Auto HOLD İPTAL


Comden009

Yeni Üye
Katılım
25 Eyl 2019
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
İsim
Tolga
Merhaba Herkese iyi günler öncelikle.2015 1.4 tsi golf aracım var Auto HOLD açık sarı ışığı yanıyor ve sorunsuz olarak çalışıyor fakat iptal etmek istiyorum tuşuna bastığımda iptal olmuyor sarı ışık yanmaya devam ediyor.Teşekkürler görüşleriniz için.

 
@Terms isterseniz 1950den beri kullanın. o sadece hill hold yapmıyor ısıklarda durdugunda senın yerıne frene basıyor zaten amacı o  ozellıgın.  onu iptal ediyorsan ozaman manuel vites araba kullan otomatık yerıne dik yokuslarda profesyonelliğini göster bakalım nasıl kalkıs yapıyorsun :)

 
Upvote 0

@Terms isterseniz 1950den beri kullanın. o sadece hill hold yapmıyor ısıklarda durdugunda senın yerıne frene basıyor zaten amacı o  ozellıgın.  onu iptal ediyorsan ozaman manuel vites araba kullan otomatık yerıne dik yokuslarda profesyonelliğini göster bakalım nasıl kalkıs yapıyorsun :)
Ankaranın Çankaya yokuşlarında  az manuel araç kullanmadım!

1985 - 2013 Manuel oldu araçlarım.
2013 ve sonrası Power Shift > DSG oldu araçlarım.

Ve Otomatik araçlarda Auto Hold kadar gereksiz bir özellik görmedim.

 
Upvote 0
ozaman auto holda gereksız dememenın anlamını sımdı kendınız verdınız.

otomatık arabada frenden cekınce zaten gıdıyor manuelde oyle bır ozellık yok sımdı eskı anılarınız canlanmıstır heralde :)  

ayrıca 1 dakka bır ısıkta ayagını frene basmak yerıne otomatık olarak araba fren yapıyor buda bunun diğer guzel yanı bu ragmen hala gereksız demenız de cok ılgınc.

Sızın mantıgınızla gidersek:

Otomatık arac kullanmak mantıksız debraja senın yerıne sıstem basıyor senın basman lazım

cruıse control mantıksız gaza senın basman lazım senın yerıne arac basmasın cok guvensız olur

adaptif cruise mantıksız sistem senin yerine ondekıyle hızını olcup mesafeyı hesaplayıp hızını ayarlayamaz sen kendın hesaplar ayarlarsın cok guvensız

serit takip cok mantıksız sıstem senın yerıne dıreksıyona mudahale edemez sen etmelısın 

vs

vs gider

daha da cevap vermeyecegım size.

 
Upvote 0
ozaman auto holda gereksız dememenın anlamını sımdı kendınız verdınız.

otomatık arabada frenden cekınce zaten gıdıyor manuelde oyle bır ozellık yok sımdı eskı anılarınız canlanmıstır heralde :)  

ayrıca 1 dakka bır ısıkta ayagını frene basmak yerıne otomatık olarak araba fren yapıyor buda bunun diğer guzel yanı bu ragmen hala gereksız demenız de cok ılgınc.

Sızın mantıgınızla gidersek:

Otomatık arac kullanmak mantıksız debraja senın yerıne sıstem basıyor senın basman lazım

cruıse control mantıksız gaza senın basman lazım senın yerıne arac basmasın cok guvensız olur

adaptif cruise mantıksız sistem senin yerine ondekıyle hızını olcup mesafeyı hesaplayıp hızını ayarlayamaz sen kendın hesaplar ayarlarsın cok guvensız

serit takip cok mantıksız sıstem senın yerıne dıreksıyona mudahale edemez sen etmelısın 

vs

vs gider

daha da cevap vermeyecegım size.
Bakın konuyu yanlış yere getiriyorsunuz!
Otomatik araç bir lüks(Özellikle hanım kullanırken ben sağda oturuyorsam)
Aynı şekilde Hız sabitleme ve sınırlamada + konfor rahatlık ve lüks.

Ancak Auto Hold gereksiz. İnsan kırmızı ışıkta dururken ayağını neden frenden çeker!

Ben de siz cevap vermeyeceğim. Boşyere mesaj sayımız arttı. üzgünüm.

 
Upvote 0
Auto Hold  ÇOK güzel özellik  frene devamlı basmıyorsun  ayağın yorulmuyor ,

bu sayede  dsg  yarım debraj  fazla yapmıyor  kavramanın  ömrü uzuyor, 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Upvote 0
Auto Hold  ÇOK güzel özellik  frene devamlı basmıyorsun  ayağın yorulmuyor ,

bu sayede  dsg  yarım debraj  fazla yapmıyor  kavramanın  ömrü uzuyor, 
DSG kavraması ile ne alakası var?
Auto Hold ile frene basmanın DSG kavraması için ne farkı var?
Neticede ikiside fren

 
Upvote 0
Auto Hold kapalı iken, ayak frenden istemsizce çok hafif gevşetildiğinde hemen kavrama başlıyor, bu farkedilemiyor ve balatayı yemeye başlıyor.

Uzun süre araç kullananlar, fren pedalına aracı durdurmak için yoğun baskı uygulandığını, fakat durduktan sonra aynı baskıyı devam ettirmeyip baskının gevşetildiğinin farkındadırlar diye düşünüyorum. 

Kısaca Auto Hold acemilik değil bir tedbirdir, devrede olmasının zararı değil faydası vardır, Asıl amaç ayağı dinlendirmek değil kavramayı korumaktır.

 
Upvote 0
@Terms hocam bir kere frene basınca kendi duruyor güvenliği zaten VW çalışanları yapmış ayağınızın frene basılı durmasına gerek yok :)

 
Upvote 0
Auto Hold  Kavramayı korur.

Yokuşlarda kalkarken  S yada  manuel modda kalkınız, KAVRAMAYI KORUMAK İÇİN

 
Upvote 0
Dik bir yokuşta iki araç arasına park yapmaya çalışan bir acemi auto hold ile arabanın önünü arkasını parçalar. Önce auto hold u nasıl kullanabileceğini düşünebilmek lazım.

 
Upvote 0
Bundan 1 ay önce golf üm oldu hatta ilk volkswagen im oldu öncesinde genellikle şirket aracını kullanıyordum ama oto hold a alışmak bukadar zor değil sürekli açık tutmak balataları falan bitirir diyorlar ama çok kolaylık 10 yıldır araç kullanıyorum bilecik gibi dağa kurulmuş bir yerde yaşıyorum her yer rampa her yer bayır buralarda araç kullanmayı öğrendik 10 yıldır oto hold ta kullanmadık ama olunca çok güzel oluyor ve oto hold candır 

 
Upvote 0
@ugurgirca Hocam auto hold aracı tutarken tekerler hiç dönmediği için sürtünme olup balata bitirecek bir durum yok bence. Balatayı ancak sürekli sürtünme bitirir, diske yapışıkken ne olacak ki. En küçük hareket durumunda da bırakıyor zaten aracı.

 
Upvote 0

Geri
Üst Alt