Jump to content

auto modda klima fan hızı kodlama yapılamıyor yardım


Recommended Posts


  • İleti 2
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Popüler günler

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Popüler günler

Konudaki görseller

  • Genel Koordinatör
25 dakika önce, onerkilic yazdı:

Merhaba arkadaşlar auto modda klima fan hızı kodlaması ve alarm kodlaması yapamıyorum söylenilen byte larda bende alakasız şeyler çıkıyor çözümü varmı acaba ?şimdiden teşekkür ederim

20190915_132759.jpg

20190915_133701.jpg

Hocam araca bağlıysanız bakayım 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




  • İletiler

    • Yanlışlık olmasın diye aşağıya daha önce @cengizceng tarafından paylaşılan videoyu ekliyorum.. Bu ses tamamen disk paslanması ile oluşuyor. Genelde yıkama sonrası bekleyen araçlarda görülür. Ya da çok nemli ya da soğuktan oluşan donmalar sonrası ilk olarak geriye hareket ederseniz duyarsınız. Direkt olarak ileri hareketle, ya duymasınız ya da 100 metre kadar tak tak diye bir ses gelir ve balata diski süpürünce geçer. Aklıma gelen örneklemeler bunlardır. Ses normal midir? Bana göre de değildir.  Ancak yıkama sonrası direkt olarak park etmek yerine, öne arkaya  bir iki manevra ve hafif frenle çözülebilir. Ondan sonra park edilebilir.  Bir hatırlatma da yıkama sonrası frenlerinizi musait bir yerde test edecek şekilde fren yapın. Bu frenleme disk yüzeyini süpürür, pas kir tozları alır ve ihtiyaç anında daha iyi bir tutunma saylarsınız.
    • Videoyu izleyince anlarsınız abi, bence gösterimlerde aynı genişlikte olup farklı ET değerlerine sahip jantların göbeklerinden hizalayarak alt alta çizmek, konunun anlaşılması açısından çok faydalı olur ama öyle bir şey çizmemişler videoda. Söylenen şey onu anlatıyor zaten ama insan gözüyle görmeyince tam olarak kavrayamayabiliyor. ET konusu biraz kafa karıştırıyor gerçekten, anlasak bile zamanla unutabiliyoruz. ET azalınca/artınca n'oluyordu diye bir daha düşünmek gerekiyor.
    • Golf 7 aracınızla geri geri giderken hafif frene dokunmanız neticesinde arka balatalardan ses gelmesi, bazen ortalığı ayağa kaldıracak kadar ses olmasının nedeni, arka balataların hareket etmesinden kaynaklı.  Bu ürünü alıp balatalara uygularsanız kıpırdamaz ses te yapmaz.   
    • @atacandiri debriyaj alt veya üst merkezden olabilir kardeşim eğer değilse çatalı Bi sıvı gres ile yağlatin. Birde olabilecek bir durum daha var nadirde olsa " pedalın bağlandığı pistonun somonunu kontrol ettir gevşeme olmuş olabilir"  Not : tecrübe ile sabit 
×
×
  • Yeni Oluştur...