Jump to content

silvershadow

Golf Mk7 R ara hızlanma

Recommended Posts

İşte bu da ikinci video

Acemiliğimin kusuruna bakmayın...

Bir hocamın eleştirdiği kadar var hakikaten...

Videonun yarısında torpidoyu çekmişim.

Ama ara hızlanmaya dikkat...

Bir anda 60 km/h'den 180 km/h ye tırmanışı sanki yolda değil de şu test silindirlerinin üzerindeymiş hissi veriyor..

http://youtu.be/Oe9lsGDoPU8

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@silvershadow hocam yol tutuşu hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz ? biliyorsunuz ki bende ACT modeli var. Standart highline bir Golf benimkisi. 

4 çekerin vermiş olduğu iyi bir yol tutuş mekanizması illa vardır ama bunu yaşadığınız için tarif etmeniz benim için önemli. 

Bir BMW 3 serisi ya da 4 serisi xdrive'ı kadar yola yapışıyor mu ? Virajları dönerken güveniyormusunuz ? Yoksa standart golf mü, çokta beklenti içerisine girmemek mi lazım ? 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Golf R başkadır.... Bambaşkadır :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Ender Hocama katılıyorum.Kesinlikle bambaşka bir şeydir.

31 Ocak Adana buluşmasında binip o hissi, o hayvansı gücü halen her aklıma gelişinde hissediyorum.

Abartmıyorum Pegasus Firması Uçaklarının(Boeing 737-800) kalkıştaki bana vermiş olduğu o G(ci) kuvveti Golf 7 R'ın yanında gerçekten deve de kulak kalıyor diyebilirim 8D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
42 dakika önce, Exe7 yazdı:

@Ender Hocama katılıyorum.Kesinlikle bambaşka bir şeydir.

31 Ocak Adana buluşmasında binip o hissi, o hayvansı gücü halen her aklıma gelişinde hissediyorum.

Abartmıyorum Pegasus Firması Uçaklarının(Boeing 737-800) kalkıştaki bana vermiş olduğu o G(ci) kuvveti Golf 7 R'ın yanında gerçekten deve de kulak kalıyor diyebilirim 8D

hakkatten mi ya ? o derece iyi mi ? :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@silvershadow Murat hocam, video çok eğlenceli olmuş, torpidonun yarısını çekmek normal ben@umut abi ile telefonu elimden düşürüyordum, golf 7 R çok çok özel. Buradan Umut abiye bir kez daha teşekkür ediyorum, onun sayesinde bu keyfi yaşayabildik bizde.

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@jajaja Kesinlikle doğrudur hocam.İlk kez bindiğimden de kaynaklanmış olabilir ama uçağa da ilk kez binmiştim.@enpisagor dostuma katılıyorum@umut abiye sonsuz tşkler ☺

SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben hiç telefon ile falan ugrasmadim. Direk o anın tadını keyfini çıkarmak için yola odaklandım ve sirtimin koltuğa yapismasi hissini uçakta değilde bir arabada yaşamak muhteşemdi. Teşekkürler@umut hocam :)

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla o sırtın koltuga yapismasi hissiyatı beni benden alıyor. 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkürler...

Hepiniz baş tacısınız buyurun gelin Adana ya beraber hissedelim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...