Selamlar mk8 impression akü neredeyse boş uyarısı.


farukisin

Yeni Üye
Katılım
4 Kas 2022
Mesajlar
18
Tepkime puanı
6
Konum
istanbul
Araç
golf 8 impression 2022
Herkese selamlar, mk8 impression ile aranızdayım, 700 km olduk.
Bugün akü neredeyse boş şeklinde bir uyarı aldım, bildiğim kadarıyla far, ışık vs açık kaldığında bile araç elektriği kesiyor diye biliyorum.
Bu sorun ile karşılaşan oldu mu?
 


aynı sorun benimde başıma geldi. Araç daha 900 km de bir kaç kez aynı uyarıyı aldım. servise söyledim. resim çekin dedi. Farkat yazı hemen kayboluyor fotoğraf çekmeyi başaramadım. Anladığım kadarı ile ciddi bir problem değil. Peşine düşmeyi bırakıcam sanırım :)
 
Upvote 0
aynı sorun benimde başıma geldi. Araç daha 900 km de bir kaç kez aynı uyarıyı aldım. servise söyledim. resim çekin dedi. Farkat yazı hemen kayboluyor fotoğraf çekmeyi başaramadım. Anladığım kadarı ile ciddi bir problem değil. Peşine düşmeyi bırakıcam sanırım :)

Problem de değil... :)
 
Upvote 0
Herkese teşekkürler, evet telefonun şarjı azdı :). Yanlış çeviri kurbanı olduk yani.
Akü denilince ilk akla aracın aküsü geliyor doğal olarak. İçim ferahladı şimdi.
Aynı şoku bende yaşamıştım :ROFLMAO:. Çeviriler mükemmel.
 
Upvote 0
Konuyu yeni gördüm başıma geleni anlatmak isterim...sizler gibi ilk uyarıyı görünce bende panikledim,araç daha 1000km oldu olmadı belkide, birkaç sefer daha görünce resim çektim ve servise gittim. Durumu izah ettikten sonra aracı incelediler, akü durumu iyi ve önemli bir hata gözükmüyor dediler...ertesi gün tekrar aynı hatayı alınca servisi arayıp aracın düzgün bir şekilde kontrol edilmesini istiyorum dedim ve tekrar servise gittim, randevulu bir şekilde gittiğim için 1 günlük araç duracak dediler ve ikame araç verdiler(passat variant). Aracımı teslim almaya gittiğimde akü şarj edildi, hataları silindi ve yazılım güncellemesi yapıldı dediler, gün geçmeden aynı hatayı alınca yüzsüz gibi tekrar aradım :) bu sefer aracı incelemeye alalım almanya ile irtibata geçelim dediler ve araba 8 9 gün serviste kaldı, defalarca gelmemden sebeptirki tekrar ikame araç verildi(taigo style, otonom sürüş özellikli gayet başarılı). Aracımı teslim almaya geldiğimde almanya ile görüşmemiz sonucunda değişmeye gerek duyulacak bir parçanın olmadığını ve bir hatanında olmadığını söylediler, sonrasında tamam yeter artık diyip servisi bıraktım ve düşündüm. Jeton biraz geç düştü, aslında telefonun şarjı yok...İşin garibi bunu almanyaya iletecek kadar konudan uzaklar...tekrar tekrar gelmeme rağmen bir fikir yürütende olmadı...yazık.
 
Upvote 0
Konuyu yeni gördüm başıma geleni anlatmak isterim...sizler gibi ilk uyarıyı görünce bende panikledim,araç daha 1000km oldu olmadı belkide, birkaç sefer daha görünce resim çektim ve servise gittim. Durumu izah ettikten sonra aracı incelediler, akü durumu iyi ve önemli bir hata gözükmüyor dediler...ertesi gün tekrar aynı hatayı alınca servisi arayıp aracın düzgün bir şekilde kontrol edilmesini istiyorum dedim ve tekrar servise gittim, randevulu bir şekilde gittiğim için 1 günlük araç duracak dediler ve ikame araç verdiler(passat variant). Aracımı teslim almaya gittiğimde akü şarj edildi, hataları silindi ve yazılım güncellemesi yapıldı dediler, gün geçmeden aynı hatayı alınca yüzsüz gibi tekrar aradım :) bu sefer aracı incelemeye alalım almanya ile irtibata geçelim dediler ve araba 8 9 gün serviste kaldı, defalarca gelmemden sebeptirki tekrar ikame araç verildi(taigo style, otonom sürüş özellikli gayet başarılı). Aracımı teslim almaya geldiğimde almanya ile görüşmemiz sonucunda değişmeye gerek duyulacak bir parçanın olmadığını ve bir hatanında olmadığını söylediler, sonrasında tamam yeter artık diyip servisi bıraktım ve düşündüm. Jeton biraz geç düştü, aslında telefonun şarjı yok...İşin garibi bunu almanyaya iletecek kadar konudan uzaklar...tekrar tekrar gelmeme rağmen bir fikir yürütende olmadı...yazık.

Hakkaten ?? Ne alaka durumu almanya ya bildirmek falan ?

Almanyadan talimatla iş yapmak ?

Sizin yetkili servis olarak teknik bilgi beceri egitim yeterlilik düzeyinizmi geri ? ya da yok ?

Mahalle kavgasına almanyadan gelen abisini çağıran çocuklar gibi ?
 
Upvote 0
Yaşanan süreç sonrasında zamanımın boşa gittiğini, saçma sapan işlerle uğraşmış olduğumu farkettim. Tamda bu konuyu düşündüğüm günlerde servisten geri dönüş yapıldı ve süreci değerlendirmemi istediler. Bende danışmanımın çok ilgili olduğunu elinden geldiğini yaptığını fakat onun dışındaki servis sürecinin anlamsız yere benim 10 günümü aldığını anlattım. Zamanın değerli olduğunu basit bir çeviri hatasından bir haber olduklarını ve ona rağmen hala bana bir hata var ama statik hata yani önemli değil demiş olmaları gibi gibi durumların hepsini söyledim. İşin garibi burada hata servis tarafında olmasına rağmen danışmanın yönlendirmesi olduğu için suç ona kalmış gibi bir durum oldu, bende danışmanın ilgisinden kaynaklı daha da devam etmedim lakin sadece böyle bir sorundan kaynaklı bile servise gelmiş olmam umarım garanti bittikten sonrada iyi niyet garantisi olarak devam eder...Sonuç olarak sıfır arabada olsa garantide olsa hala bu yazılım problemleri veya küçük hataları çözmüş değiller.
 
Upvote 0
@Acardag geçmiş olsun.
Maalesef garanti geçince değişmesi gereken parçalara yöneliyorlar. Şimdi size normal ya da sorun yok gibi gösterip öteliyorlar.

Son teknoloji arıza tespit vardı hani?? Son teknoloji arıza tespit değil, nokta atışı yapacak usta olmayınca hiç anlamı yok..
Para verecekseniz sorun buluyorlar. Garantiden ya da işçilik kaynaklıysa ötele ötele garanti bitene kadar.. ya da adı kullanıcı hatası oluyor..

https://www.golftutkusu.com/topic/2...sanan-durumlar-eko-yedek-parca-tercihi-anket/
 
Upvote 0
Hakkaten ?? Ne alaka durumu almanya ya bildirmek falan ?

Almanyadan talimatla iş yapmak ?

Sizin yetkili servis olarak teknik bilgi beceri egitim yeterlilik düzeyinizmi geri ? ya da yok ?

Mahalle kavgasına almanyadan gelen abisini çağıran çocuklar gibi ?
Alamanyaya sorduk olayı bu gibi durumlarda müşteri gazını almaya yönelik işler arıza kaydı olmayan işin neyini almanyaya sormuşlar.
“Bize bir araba geldi.”
Was ist das
Das ist eine good
İch liebe dich
Sen verecek 300 euro, senin garanti devam edecek.
Aynısı başıma geldi sonuç aracı kısa mesafe kullanıyormuşum sürekli.
Madem aracın enerji harcaması çok ona göre dinamo akü vs koyun eyyy alamanya elin telefoncusu 1000 km menzilli araba yaptı sen hala telefon şarj edemiyorsun.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4088.jpg
    IMG_4088.jpg
    689.9 KB · Görüntüleme: 10
Upvote 0
@Acardag geçmiş olsun.
Maalesef garanti geçince değişmesi gereken parçalara yöneliyorlar. Şimdi size normal ya da sorun yok gibi gösterip öteliyorlar.

Son teknoloji arıza tespit vardı hani?? Son teknoloji arıza tespit değil, nokta atışı yapacak usta olmayınca hiç anlamı yok..
Para verecekseniz sorun buluyorlar. Garantiden ya da işçilik kaynaklıysa ötele ötele garanti bitene kadar.. ya da adı kullanıcı hatası oluyor..

https://www.golftutkusu.com/topic/2...sanan-durumlar-eko-yedek-parca-tercihi-anket/
Muhtemelen dediğiniz gibi olacak... neyse şimdilik bir sorun yok. Nasip olursa 2-3 yıl daha bu araçla beraberiz, bakalım bizi neler bekliyor...
 
Upvote 0
Alamanyaya sorduk olayı bu gibi durumlarda müşteri gazını almaya yönelik işler arıza kaydı olmayan işin neyini almanyaya sormuşlar.
“Bize bir araba geldi.”
Was ist das
Das ist eine good
İch liebe dich
Sen verecek 300 euro, senin garanti devam edecek.
Aynısı başıma geldi sonuç aracı kısa mesafe kullanıyormuşum sürekli.
Madem aracın enerji harcaması çok ona göre dinamo akü vs koyun eyyy alamanya elin telefoncusu 1000 km menzilli araba yaptı sen hala telefon şarj edemiyorsun.
Hibrit aküden mi bahsediyor hocam kullanma klavuzunda bu konuda ?
Şarj istasyonlarında şarja bağlanabilse keşke
 
Upvote 0
Hibrit aküden mi bahsediyor hocam kullanma klavuzunda bu konuda ?
Şarj istasyonlarında şarja bağlanabilse keşke
Hibrit akü aracın aküsüne takviye yapıyor aracın aküsü azalınca şehir içi kullanım ve soğuk hava nedeniyle aküden çekiyormuş onun da şarjı azalınca bu uyarı çıkıyormuş
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt