Rotary jantlarla ilgili


Srkn

Üye
Katılım
6 Ocak 2016
Mesajlar
302
Tepkime puanı
3
İsim
Serkan
Arkadaslar sanırım geçen hafta Golf reklam basligi acilmisti ve orda Rotary jantlari gordum.

Daha önce dikkatimi cekmedi veya tam arastirmadim demekki.ben 18 inc jant seçeneklerinin sadece durban veya madrid gibi jantlar olduğunu saniyordum.

Acikcasi hep sonradanda olsa durban olabilirmi diye düşünüyordum.cunku malesef hazir arac aldim.yani siparis veremedim.verseydim muhtemelen durban isterdim.DCC sart bu opsiyonda sanırım.bunuda aciklayabilirseniz sevinirim.

Su anda benim sizlere danismak istedigim;

Ilk servise kadar bu jantlarla devam edip yillik bakimda rotary jantlari dusunsem ve bunun bana avantaj-dezavantajları ne olur?

Dijon jantlari ne kadara elden çıkarabilirim?

Yay almam gerekiyor sanirim,en mantikli ve kalitelisi hangisidir? Fiyati nedir?

18 inch yanak cok incelecek evet.gunluk yaklasik 25-30 km yolum var.guzegahimda dikkat edersem cok fazla sikinti yok.

Sadece senede 1 kere tatil amacli bozuk yola giriyorum.

Tum bunlari dusunerek rotary almalimiyim?

Golf 8'in gelis tarihinide bilen arkadaslara sormak isterim.

Yeni kasayi bekleyip 8 de guzel bir donanim siparisimi vereyim,yoksa 2-3 senelik bir periyot icin bu aracin jantlatini degistirmelimiyim?

Biraz uzun oldu kusura bakmayin,su anda konuyu nereye acacagimida tam bilemedim.fikirlerinizi almak istedim.

 
Hocam ; geçenlerde Rotary ile ilgili ayrıntılı bir hesabı Murat Hocam paylaşmıştı. Rotary aksesuar olarak satılan bu nedenle en baştan opsiyon olarak seçilemeyen bir jant. Bu nedenle yetkili servisten sonradan almak pahalıya geliyor. Fiyatları vw sitesinde mevcut. 7.000-TL dolaylarında bir maliyeti buluyor ki bunu yapana kadar araç yenilenir düşüncesindeyim . Yeni kasayı beklemezseniz R Line bir Mk7 de düşünebilirsiniz. Ayrıntılar belli olduğunda muhtemelen 18" Salvador jantlar ile standart gelmesi kuvvetle muhtemel. 

 
@M.L.Crassus hocam araci alali yaklasik 1.5 ay oldu.tekrar sat-al biraz zor olur benim için.gunluk arac ihtiyacım var cunku.degisecek olsam acikcasi limitlerimi zorlayip ACT motoru tercih etmek isterim :)

Evet sagolsun @silvershadow hocam ayni baslikta ayrintili olarak her zamanki gibi bilgilendirmisti beni.

Gozumu karartip R-Line imkanı varsa yapmak ve buna rotary janti eklememek icin zor tutuyorum kendimi :)

 
@Srkn; R Line konusunda bir ben bir de @Negatiwe Serdar Hocam o kadar dertliyiz ki. 2012 den beri bekledik, bekledik, bekledik. Getirmediler. Tam araçları değiştirdik R Line mevzusu gündeme geldi. ACT motorla belki bütçe sınırlarını zorlardı ama 1.4 TSi 125hp ile düşünmek isterdim. Nasip değilmiş. İlerleyen dönemde inşallah . İç mekanda R Line direksiyonu bile insanı tek başına cezbediyor. Ben araçlarımda masraf yapmayı genellikle sevmiyorum. Evvelki aracımı da orjinal alıp kullanıp satmıştım. Rotary çok gündemimize gelmişti ama yan marşpiyel ve tampon eklentileri olmadan o görsel havayı yakalayamayacağımızdan, bunlarla da fatura çok şişeceğinden gerçekleştirmemistik. Tabiki tercih meselesidir, aracını sonradan özelleştiren arkadaşlara saygım sonsuz ama araç değerinin %10 u ve üstü bir masraf yapmayı ben makul değerlendiremiyorum kendi düşünce yapımla. 

 
@Srkn; R Line konusunda bir ben bir de @Negatiwe Serdar Hocam o kadar dertliyiz ki. 2012 den beri bekledik, bekledik, bekledik. Getirmediler. Tam araçları değiştirdik R Line mevzusu gündeme geldi. ACT motorla belki bütçe sınırlarını zorlardı ama 1.4 TSi 125hp ile düşünmek isterdim. Nasip değilmiş. İlerleyen dönemde inşallah . İç mekanda R Line direksiyonu bile insanı tek başına cezbediyor. Ben araçlarımda masraf yapmayı genellikle sevmiyorum. Evvelki aracımı da orjinal alıp kullanıp satmıştım. Rotary çok gündemimize gelmişti ama yan marşpiyel ve tampon eklentileri olmadan o görsel havayı yakalayamayacağımızdan, bunlarla da fatura çok şişeceğinden gerçekleştirmemistik. Tabiki tercih meselesidir, aracını sonradan özelleştiren arkadaşlara saygım sonsuz ama araç değerinin %10 u ve üstü bir masraf yapmayı ben makul değerlendiremiyorum kendi düşünce yapımla. 
R-Line tampon olayına girme niyetim vardı kısa vadeli. Şimdi Passat vs Golf R-Line kafam karıştı.

 
Arkadaslar sanırım geçen hafta Golf reklam basligi acilmisti ve orda Rotary jantlari gordum.

Daha önce dikkatimi cekmedi veya tam arastirmadim demekki.ben 18 inc jant seçeneklerinin sadece durban veya madrid gibi jantlar olduğunu saniyordum.

Acikcasi hep sonradanda olsa durban olabilirmi diye düşünüyordum.cunku malesef hazir arac aldim.yani siparis veremedim.verseydim muhtemelen durban isterdim.DCC sart bu opsiyonda sanırım.bunuda aciklayabilirseniz sevinirim.

Su anda benim sizlere danismak istedigim;

Ilk servise kadar bu jantlarla devam edip yillik bakimda rotary jantlari dusunsem ve bunun bana avantaj-dezavantajları ne olur?

Dijon jantlari ne kadara elden çıkarabilirim?

Yay almam gerekiyor sanirim,en mantikli ve kalitelisi hangisidir? Fiyati nedir?

18 inch yanak cok incelecek evet.gunluk yaklasik 25-30 km yolum var.guzegahimda dikkat edersem cok fazla sikinti yok.

Sadece senede 1 kere tatil amacli bozuk yola giriyorum.

Tum bunlari dusunerek rotary almalimiyim?

Golf 8'in gelis tarihinide bilen arkadaslara sormak isterim.

Yeni kasayi bekleyip 8 de guzel bir donanim siparisimi vereyim,yoksa 2-3 senelik bir periyot icin bu aracin jantlatini degistirmelimiyim?

Biraz uzun oldu kusura bakmayin,su anda konuyu nereye acacagimida tam bilemedim.fikirlerinizi almak istedim.
Değerli Serkan Hocam;

Rotary hakkında detaylı hesabı çıkartmıştım.

Buyrun:



Dijonlar stepne dahil 2 Bin lira civarında.

Fakat rotary jantlar mutlaka spor yayla alınmalı çünkü isteseniz de sonradan DCC takılamaz.

DCC hakkında bilgi burada bulabilirsiniz.otary iyi güzel ama çok ciddi pahalı ve ödeyeceğiniz fark size dönmeyecek büyük ölçüde. Spor yay olunca bütün yol kusurları aynen kabine yansıyacaktır ister istemez.

Yay konusunda arkadaşlarımız konfora da olumsuz etki yapmayacak seçeneklerden bahsettiler. Eminim katkı yapacaklardır.

MK8 hakkında henüz bir tarih belli olmadı ve Mart ayını bekliyoruz.

Bana kalırsa bu parayla MK8'e geçiş yapın 

 
@silvershadow hocam sanirim dediginiz gibi bu sekilde binmeye devam edecegim.

Fakat rotary jantlari ciddi anlamda cok begendim.eger bir imkan olusur ve kafama yatarsa bu araca tek yapacagim ekstra bu olacak.Umarim MK8 de buna benzer bir opsiyon cikar.

Hocam MK8'in fiyati bugune gore ne kadar artabilir? Yani kasa degisimi nedeniyle bir 10 bin tlyi gozden cikarmalimiyiz ilk cikis fiyatinda?

 
Tahmin etmek güç ama 6 binden aşağı olmaz diye fikir yürütüyorum.

Fakat aynı zamanda yabancı kaynaklarda tüm bu değişiklik ve iyileştirmelerin sıfır ekstra maliyetle gerçekleştirileceği yazıyordu. 

Bi gercek olsa bile distribütör doğuş varken bana bu afaki geliyor 

 
Dogus kismina elbette katılıyorum hocam.

6 bin tl bence cok iyimser bir rakam :)

Ben normal bir highline'in 90 bin tl den asagi olmayacagini düşünüyorum.(benzinli)

 
@NegatiweNasıl karışmasın Serdar Hocam? R Line GOLF aslında gönlümüze hitap eden makine. Passat ise mantığa hitap eden ve şık bir makine. Arka koltukların tek tuşla bagajdan katlanabilmesi özelliği filan tam aradığım kullanışlıklıkta özellikler. Benim son kararım biraz beklemek yönünde. Bekleyelim, makyaj mı gelecek Mk8 mi gelecek görelim. Biraz da savaş ihtimalinden uzaklaşırız belki. Zaten savaşa girersek hiçbirşeyin anlamı ve önemi de kalmayacak. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@NegatiweNasıl karışmasın Serdar Hocam? R Line GOLF aslında gönlümüze hitap eden makine. Passat ise mantığa hitap eden ve şık bir makine. Arka koltukların tek tuşla bagajdan katlanabilmesi özelliği filan tam aradığım kullanışlıklıkta özellikler. Benim son kararım biraz beklemek yönünde. Bekleyelim, makyaj mı gelecek Mk8 mi gelecek görelim. Biraz da savaş ihtimalinden uzaklaşırız belki. Zaten savaşa girersek hiçbirşeyin anlamı ve önemi de kalmayacak. 
Tarık Hocam Passat Higline alınmalı ama benim bütçeyi aşıyor.

Comfortline alsam hem borçlanıyorum, ambiyans aydınlatma yok, koltuklar spor değil, piano black yok, led stop yok, bixenon yok.

Highline Golf 2500 kmde daha.

Passat paket donanım konusunda saçmalamışlar resmen.

 
Yok hocam şu anda aksiyon mantıklı değil. Bir süre kulak üzerine yatmamız gerekiyor. Passat Comfortline çok şirket aracı kıvamında zaten. Senin özel bir kaç kalem opsiyonla sipariş vermen gerekebilir Comfortline üzerine. En azindan GOLF 2 yaşına gelsin görelim derim. 

@Negatiwe

 

Yok hocam şu anda aksiyon mantıklı değil. Bir süre kulak üzerine yatmamız gerekiyor. Passat Comfortline çok şirket aracı kıvamında zaten. Senin özel bir kaç kalem opsiyonla sipariş vermen gerekebilir Comfortline üzerine. En azindan GOLF 2 yaşına gelsin görelim derim. 

@Negatiwe
R-line ön tampon ile bu kaşıntımı geçiştireceğim gibi  :mad:

 

Geri
Üst Alt