Jump to content

Golf 7.5 Torpidodaki ışığı sökme/Değiştirme


Recommended Posts

Arkadaşlar, golflerimizde Bulunan torpidodaki ışığı beyaz renk ile değiştirme gibi bi girişimde bulunayım dedim, daha önce de bagaj içindeki lambayı aliexpressten aldığım beyaz led ile değiştirmiştim, Youtube ye baktım ama nasıl sökülür videosuna denk gelmedim. O ışık oraya sabit mi yoksa çıkarmak için torpido gözünü sökmek gerekiyor mu?

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Recep Gül yazdı:

Arkadaşlar, golflerimizde Bulunan torpidodaki ışığı beyaz renk ile değiştirme gibi bi girişimde bulunayım dedim, daha önce de bagaj içindeki lambayı aliexpressten aldığım beyaz led ile değiştirmiştim, Youtube ye baktım ama nasıl sökülür videosuna denk gelmedim. O ışık oraya sabit mi yoksa çıkarmak için torpido gözünü sökmek gerekiyor mu?

Golflerde soket kısmı kapı tarafında olduğundan solundan bastırarak aşağıya doğru çıkarın. 

Led taktığınızda araç kilitliyken de hafif yanmaya devam ediyor. Kodlama yapabiliyorsanız orada kullanılan ampülün led olduğunu kodlayın.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
4 dakika önce, ogzogz yazdı:

Golflerde soket kısmı kapı tarafında olduğundan solundan bastırarak aşağıya doğru çıkarın. 

Led taktığınızda araç kilitliyken de hafif yanmaya devam ediyor. Kodlama yapabiliyorsanız orada kullanılan ampülün led olduğunu kodlayın.

Teşekkür ederim hocam, videodaki gibi sadece led alıp takabilir miyim, yoksa komple kapağıyla birlikte mi alsam led ışığı? Ve hangi led uyumlu olur. Kodlamasını yapabilirim sanırım. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Şimdi, Recep Gül yazdı:

Teşekkür ederim hocam, videodaki gibi sadece led alıp takabilir miyim, yoksa komple kapağıyla birlikte mi alsam led ışığı? Ve hangi led uyumlu olur. Kodlamasını yapabilirim sanırım. 

Evet sadece t10 led alsanız yetiyor. Ben de değiştirmiştim ancak kodlama ile ilgili işlemler yapmadığımdan eski haline geri döndüm. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
32 dakika önce, ogzogz yazdı:

Evet sadece t10 led alsanız yetiyor. Ben de değiştirmiştim ancak kodlama ile ilgili işlemler yapmadığımdan eski haline geri döndüm. 

Hocam amazondan baktımda Bir çok T10 led sonucu çıktı, en alakalı olarak canbus hatasız başlıklı bu ledleri buldum. Bunlar uygunmudur? 

 

Screenshot_20200629-235145_Amazon Shopping.jpg

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
4 dakika önce, Recep Gül yazdı:

Hocam amazondan baktımda Bir çok T10 led sonucu çıktı, en alakalı olarak canbus hatasız başlıklı bu ledleri buldum. Bunlar uygunmudur? 

 

Screenshot_20200629-235145_Amazon Shopping.jpg

Açıkçası ayrıntılı bilgim yok. Ben de tesadüfen led vardı ve denedim kapalı haldeyken de az yanıyordu. O nedenle vazgeçtim. Belki bu bahsettiğiniz led kapalıyken yanmıyor olabilir. 

Aşağıdaki konuda ayrıntı olabilir.

 

tarihinde ogzogz tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
44 dakika önce, yusuffkayaa yazdı:

@Recep Gül  abi yanlış değilsem bağajdaki led için 41 mm t10 dedi torpito için de 36 mm t10 dedi ama adamın taktıkları senin attığınla aynı değil galiba

Bende o yüzden tekrar sordum, videoda kullanılan ledlerle benim amazondan bulduklarım aynı değil, hatta aynısı yok sanırım. Sanırım led i kasa olarak alsam daha iyi

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@Recep Gül recep ustad öncelikle iyi bi karar vermişin.,ben 2 aydır kullanıyorum gayet memnum.Ben torpido geri vites ve makyaj aynalarına t serisinden çinden aldığım ledleri taktım gayet güzel oldu.Özelikle gece çok iyi aydınlatıyor.Dilersen istanbulda çinden getirten bi arkadaşın numarasını verim piyasaddan uyguna veriyor ve de ledleri kaliteli..

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
56 dakika önce, cengiz74 yazdı:

@Recep Gül recep ustad öncelikle iyi bi karar vermişin.,ben 2 aydır kullanıyorum gayet memnum.Ben torpido geri vites ve makyaj aynalarına t serisinden çinden aldığım ledleri taktım gayet güzel oldu.Özelikle gece çok iyi aydınlatıyor.Dilersen istanbulda çinden getirten bi arkadaşın numarasını verim piyasaddan uyguna veriyor ve de ledleri kaliteli..

İyi olurdu aslında ama, ben Türkiyede değilim maalesef hocam. Burdan amazondan yada aksesuarcılardan alıcam sanırım. Amazon içinde 10 tane olandan satıyor bana 1 tane lazım, 1 taneli satılanlarında paketleme ücreti üründen pahalıya geliyor. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Çok basit şekilde çıkıyor . Tırnağın oldu yerin tersine ittirerek aşağı doğru çekin . T10 led işinizi görür . Elektrik beceriniz varsa şerit ledde takabilirsiniz . Arıza yakmaz sorun olmaz .

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...