Jump to content

Recommended Posts


  • İleti 6
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Popüler günler

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

Evet değişiklik için obd eleven cihazımla burdaki standart olan değeri otomatik yaptım. Düşün devirlerde yumuşak, yüksek devirlerde sert olacağı yazıyor. Çok bir şey farketmedim yumuşaklık adına. Ama

Konudaki görseller

Merhabalar ,golf7 de direksiyon yumuşaklığı ve sertliği hassasiyet ayarı yapılabilir mi ? sanırım manuel yapılmıyor ama programla servis yada anlayan arkadaşlar yapabiliyor mu  bilgisi olan var mı?


Sürüş profil seçiminde çok az farkedilsede bir nebze değişiyor.
O yok ise vag kodlaması ile değişebiliyor.
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
53 dakika önce, sakusta86 yazdı:

Merhabalar ,golf7 de direksiyon yumuşaklığı ve sertliği hassasiyet ayarı yapılabilir mi ? sanırım manuel yapılmıyor ama programla servis yada anlayan arkadaşlar yapabiliyor mu  bilgisi olan var mı?

Vag kodlamasıyla direksiyon sertlik ayarıyla oynamamanızı tavsiye ederim. Sonuçta araçlarımızdaki direksiyonlarda hıza duyarlı sistem kullanılıyor. Direksiyonu kodlamayla yumuşatırsanız yüksek hızlarda güvensizlik oluşturabilir. Mühendislerin direksiyon sertliğini mutlaka bazı etkenlere göre ayarlamış olabileceğini düşünüyorum.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • Kurucu Yönetici
Vag kodlamasıyla direksiyon sertlik ayarıyla oynamamanızı tavsiye ederim. Sonuçta araçlarımızdaki direksiyonlarda hıza duyarlı sistem kullanılıyor. Direksiyonu kodlamayla yumuşatırsanız yüksek hızlarda güvensizlik oluşturabilir. Mühendislerin direksiyon sertliğini mutlaka bazı etkenlere göre ayarlamış olabileceğini düşünüyorum.

Hocam bu seçeneklerde mühendislerin ayar sınırı dışına çıkamıyorsunuz. Sadece mod seçim tuşu ile seçilebilecek işlemleri yapabilirsiniz.
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hocam şöyle bir durum oluyor; JAnt LAstik seçimi ve Yay -Coil- Air uygulamasına göre Direksiyonda ki sertlik yumuşaklık farkları olabiliyor Bizzat yaşadım bunları  :) 

onun haricinde hali hazırda işlem yapılamıyor. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 3 years later...

Evet değişiklik için obd eleven cihazımla burdaki standart olan değeri otomatik yaptım. Düşün devirlerde yumuşak, yüksek devirlerde sert olacağı yazıyor. Çok bir şey farketmedim yumuşaklık adına. Ama hızlandıkça gerçekten sertleşiyor, eskisi gibi değil. Ya da ben öyle olduğuna çok inanıyorum. Veri olarak kanıtım bu ekran resminden başka yok ama benim hissiyatım bu yönde.

Screenshot_20201221-195654_OBDeleven.jpg

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




  • İletiler

    • 7.5 ve 7 jenerasyon farkli markyajla gelen bi durum dediğiniz. 7lerde midline plusta cam tavan yok. Bkz: golf 5 tour vs golf 5 goal farkli. Konuyu satış dışı konularda kirletmeyelim. Sağolun yorumunuz icin Mi 10 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    • Mqb’de linkteki yemez ama adaptasyonda ayari olabilir ama bence sorunu baska bir yerde aramak lazim, sicak havada ve ilik havada orijinalde de cok fazla Hatta hic calistirmiyor olabilir kizdirma bujisini. Sicak havada ben hic bekledigini hatirlamiyorum
    • @Evilhard dostum ben aynı model aynı kasa ve aynı marka olduğu için söyledim 😊 ikisi de golf ikisi de volkwagen ikiside midlineplus ikisi de manuel 😊 motorlar farklı sadece 
    • Bu konu ile ilgili olarak yabancı sitelerde aşağıdaki gibi bir konu var. Genelde eski modellerde denemişler ve ısıtıcı eşik değeri değiştirilerek ısıtma bujilerinin devrede kalma süresi ayarlanabiliyor görünüyor. Konu içinde golf 7'de yapılıp yapılmadığını görmedim ama altyapı aynı olduğu için uygulanabilir diye düşünüyorum.  Şehir dışında olduğum için kendi aracımdan kontrol edemedim. Konuyu aşağıdan inceleyebileceğiniz gibi anladığım üzere kısaca açıklayayım; VCDS ile;  Motor kontrol (Engine) ünitesine bağlanın. 12233 şifresini girerek oturum açın. Sonra, Adaptation'a tıklayın ve grup 12'ye gidin. Ekranda Stored value: 32768 (varsayılan) değeri görünmesi gerekiyor, bu değeri 32700 civarında bir değer ile değiştirin. Test'e tıklayın, ardından yeni değeri kaydedin. Motor kontrol ünitesinden çıkın, Kontağı kapatın ve tekrar açın. Motor kontrol cihazına gidin ve tekrar oturum açın. Adaptasyon'a girin ve grup 12'ye gidin. Burada görünen ekranda üstten ikinci penceredeki (no unit) değerin bir önceki haline göre değişmiş olması gerekiyor. Bu değer, kızdırma bujilerinin aktif olacağı saniye cinsinden süresini gösterir. Not: Değişikliğin sonuçlarını görebilmek için bunu soğuk bir motorla yapmanız gerektiğini unutmayın. VCDS ile değer değişimini istediğiniz zaman yapabilirsiniz, ancak motor sıcaklığı soğuyana kadar hiçbir şey fark edemezsiniz. Ayrıca, değişikliği yaptıktan sonra ikinci pencerede (no units ekranı) yeni ısıtma süresi görünmeyecektir. Adaptasyonun sonuçlarını görmek için kontağı kapatıp açmanız ve motor kontrolöründe yeniden oturum açmanız gerekir. Örneğin: Aşağıdaki değerleri Motor 7 derece sıcaklıktayken yaptığınızda; eşik değeri: 32768 iken, ısıtma süresi: 1,01 saniye, eşik değeri: 32700 iken, ısıtma süresi: 2,88saniye eşik değeri: 32650 iken, ısıtma süresi: 6,66saniye oluyor. Yani eşik değerini düşürdükce süre artıyor, tabi bunu çok uzatmamak gerekebilir, çünkü çok uzun süre devrede kalması avantaj olmayacağı gibi ısıtma bujilerinin de erken bozulmasına sebep olabilir. Bu yüzden yapılabilmesi durumunda sorumluluk tamamen kendinize aittir  Yukarıda da dediğim gibi Golf 7 de olur mu şu an bilmiyorum ama İstanbul'a döndüğümde sırf merakımdan deneyeceğim bunu, İlgilenenler aşağıdaki konuyu inceleyebilir. Konu: https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/how-to-extend-glow-time-with-vag-com-alh.123304/  
    • Bu akşam tatlı tatlı yağan karın tadını ellerimiz sızlayana kadar çıkardık, bu da dün sabahtan, yanakları bu sene ilk kez soğuk gören bizim sincap ve düldül ☺️ Kar yağmasına en çok sevinenler onlar olurdu her sene ama bu sene herkes bir ayrı sevindi, kış mevsimini çocuklara açıklamakta zorlanır hale gelmiştik, hava bile soğumamıştı, barajlar-su-dengesiz sıcaklıklar derken herkeste bir huzursuzluk vardı. Umarım herşeyi örtüp bembeyaz bir sayfa açtığı gibi yurtta herkes için daha dertsiz tasasız virüssüz belasız bir yılın habercisi olur bi yağışlar. Selamlar.
×
×
  • Yeni Oluştur...