Jump to content

Umut

Üye
  • İçerik sayısı

    730
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

  • Days Won

    1

Umut last won the day on 16 Mart 2016

Umut en çok beğenilen konuya sahip!

Topluluk Puanı

391

2 Takipçiler

Umut Hakkında

  • Derece
    Paylaşımcı Üye

Bilgiler

  • İsim
    Umut
  • Yaşadığım Yer
    ADANA

Güncel Profil Ziyaretleri

2138 profil görüntüleme
  1. Yanıt için teşekkürler Emrah hocam... R duruyor,maddi bir sıkıntı vardı ilk etabı atlattık çok şükür. Emrah hocam , vites ne zaman 1 de ne zaman 2 ye geçiyor veya kaçıncı vitesteyim anlaşılmıyor ki...
  2. Umut

    Tadımlık Honda civic type R ve civic HB

    Ben de çok geç cevap yazdım ben de farkındayım... @osmanturev hocam cevap vermiş ama,5 kapı opsiyon olarak 4000 tl gibi bir fiyata satılıyor Golf 7 R da. Bir gün çark edecek doğuş buna inanıyorum,manuel vitesli halini de satacak diye umuyorum. Bende tek opsiyon var 4 kapı ama hız sabitleyici yok.Fakat aşağıdaki gibi örnekleri duyunca pes yani diyor insan... Adam R almış hem de fulllllllll ama,hız sabitleyici yok araçta.Alan müşterinin kabahati yokta satan kişiyemi,üreten fabrikayamı güleyim bilemedim... Sayın fabrikanın da enteresan yaklaşımı
  3. Umut

    Golf 7 de Rodaj

    O zaman şöyle bir mantık doğru olabilir kilometre az olduğu için yıl dolunca(satın alma) sigortası yağı ıvırı zıvırı hepsi bir aradan çıkar....
  4. Neyse ben de o zaman şehir içi 50 km şehirler arası 120km hızı geçmem artık.Bırak kickdown'u kick bile yapmam. Emrah hocam şaka bi yana da R için konuşmuyorumda. 0 km bir araç alınmış ve kullanıcı her gün hatrı sayılır bir sayı ve sürede kickdown yapıp gazı kökleyerek gidiyor.Bu aracın tahmini kavrama sorunu yaratma kilometresi ne olabilir?Yada ömründen ne yer?Ortalama bir değer.Bir de 2. el araç alırken bunu anlamanın püf noktası ne olabilir ?
  5. Umut

    Nasıl bir Golf almalıyım?

    Öncelikle hoş geldiniz. Zamanında vectra a kasa GT(abim) ve ben de vectra b 1999 model GT kullandım ve zamanının karizma arabasıydı.. Filtre egzoz yapabilirsiniz fakat 200 hp leri görmek kolay değil o araçlarda diye biliyorum... Başka şeylerden eleştiriler yapılabilir ama DSG'yi öcü gibi algılıyor insanlar,daha doğrusu adı çıkmış veya toplumda böyle bir algı oluşmuş.Her markada her şey mümkün..Üreticinin ve servisin yaklaşımı önemli...Ha keşke a,b,c markaları gibi 6 yıl bilmem kaç km garanti ile satılsa...
  6. Umut

    Golf 7 de Rodaj

    Hangi 1 yıl Eren,fabrika üretimi sonrası mı? Sana satıdığı tarih sonrası 1 yıl mı?Benim araca göre 29 gün var yağ değişmi diyor ve uyarıyı bugün verdi,lakin aracı temmuz sonu aldım ve 6000 km deyim...
  7. Umut

    Golf 7 de Rodaj

    Öncelikle herkese selamlar... Ekranda yağ değişimine bir ay var diye bir uyarı çıktı.Fabrikada üretildiği tarih üzerinden bir yıl sonrasını söylüyor herhalde değil mi?
  8. Umut

    Yolda Karşılaştığımız Güzellikler

    Sabah ışıklarda bekliyorum,araçta kızımlayız. Işık yeşile döndü ve arkadan daaaat diye korna sesi gelmesi bir oldu,aynadan baktım siyah bir mercedes dedim ki geç bakim nereye gidiyorsan.Sağa kaydım,50 yaş civarı bir bey ve 34 plaka s63 amg yanımdan gaza bir dokundu.Kızım,baba biz bunu geçemez miyiz ki yol verdin. Ben:Kızım güçlünün de güçlüsü var yeri geldiğinde limitini ve haddini bilmen lazım diye ufakta bir hayat dersi vermiş oldum... Fotolar temsilidir zaten foto çekecek zaman olmadı ki adam uçtu gitti...Araç bire bir aşağıdaki gibiydi...
  9. Sayın hocam,yazdıklarınızla beni de anlatmışsınız.Yaklaşık 2 yılda bir araç değiştiriyorum.Ukala ,beğenmediğim birine(birinden) araç almam da satmam da... Yaklaşık 10 yıl oldu ama,30.000 TL lik araç satıyorum,noterde adam tut hele tut hadi tamam dedi.Baktım ki 29.900 TL vermiş 100 tl kesmiş, vazgeçtim satmıyorum dedim aldım evrakları noterden çıktım adam şok tabi...
  10. 32 de az olur gibi. Teknik veri, 2 kişi için ön=36 psi arka=36 psi diyor ------ 5 kişi için ise ön=41 arka=44 diyor. ( 18 jant için)
  11. Fırat,hayırlı olsun.Hoş ve tadında olmuş... Kendi deneyimimden ufak bir nüans.. Yolların kötülüğünden dolayı lastik basıncım genelde 38 psi dir,benim jant 18 inch 225-40(istenen ideali 36 psi) ama 2-3 psi fark bile aracı sertleştiriyor ve gücü yere aktarmakta anlamlı bir fark yaşatıyor.Bugün otoban girişine kıvrılarak girerken arkadan biraz kopardım,ne oluyor lan derken toplayıp devam ettim. Uygun bir basınçla muhtemelen yol tutuşuna belirgin bir katkı sağlamışsındır ki jantların 19 inch...
  12. @silvershadow Murat hocam,elinize sağlık...Cruise control yok demek. Çok ayıp etmişler... Aklıma ne geldi,alakasız olacak ama bunu daha çok uygun fiyatlı otomobil satıcıları yapıyor mesela tata' nın 1-2 donanım açıklamasını yazayım, Dijital saat Tavan anteni Arka Koltuklarda Haraketli Baş Dayanakları vesaire........ Yani şu an üretilen bir otoda zaten olmalı bunlar. Gibi....Tata bunu yapabilir ve otomobili için , Sınıfının Mükemmeli Tata Manza, Şimdi Türkiye'de-----Müthiş Güç-----İnanılmaz Alan----Her Şartta… Güvenlik-----3’ü Bir Arada… Modern & Te
  13. Umut

    Seat Leon FR ACT DSG

    @Gökhan Bilgin Maşallah...Aracınız hayırlı olsun...2 yıl mk2 leon cupra kullanmış biri olarak,hoş anılarım vardır...Kalite açısından tabiki golfle kıyaslamayacağım lakin aynı motorların kullanılması ve dış görünüş sportifliği açısından yakışıklı ve albenili bir araç...Üstlerde yan yana çektirdiğiniz fotolardaki mk2(son makyajlı hali) nin stoplarını da beğenirim..Hele ki kırmızı rengin siyah jantlı ve yaylı hali çok tatlı duruyor(FR) sabah biri yanımdan geçti tatlıda bir egzoz tınısı vardı ki...
  14. Umut

    golf cafe

    GTI haaaa! Reklam çok şık olmuş...
  15. Umut

    23 NİSAN

×
×
  • Yeni Oluştur...