum , üzerinde şu an ki Megane da kullanılan k9 kodlu motor mevcut, edc 6 ileri şanzuman ile testleri devam etmekte , ve testler bitince ne yazık ki bu haliyle hurdalanacak ? Küçük görünsede fluence dan uzun , bagajı ve diz mesafesi tatmin edici , ama Fransız işte ?

Ekli dosyayı görüntüle 5816

Ekli dosyayı görüntüle 5817

Ekli dosyayı görüntüle 5818

Ekli dosyayı görüntüle 5819

Ekli dosyayı görüntüle 5820

Ekli dosyayı görüntüle 5821
Değerli Hocam 

Anladığım kadarıyla test ekibindesiniz.

Test bitince Hurdalanacak nedir? Anlayamadım.  Hurdaya mı ayrılıyor veya parçalara mı ayrılıyor otopsi misali?

 
@silvershadow Murat hocam ben ekip'te değilim , bu Araç Fransa da protatip olarak yapılıp ,devamında ürün geliştirme ve test ekibince Türkiye'de uyarlanmak üzere inceleme ve yol testlerine tabi Tutulan bir araçtır , protatip olarak yapılan bu araçların seri üretim öncesi yapılan tüm yardımcı ekipmanları ile ürün güvenliği açısından imha edilmesi gibi bir prosedür işlenir , ne yazık ki genel olarak bu tip araçları olduğu gibi üzerinden hiç birşey almadan imha ederler , işim otomotiv olduğundan çevremde bu tip test ve ürün geliştirme mühendisi olan arkadaşlarım var , onların sayesinde karşıma çıkan bu tip araçları forumumuzda paylaşarak dostlarımızın Fikirlerine sunmanın iyi olacağını düşünüyorum 

 
@silvershadow Murat hocam ben ekip'te değilim , bu Araç Fransa da protatip olarak yapılıp ,devamında ürün geliştirme ve test ekibince Türkiye'de uyarlanmak üzere inceleme ve yol testlerine tabi Tutulan bir araçtır , protatip olarak yapılan bu araçların seri üretim öncesi yapılan tüm yardımcı ekipmanları ile ürün güvenliği açısından imha edilmesi gibi bir prosedür işlenir , ne yazık ki genel olarak bu tip araçları olduğu gibi üzerinden hiç birşey almadan imha ederler , işim otomotiv olduğundan çevremde bu tip test ve ürün geliştirme mühendisi olan arkadaşlarım var , onların sayesinde karşıma çıkan bu tip araçları forumumuzda paylaşarak dostlarımızın Fikirlerine sunmanın iyi olacağını düşünüyorum 
Değerli Hocam;

Müthiş bir bilgi paylaşımı olur ve size nasıl teşekkür edeceğimi düşünür dururum. :)

Uzun yıllar önce BMW nin henüz F30 kasası yokken sanırım 100 bin km yol testi yapılan aracıyla karşılaşmıştık kardeşimle birlikte Bornova Üniversite kavşağında. 

Ben araç kullanıyordum ve alışık olduğum üzre sık sık dikiz aynasından arkamdaki trafiği takip ve kontrol ettiğim esnada şimşek gibi çakan selektörleri ile yol isteyen ve gayet hızlı kullanılan bir araçla karşılaştım. Böylesi led gündüz farları niye daha önce görmediğim ve farlarına  bakarak çıkartamadığım için anlaşılan o ki; hızlı kullanıldığı için de çok fazla zamanımın olmayacağını bildiğimden Kardeşime sordum "Bu güzellik kimin nesidir?" Diye..

Yanımızdan tıpkı selektörleri gibi şimşek hızıyla geldi ve geçti. Neyse ki ışıklarda durunca yanına gidip baktık. Hiç bir marka model veya donanım gösterir ibare yoktu. Ama BMW olduğunu logosundan anladık. Aradım bulamadım bu modeli ve yıllar sonra lansmanı yapılırken meyletmeyin karşılaşmış olduğumuzu anladık... sizin fotoğraflarını paylaştığınız türde bir test aracıymış meğerse.

 
O halde Fluence'e bıraktığı yerini geri alacak galiba. 

 
On numara paylaşım, elinize sağlık.

Keşke biraz özgün bir tasarımı olsaymış. Talisman'ın küçüğü olmuş bu :(  Eski bir megane'cı olarak üzüldüm. Onun dışında fotoğraflarda fena değil gibi, canlısınıda görmek lazım şöyle en full olanından :)  Bir tek iç kısım inanılmaz kasvetli olmuş her taraf simsiyah. Farklı döşeme şart bu arabaya.

EDC'de neler değişti/gelişti bilmiyorum ama direksiyona kulakçık ve yelken modu geldiyse on numara olmuştur. Hatta sırf yelken modu gelse yeter. Yokuş aşağı viteste tutarak aracı yavaşlatmasından nefret ediyorum edc'nin.

Hurda kısmına üzüldüm :(  

 
Fluence zaten başarılı idi satışta, Megane da öyle olur. Türk tüketicisinin bagaj + iç mekan + otomatik vites + düşük tüketim + güvenilirlik az arıza yapma ve ucuz servis toplamını Fluence epeyce karşıladığı için çok sattı. Fluence a göre daha iyi bir taşıt bence. Daha da çok satacaktır.

Arkadaşımın EDC olan Fluence'ı var idi kullandım. EDC bana göre çalışma performansı açısından DSG yanında bir hiç. Siz ne yaparsanız yapın o kendi istediği zaman vites değiştiriyor ve yorulmuyor, o nedenle de pek bozulmuyor. Ama neticede iş görüyor ve o nedenle dizel + otomatik çok satıyor. Sürüş zevki veya kalite açısından beklentiniz yok ise fiyatına göre iyi araba.

 
benzinli 
Joy - 1.6 16v 115 HP 62.600 
Touch - 1.2 EDC 130 HP 79.400 
Icon - 1.2 EDC 130 HP 87.100 


Dizel 
Joy - 1.5 DCi 90 HP 77.950 
Joy - 1.5 DCi EDC 110 HP 85.150 
Touch - 1.5 DCi 110 HP 82.850 
Touch - 1.5 DCi EDC 110 HP 89.050 
Icon - 1.5 DCi 110 HP 90.550 
Icon - 1.6 DCi 130 HP 94.850 
Icon - 1.5 DCi EDC 110 HP 96.750

vw çok pahalı...

 
benzinli 
Joy - 1.6 16v 115 HP 62.600 
Touch - 1.2 EDC 130 HP 79.400 
Icon - 1.2 EDC 130 HP 87.100 


Dizel 
Joy - 1.5 DCi 90 HP 77.950 
Joy - 1.5 DCi EDC 110 HP 85.150 
Touch - 1.5 DCi 110 HP 82.850 
Touch - 1.5 DCi EDC 110 HP 89.050 
Icon - 1.5 DCi 110 HP 90.550 
Icon - 1.6 DCi 130 HP 94.850 
Icon - 1.5 DCi EDC 110 HP 96.750

vw çok pahalı...
Toyotanın corollaya yaptığını Renaultta megane a yapmış anlaşılan. 

Ya 1.6 atmosferiği alıp geçecrksin en boş paketi. 

Yok bir üst donanım alıyım dersen 15bin birden verip yine en boş dizeli alacaksın. Corollada da 1.33 en boş almayacaksan 15bin fark verip 1.6ya geçiş yapabiliyordun yanlış hatırlamıyorsam.

Vw birazda bu taraftan kazanıyor, istediğin motoru istediğin şanzımanla,  donanımla, ve opsiyonla süsleyebiliyorsun.

 
Megane her dönemde güzel tasarımlar ve yenilikçi donanımlar çıkardı. Yeni megane da çok satacak.

Aracı 2-3 sene kullanan portföy için markanın pekde önemi yok- Ncap 5 yıldız ise servis ve yakıt konuları sorunsuz ise alınır binilir. Tasarıma önem veren çok keza ben renoyu hiç sevmememe rağmen megane 3 ü beğendim. 

 
aracı çokta merak etmeyin golf den önce az daha bu aracı alıyordum az daha dedim 

bana hitap etmiyordu 

birde donanım paketleri arasında uçurum var

Joy taksici versiyonsa

Touch içi Nissan Juke un renolaştrılmış hali

Touch da birçok şey opsiyon paketlerinde (torpido soğutma 4yönlü yolcu koltuğu opsiyonda bile yok) 

Touch opsiyonlar

17'' Alüminyum Alaşımlı Jantlar

High-tech Paket: R Link 2.0 & 7’’ Dokunmatik Ekran (standart ekranı 4.2 inç ekran demeye bin şahit ister remsen nuh nebi den kalma derler ya o derece)

Geri Görüş Kamerası

Eller Serbest Bagaj Sistemi

Elektronik klima & yağmur sensörü & otomatik yanan farlar Yedek Lastik Metalik Renk

Ama Touch ile icon arasında uçurum var 

İcon Cem yılmaz abisini anlatıyorya esprili şekilde abisinin kendisi gibi olmadığını espriler ,hazırcevaplılık hepsin ortancaya verin diye

Renault da ne var ne yok icon a basmış

Koltuk masajından tutunda arka görüş kamerasına kadar

Tamam ICON senin lansman aracın onu satmayı istersinde orta donanım seviyesi niye bu kadar boş

Megane ı kim tercih eder

Taksiciler için ideal araçlardan biri olabilir

40 yaş üstü aile babaları için olabilir

Hitap ettiği kesim hiç değişmedi anlayacağınız

Hani amaç markayıo kötülemek karalamak değilde az Türkiye piyasasını şartlarını araştırın be abicim milleti keriz yerine koymayın

ICON paket 88.000 liradan başlıyor(1.2 TCE) üstelik VW gibi değil bayide hemen hemen aynı fiyatı veriyor sana yazık değilmi o paraya 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

115 bin tl fiyat yazıyordu binip bakmadım ne olur ne olmaz diye

 

Geri
Üst Alt