1.0 tsi tork/beygir eğrisi


motorun yetersiz oldgunu dusunmuyorum hizlanmasi cekisi vs iyi ancak bu dsg optimizasyonunda sknti oldgunu dusunuyorum. tabi gonul ister yuksek hacimli motorlara binelim ama malum tr sartlari hocam
 

Yetersiz demedim sadece alt devirleri golfün diğer motor seçeneklerine göre iyi değil. 1,2 1,4 1,5 1,6tdi bu motorlarn alt devirleri daha iyi olduğu kesin. Dsg optimizasyonunla alakalı bir durum değil manuel seçenekte de aynı. Motorun kendisi daha doğrusu oem yazılımıyla alakalı. Yazılımla çözebilirsiniz stage 1 olabilir. Tabi o da bakım aralıklarını kisaltacaktir 10bin de bir fln gibi

motorun yetersiz oldgunu dusunmuyorum hizlanmasi cekisi vs iyi ancak bu dsg optimizasyonunda sknti oldgunu dusunuyorum. tabi gonul ister yuksek hacimli motorlara binelim ama malum tr sartlari hocam
 
Yetersiz demedim sadece alt devirleri golfün diğer motor seçeneklerine göre iyi değil. 1,2 1,4 1,5 1,6tdi bu motorlarn alt devirleri daha iyi olduğu kesin. Dsg optimizasyonunla alakalı bir durum değil manuel seçenekte de aynı. Motorun kendisi daha doğrusu oem yazılımıyla alakalı. Yazılımla çözebilirsiniz stage 1 olabilir. Tabi o da bakım aralıklarını kisaltacaktir 10bin de bir
 
1.0 Tsi’n alt devirleri şehir içinde 2 bin devirin altında zor toparlıyor. 1.2 tsi bu anlamda daha iyi daha keyifli
 
Bende 7 yıl 1.2 tsi 110 HP manuel kullanmıştım. Şimdi 1.0 110 hp manuel kullanıyorum.1,2 motor kesinlikle daha iyidi.
 
Tam olarak farkları nedir sizce performans vb.
 
performans acisindan 1.0 1.2 den daha iyi. ancak dedgimiz gibi torku 2000 devirde verdgi icin alt devirler bos kaliyo. s modda canavar gibi ama aslinda s mod sanki sehir icine daha uygun gibi
Grafiklere göre aslında 1.0 tsi torkunu 2000 devirde vermeye başlamıyor. Max torku 2000 devirde 200 nm olarak vermeye başlıyor. 1.2 tsi ise 1400 devirde max torku olan 175 nm vermeye başlıyor. Ama burada dikkat edilmesi gereken 1.0 tsi de zaten 1500 devirde 175 nm tork vermeye başlıyor ve bunu 2000 devir 200 nm torka kadar arttırarak gidiyor.
 

Geri
Üst Alt