Jump to content

RENKLİ YOL BİLGİSAYARI EKRANIN KARBON GÖRÜNÜMLÜ YAPILMASI


Recommended Posts


merhaba Orhan hocam. sanırsam 2. resim ilk kodlamadan bağımsız. farklı bir paylaşım olmuş. Nachtankmenge  sanırsam ek yakıt göstergesi ve bunlar farklı birbirinden. yanılıyorsam düzeltirsen sevinirim. iyi forumlar :)

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Yani şöyle ben bu kodu uygulamıştım daha önce. ve ekranın karbon olması bir zaman sonra hoşuma gitmedi renkli geçişleri göremediğim için :) fakat ekrandan açma kapama şeklinde kodun da farklı olduğunu görünce şahsen üzüldüm. umarım sizler haklısınız ve ben bu özelllikten faydalanırım.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Yani şöyle ben bu kodu uygulamıştım daha önce. ve ekranın karbon olması bir zaman sonra hoşuma gitmedi renkli geçişleri göremediğim için :) fakat ekrandan açma kapama şeklinde kodun da farklı olduğunu görünce şahsen üzüldüm. umarım sizler haklısınız ve ben bu özelllikten faydalanırım.

ben bunu da aktif edemedim hocam. stemeide den almıştım bir kontrol edim.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

merhaba Orhan hocam. sanırsam 2. resim ilk kodlamadan bağımsız. farklı bir paylaşım olmuş. Nachtankmenge  sanırsam ek yakıt göstergesi ve bunlar farklı birbirinden. yanılıyorsam düzeltirsen sevinirim. iyi forumlar :)

haklısın hocam ek kodlamayı kaldırdım. yakıt tüketimi müstakil başlığımız mevcut.

ekrandan kapama kodu şu an bende yok bulursam ve varsa. aklımda. burada paylaşırım.  :'(

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 5 ay sonra...
On 23.10.2015 at 18:38, Orhan Hoca yazdı:

Aşağıdaki kodlama geçerlidir:

Select STG 17 (instruments)

STG adjustment -> function 10

Select channel display depiction (Ekran tasviri )

Change to "Version 2" (default value: Version1)

ingilizce sürümdeki fotosu.

ZDBGbk.jpg

48lDDq.png

AgJEAz.jpg

10135816984_0604d10b4a_b.jpg

ben de bu variante 1 den başkasını seçince hata veriyor değer yüksek geldi gbii yardımcı olurmusunuz 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 1 year later...
11 saat önce, OnurD7 yazdı:

Versiyon 2 de var onda hiçbir şey değişmiyor ", Versiyon 3'te böyle oluyor, Versiyon 4'te de 1 ile aynısını oluyor. Bendeki bu şekilde.

Aynen, birinde olan diğerinde olmuyor derken bir değişiklik olmuyor demek istemiştim eksik yazmışım. :D

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 2 years later...

 

@Seaside

Bu resmdeki teyp ekranının kodlama kısmı byte 17. Karbon vs yapmak için. Eğer geri almak istersem diye ekrna fotosunu çekmiştim. Sizde mutlaka yedeğinizi alın.
20200131_173635.jpg

Hocam bu alt resimdeki Byte 18 yani kadran ekranındaki kanal, Seçenekleri açıp herhangi birini seçerseniz örneğin Karbon görünümü falan bu kanaldan değişiyor. Ben her ihtimale karşı geri almak istersem diye orijinal kodun fotoğfarını çekmiştim, Bendeki kadran ekranının orjinal değer " 00000110" . Sizde her ihtimale karşın bu kanala geldiğinizde sizdeki orijinal değeri mutlaka kaydedin çünkü ayarı geri almak istediğinizde orjinal ekranın seçeneğini bulamazsınız.

Byte 18.jpg

tarihinde Recep Gül tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 2 ay sonra...

Kadran'ınınz renki ekran  mı hocam ? Araç bilgilerini verirseniz yardımcı olmaya çalışırım. Bu arada versiyon 4 bazı araçlarda olmuyor. Yani ordaki seçeneklerde Versiyon 1-2-3-4 diye gider ama 4 ü seçtğinizde bu uyarıyı verir. Sizdede 4 mü seçili.

tarihinde Recep Gül tarafından düzenlendi
Ender bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.



×
×
  • Yeni Oluştur...