Tadımlık Honda civic type R ve civic HB



İstanbulda ki otomobil fuarında henuz satışa başlamadan ben yakından inceleme fırsatı bulmuştum. Oturma fırsatını da bulmuştum :)

Golf bir tutku tabi ki ama, Honda hayat onda gerçekten(TypeR için sadece)

Golf R mı TypeR mı diye düşünecek bir ekonomiye sahip olursam sanırım TypeR alırım.
Ben hiçbir markanın fanatiği değilim.Bu araçlar da benim tabirimle karakter sahibi saygı duyulması gereken araçlardır diye düşünüyorum...Civic type R da çok yakışıklı bir araç gerçekten.Seri üretim bir aracın bu haline saygı duyarım...Aracın üzerindeki 6 yıl garanti yazısı için de tebrik etmek lazım...

 
@umut abi kesinlikle ben hemen paronayaklık yapıp ben alamam diye açmıyonuz demi, sizi şikayet edecem derdim :p

Yeni talismanı çok merak ediyorum bende Cumartesi opele gittim, yeni astrayı test ettim, üzerine aykan teknik yakın diye oraya geçip bi de passat test ettim, ortalık boş olunca :) araba bu yahu demeye başladım.

Astra konusuna görüşlerimi yazacam, golf ile kıyaslamak olmuyor, ama vw yi de sırf doğuş yüzünden bırakabilirim.

En son çok canımı sıktılar, satış sonrası daha da kötü bunların.

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Benim acılarım zaten azalmış değil...R dan sonra doğuş gurubunun sattığı hiç bir aracı alma düşüncem yok...O kadar da doluyum....

 
dış görüntüsünüde iç görüntüsünüde hiç beğenmedim.

 
Wolfsburg'da ki Citroen dedi:
@Umut Bi seferde Citroen'e uğrar mısınız ? Lüütfeeeen :)

Anlatımınız ve fotolarınz çok güzel ;)
Citroen e gittim ama,yanlış anlaşılmasın söyleyeceklerim,ukala bir tavır gibi algılanmasın lütfen ama,

Leon cupra(mk2) alıp modifiye etim 2011 de 300 hp,2015 golf 7 R 280hp şu anki aracım, bunları kullandıktan sonra citroen veya honda veya renault veya opel vesaire, performanslı olmayan

bir modelinin ne sürüş dinamiği, ne donanımı,ne de görselliği ilgimi çekmiyor hepsi aynı gibi geliyor bana.

Bir megane RS,civic type R,audi RS serisi,bmw m serisi gibi araçlara saygı duyarım yolda görsem sağa çeker gidişine bakarım.

Geçenlerde BMW X1 alan arkadaş Umut bir test et istersen dedi,abicim teşekkürler araba sende zaten müsait bir zaman bakarız inşallah dedim.Tepkim abartı olabilir ama içimden gelmedi kullanmak. 

Peki R dan sonra ne kullanırım,maddi durumla alakalı herşey malesef ama takıntım yoktur Şahin alır kullanırım,baz donanım C segmenti birşey alır kullanırım ki muhtemelen öyle olacak 2-3 ay içinde...

Allah hepinizin gönlüne göre versin,her güzelliği tadarsınız inşallah....

 
honda civic sedan elegance almanın ucundan dönüp golf almış biri olarak iyi ki de almamışım diyorum ha CV-R ve Typer a lafım yok 

 
@Umut

Değerli Umut Hocam 

Harika bir yazı gerçekten...

Bu kadar detaylı ve açıklayıcı bir yazıdan sonra Navara incelemenizi de merak ettim. :)  

 
geçtiğimiz ay benim arabayı satabilseydim alacaktım bir tane type-r ama kısmet olmadı :(  

Bir de eski type-r gibi sesi olsaydı gerçekten efsane kasa olurdu ama turbo gelince o ses gitmiş malesef :(  

Fiyat olarak 54000 Euro ama 159.000TL'ye falan veriyorlar 2015 model.  2016 modeller hala gelmedi ne zaman geleceğide belli değil.

 
Wolfsburg dedi:
@UmutÇok geç cevap yazdım farkındayım ama benim gibi Citoenciler DS(1955)- C6(2008 ) arasını Ctr kabul ederiz.

Diğerleri bizim için Pejo-Ctr akraba evliliği sonucu olan PSA otolarıdır.(Nemo vs)

Ha,Karganın yavrusu kargaya Şahin gözükür orası ayrı [emoji6]

Bu dediğim araçlar mesela önünde arma olmayan araçlar.Öyleki tasarım şefi direktif verirken şöyle demiş :

"Öyle bir tasarım istiyorum ki insanlar bu arabayı gördüğünde bu bir Ctr diyebilsin".

Zaten arka tekeri söktüğünde 3 tekerle durabilen süspansiyon sistemi yerine arkadan çat çut ses veren bi Torsiyon koyarsan satış rakamları ilk 10'a bile giremez.

Bu arada tüm R ler 3 kapı mı ?

6 kasanın 5 kapı olanı var ?
O pnömatik suspansiyona sahip xantia lardan eser yok 60-80 km 3 tekerle gidebilen arabalar. Fransizlarda maliyet kaygisi biraz fazla gibi geliyor. Oyuncak ve goze hos gelen seyleri konforu onemsiyorlar ama sürüş dinamigi ve kaliteye de onem vermeleri gerektigini yavas yavas anlayacaklardir. Bu arada dusuk hacimli dizel motorlarda da lider durumdalar suan. Cogu marka onlardan aliyor.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Wolfsburg dedi:
@Umut

Wolfsburg dedi:
Çok geç cevap yazdım farkındayım ama
Ben de çok geç cevap yazdım ben de farkındayım... :)

@osmanturev hocam cevap vermiş ama,5 kapı opsiyon olarak 4000 tl gibi bir fiyata satılıyor Golf 7 R da.

Bir gün çark edecek doğuş buna inanıyorum,manuel vitesli halini de satacak diye umuyorum.

Bende tek opsiyon var 4 kapı ama hız sabitleyici yok.Fakat aşağıdaki gibi örnekleri duyunca pes yani diyor insan...

Adam R almış hem de fulllllllll ama,hız sabitleyici yok araçta.Alan müşterinin kabahati yokta satan kişiyemi,üreten fabrikayamı güleyim bilemedim...

Sayın fabrikanın da enteresan yaklaşımı var.Ulan adam doldurmuş Golf R ı ayıp be bari hız sabitleyiciyi de sen hediye et böyle üretip gönderme bari..
OPSİYONEL AKSESUARLAR:

0R0R ORYX BEYAZ 1650 EURO

WL6 "NAPPA CARBON" DERİ DÖŞEME, ISITMALI SPOR ÖN KOLTUKLAR 4430 EURO

PB2 ELEKTRİKLİ AYARLANABİLİR SÜRÜCÜ KOLTUĞU 445 EURO

PI8 PRETORIA 235/35 R19 JANT 1653 EURO

PS1 PANORAMİK AÇILIR CAM TAVAN 1650 EURO

4F2 "KEYLESS ENTRY" ANAHTARSIZ GİRİŞ VE ÇALIŞTIRMA GÜVENLİ KİLİTLEMELİ 545 EURO

W4B 4 KAPI 1121 EURO

KA1 GERİ PARK KAMERASI 305 EURO

TOPLAM: 11800 EURO


 
Wolfsburg dedi:
@osmanturev 6 kasanın mavi R si...

Gösterge tablosundaki ibrelerde mavi...

5 kapı...

Ama ama ama

O muhteşem ve efsanevi jantları olan 3 kapının başka ,hiçbir araca bu kadar yakışmadığı araç olan mk5 GTI da EFSANE.

Ee zaten ne demişler Efsaneler ölmez,şekil değiştirir.

Golf 5 Car of the Year ;)
Hocam sen ankarada ki citroeni olan arkdaştın heralde yanlış hatırlamıyorsam ve  golf 5 çok seviyordun ne yaptın golf le ilgili bi durum var mı ?

 

Geri
Üst Alt