Jump to content

Golf 7 Dsg 1. Viteste yüksek devir durumu


Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar. Nadirende olsa son zamanlarda trafikte durup hafif gaz ile 1. Viteste bazen sanki araç boştayken gaza basmışım gibi devir yükselmesi durumu var. Araç boştayken gibi dememin sebebi devir artıyor ama araç hızlanmıyor, sonra 2. Vitese geçiyor. Araçta geri vites, 2. Viteste sarsıntı gibi durumlar pek yok o yüzden DSG den midir pek emin olamadım. Sorun gaz kelebeği olabilir mi? Sizin düşünceleriniz nelerdir.

 

Bu arada araç 2016 model 1.2 DSG 65000 de

tarihinde alpercck tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@MertHaktan Araç zaten alındığından beri servis bakımlı ama 65.000 kavrama için çok erken gibi geldi bana. Aracı çok zorlayan biri de değilim sakin kullanırım. Trafik olduğunda tam fren yaparım yarım kavrama yapmamaya özen gösteririm. Çok dur kalk trafikte manuele alırım. Aracı park ederken önce n ye alır sonra el frenini çeker, tekrar frene basıp P ye alırım. Kavramayı korumak için bu kadar özen göstermeme rağmen sorun kavramadaysa çok enteresan.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)

@emrdmrc hocam bu kadar kısa zamanda kavrama değiştiriyorsa insanlar, oldu olacak bakım periyoduna eklesinler. 30 binde bir değiştirelim. Ben golfe göre çok daha kalitesiz parçalara sahip yarı otomatik Fiat Punto kullanıyordum. 110 binde kavrama değişti ilk defa, şu an kardeşim o aracı kullanmaya devam ediyor neredeyse 200 binlere geldi araç ikinci kavrama değişimini halen istemedi. Bu km ler özellikle zorlanmamış araçlar için çok erken, demekki bu yüzden bu durumları iyi niyet garantisine sokuyorlar yoksa insanlar isyan eder bu duruma. Şikayet siteleri dolar taşar şikayetlerle.

tarihinde alpercck tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@alpercck tamimiyle dediğiniz gibi zaten 1veya 2 değişim garanti iyi niyet derken para vermiyorsunuz :) sonraki değişimde 150binler sonrasına geliyor ki her şey normal olursa tabi ekstra arıza çıkarmazsa sonuçta aynı hesap , DSG biraz narin :)

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

dsg narin diyorlar da benim abim eşsege biner gibi biniyor şuan 185binde golf 7 hala kavrama değişmedi acaip te tıkayan biri yani öyle nazik narin düşünmez bana ilginç geliyor bu km lerde kavrama değişmesi bence zincirleme bir hata var araçlarda 

AliAkg bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.



×
×
  • Yeni Oluştur...