Jump to content

Carplay cracklı nasıl açılıyor?


Recommended Posts


Hocam merakın bu şekilde pek gitmez ama biraz yardımcı olayım. Cihazın içinde özellikleri kullanabilmek için swap kodları bulunuyor. Hangi özellik açıksa onun kodu cihazınızda yüklü. Birkaç yöntem ve ek yazılım ile bu kodların cihaza yüklenmesi yöntemine crack denebilir. Bence vw için 600 tl makul. App connect 2500 tl bandında yanılmıyorsam. Yanında sesli komut ve spor göstergeler de bonus oluyor. Orjinal lisanlamada bu özellikler ekstra ücret karşılığında edinilebiliyor. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Odes
      Değerli arkadaşlar merhaba,
      2014 1.4 tfsi 140/ A3 Sedan sahibiyim. Aracımda aktif silindir yönetimi (ACT) var. Son günlerde sabahları araç soğukken biraz ilerlediğimde bu hata alıyorum fakat performansta ve çekişte bir sorun yaşamıyorum. Aracı durdurup tekrar çalıştırınca kendiliğinden siliniyor. 
       Bana yardımcı olabilir misiniz ? Bu hata neyin nesidir ? Şimdiden desteğiniz için teşekkürler,

    • Yazan: Ker9m
      Arkadaşlar 2009 Audi A3`de iç aydınlatma sürekli yanıp sönüyor bunu nasıl düzeltiriz bir bilgisi olan veya daha önce başına gelen varmı?
       
    • Yazan: rasistaken
      Merhaba abilerim. 2016 model 1.2 TSI Comf. Golfüm var. Normalde fazla kullanan da birisi değilim fakat bu pandemi dolayısıyla bu kullanım oranı daha da düştü. Öncesinde de akümün bi değeri vardı adını unuttum o zaman da düşük çıkmıştı normalden. Değiştirelim mi dediğimde şu an gerek yok denmişti. Bu dediğim olay da pandemiden önceydi. Pandemi de araya girince araba iyice yattı. Arabamı yıkamaya götürecektim lakin arabam çalışmadı düşük akü voltajı uyarısı ile. Arabamı ittirecek de birini bulamadığım için kaldı arabam. Ne yapmamı önerirsiniz ben bu olayın tekrarlanmaması için en azından uzunca bir süre için yenilemek istiyorum. Hangi marka akü önerirsiniz? Şimdiden teşekkür eder, herkese iyi günler dilerim.
    • Yazan: emr54
      Dış stoplar karşılamada yanmıyor codlamasında yardımcı olabilicek varmı

    • Yazan: Tulkas
      Herkese iyi günler diliyorum. 2014 golfümde direksiyonu sağa çevirirken gacır gucur ses geliyor ve sanki küt diye bişey vuruyor ama sadece sağa çevirdiğimde. Sola çevirirken hiçbi ses yok. Videoda da görebilirsiniz, nereden gelir bu ses ve neden kaynaklanır daha önce yoktu bu? Sorun çıkarır mı? Cumartesi uzun yola gideceğim birde...🤦🏻‍♂️
       
×
×
  • Yeni Oluştur...