Jump to content

Recommended Posts

Arkadaşlar merhaba, forumda bulunan diğer başlık altındaki yorumum ve arkadaşların da isteği üzerine detaylı bir paylaşım yapmayı düşündüm, henüz uygulama yapma fırsatım olmadı fakat oldukça detaylı bir araştırma yaptım. Asda3 nikcli arkadaşım sağolsun Audi A3 aracında bulunan kapıdaki out (dış) kısımdaki fitil yapısını inceledik. İncelemem sonucunda N11 veya muhtelif sitelerde satışta bulunan eğimli D fitil olarak geçen fitilin Golf 7 kapılarındaki ölçüleri sağladığını gözlemledim. Dilerseniz öncelikle bir Audi A3 kapı kısmındaki fitilleri inceleyelim;

ÖN KAPI

430134900_WhatsAppImage2020-05-27at14_16_38.thumb.jpeg.4f14c99f54aca0b6ecaa8f77fd63db0f.jpeg628961574_WhatsAppImage2020-05-27at14_16_40.thumb.jpeg.8c7fe4024e3e7f1aee3f13c2f8644d03.jpeg

1205190915_WhatsAppImage2020-05-27at14_16.40(1).thumb.jpeg.51b9d546743777e7d84e8a75a3aaa3da.jpeg

Gördüğünüz gibi, kapı dışındaki fitillerin gövde üzerinde karşılıkları (yuvaları mevcut) Golf 7 için bu tam olarak mevcut değil yani Audi A3'te bu fitiller bu kısımlara oturacak iken Golf 7'de fitiller bu boşluklarda sıkışacaktır. Ki bu aslında istediğimiz bir durum sizlere aşağıdaki videodan da örnek verecek olursam fitillerin görevlerini yerine getirebilmeleri için %25 - 50 arasında sıkışma sağlanması beklenmektedir. Basit olarak ölçüyü bir kil veya daha da basiti sakız üzerinden alabilirsiniz. Fitilin gelmesini düşündüğünüz yere sakızınızı bırakın ve kapıyı kapatın sakız oradaki boşluğun yerini dolduracaktır. Bknz;

 Hemen ön kapıdaki fitillerin üst kısmını inceleyecek olursak eğer; 

1998976971_WhatsAppImage2020-05-27at14_16_37.thumb.jpeg.0b99d2fd4152e1e2b7529bce0be9609d.jpeg473759107_WhatsAppImage2020-05-27at14_16.37(1).thumb.jpeg.1442a48093ad8b2eb9b9691c84cc854b.jpeg

ARKA KAPI

1879306835_WhatsAppImage2020-05-27at14_16_41.thumb.jpeg.93ff67c212b682b0a107413c4d6c765c.jpeg

Detaylara bakacak olursak öncelikle fitillerin yağmur ve su toplamaması için alt kısımlardan ve muhtelif noktalardan delikler açılmış;

230846167_WhatsAppImage2020-05-27at14_16.39(1).thumb.jpeg.d83778cce66fb1e4a58c48b7d4153ddf.jpeg

Detaylı parça koduna kadar varan araştırmalarım neticesinde Audi A3 fitillerinin yapışkanlı olduğu, dahası normal satılan fitillerden farklı bir kesit geometrisine sahip olduğunu gözlemledik. Ek olarak altında nerdeyse sökülemeyecek kadar kuvvetli siyah bir yapışkanımsı olduğu (ki fikrimce siyah silikon vb. olabilir) görülmüştür;

44694169_WhatsAppImage2020-05-27at14_16.36(1).thumb.jpeg.db461443165691de891745da232afc26.jpeg1273278273_WhatsAppImage2020-05-27at14_16_36.thumb.jpeg.605ee01ce9e18c73a2b8301547cc82f1.jpeg

Gelelim Eğimli D fitilimizin boyutlarına; aşağıdaki resimden de anlaşılacağı üzere,eğimli yapısı sayesinde özellikle pencere üzerindeki boşluk için biçilmiş kaftan diyebiliriz. Çünkü kapımız kapandığında tam araya oturacaktır (sakız ile ölçü aldım). diğer yandan 15mt üzeri yanında gelen 3M Primer yapıştırma kuvvetlendirici ile birlikte (ki mutlaka tam temiz yüzey gerekli) çok yüksek yapışma sağlanmaktadır.

egimli-d-fitil-bantli-d-fitil-egimli-d-sunger-arac-fitil__0548248014785036.png.thumb.jpg.7d82a714215f64e0340695ae6bc00c30.jpg

Yüzey temizleme işlemleri için aşağıya bıraktığım videodan da anlaşılacağı üzere; öncelikle yüzeyi ıslak mendil ve türevi ile sildikten sonra aseton veya iso propil alkol çözeltisi ile iyice temizleyip yüzeydeki yağ ve kir tabakasını uzaklaştırmamız gerekiyor. Ardından Primer'i sürdükten sonra yaklaşık 30-90 sn kadar bekledikten sonra (kuruduktan sonra) fitilimizi bölgeye uyguluyoruz ve baskı uyguluyoruz.

Son olarak arkadaşlar diyebilirsiniz o kadar anlattın sonuç yok :). Ürünü sipariş geçtim bekliyoruz. Ürünler elime geçtikten sonra uygulamasını bizzat güzergahı belirledikten sonra yapmayı düşünüyorum. Ha eğer gelen bant olmazsa (su görürse vs.) ve primer işe yaramazsa dahi verim alırsam uygulamadan siyah silikon ile yüzeyden neredeyse hiç çıkmayacak şekilde uygulanabilir.

Anlatımda hatalarım olabilir düzeltmeniz veya önerileriniz benim için oldukça değerlidir. Hepimize sağlıklı günler diliyorum.

tarihinde Kingslayer tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

  • İleti 97
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

Arkadaşlar merhaba, forumda bulunan diğer başlık altındaki yorumum ve arkadaşların da isteği üzerine detaylı bir paylaşım yapmayı düşündüm, henüz uygulama yapma fırsatım olmadı fakat oldukça detaylı b

Kapi ek fitil uygulamasini dun yaptim ilk basta birqz zor kapaniyordu dun silikon spreyi ek fitillerin uzerine uyguladim sabaha kadar fitil yumusamis ve kapanma dune gore baya iyi oldu zamanla kapinin

daha önce değindiğim meseleyi açıklayan bir video. Gerek golfte gerek a3’de videoda yapıştırılan yerde yalıtım var. Ancak ön kapı ve çamurluk arasında kalan kısımda a3’de böylesine arayı kapatıp yalıt

Konudaki görseller

Elinize saglik guzel arastirma olmus ben bugun verdim 16 metre egimli d fitil siparisini uygulayinca bilgilendiririm forumda merak edenleri bence guzel bi yalitim olacak diye dusunuyorum.

 

 

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, mustik yazdı:

[

 

 

Elinenize saglik guzel arastirma olmus ben bugun verdim 16 metre egimli d fitil siparisini uygulayinca bilgilendiririm forumda merak edenleri bence guzel bi yalitim olacak diye dusunuyorum.

 

 

 

Kesinlikle hocam size tavsiyem a3 ile aynı güzergahı izlemeyin keza ben bugün iyice inceledim kılıtin arka noktasından uygularsanız boşluk kapanmayacaktır. Bu yüzden önce bir güzergah belirleyin hocam 

2 saat önce, Kaaan95.ky yazdı:

Güzel tespitler hocam ama a3 için bunlara ilaveten ön çamurluğun bitiminde kapıyla birleştiği yerde de yani çamurluk üzerinde de fitil var. 

Hocam dediğiniz fitili tam anlayamadım iç kısım ile bağlantısı var midir acaba dediğiniz yerin?

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, Kaaan95.ky yazdı:

@Kingslayer kapıyı açtığınızda arasından gördüğünüz çamurluğun iç kısmı hocam. Menteşelerin arasından gözüken yer, çamurluğun bitişi, kapının başlangıcı olan yer. 

@Kaaan95.ky Hocam aşağıdaki resimde mavi işaretli yer ise o kısım süngerimsi olan yer golf te de mevcut 

9AEE53F9-1DE9-443D-A38D-803E697C372C.jpeg

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@Kingslayer o kısmın ucunda bir yalıtım fitili yok. Golfte arka kapı ile ön kapı kapalı olunca arasında fitil gözükür bu fitil de iyi bir yalıtım sağlıyor. A3’de golfün ön ve arka kapıları arasındaki bu fitilden ön kapı ile çamurluk arasında da var. 
 

evet bahsettiğiniz yalıtım malzemesi var ama dışa doğru uzanmıyor haliyle kapı önünde bir rüzgar direnci oluşturup sese neden oluyor. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)
21 dakika önce, mustafacagri yazdı:

konuyu takipteyim hocam merakla bekliyorum sonuçlarını :) bir de size zahmet uyguladığınız yerleri tam olarak çekerseniz biz de direk oralara yapıştıralım 

@mustafacagri Hocam kesinlikle çok doğru diyorsunuz konum oldukça önemli yavaş düşünerek ve sakin yapılmalı diye düşünüyorum ek olarak bu Audi de kullanılan yapıştırıcı vari nedir ne değildir onu da araştırıyorum. Yine gelişmeleri @mustik hocam ile buradan paylaşmaya çalışırız. 

Diger husus ise golfteki a sütununun dış tarafı küçük kelebek camı hizasındaki fitil konumu. Burada küçük bir zig zag yapılması gerekiyor sanırım o noktada biraz detaylı çalışmayı düşünüyorum. Gerek dikiz aynasının dizaynı (golf 8’de bunu değiştirdiler gövdeye alındı) gerekse kapı üstündeki keçeli fitillerden dolayı en çok ses olan bölgelerin buralar olduğu kanısındayım. Tabi cam kalitesi ve cam iç kısımdaki fitillerin keçeli olmaları da burada maalesef dezavantaj. 

Bu arada ürünün siparişi geçilmiştir yarın kargo gönderimi gerçekleştirilecek. 

tarihinde Kingslayer tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hocam merakla takip edeceğiz.

Geçmişte 2 farklı araçta denemiştim bu tarz bir işlemi. 2 sinde de kapı kapanmama ya da çok sert çarpmak gerekiyordu.

(Dacia Sandero yalıtım sıfır zaten trim sesi tavanlarda, Peugeot 206 nispeten daha iyiydi ama rüzgar sesi çok olurdu)

Umarım siz de öyle bir sıkıntı olmaz

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Konuya ben de dahil olayım. İzliyorum merakla. Megane forumda bunu yapan uygulayan bir kaç kişi var. Kapı kapanırken bir zorlanma ve kasma olmuyor gözlemlediğim kadarı ile. Uygulayan arkadaşta kapalı iken bir boşluk kalmadıgını da dile getirmiş. İnşallah bizde de uygulanabilirliği vardır. Merakla takipteyim yğreğinize sağlık güzel konu. Bilahere kapı içi ve arka koltuk dahil ctk ile kaplamayı da düşünüyorum. Forumda mehmet beyin videosu vardı onunda.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Şimdiden elinize sağlık, bu kadar uğraşıp detaylı fotolar ve videolar ile de konuyu desteklediğiniz için ayrıca teşekkür ederim. 

Özel bir ricam olacak, eğer imkan var ise tabi. 

Akşam vakti sizden başka aracın olmadığı tenha bir güzergahta sabit hızlarla (80 ve 120km) telefondan db ölçümü alıp, uygulama sonrası yine aynı şartları sağlayarak bir ölçüm daha yaparsanız tadından yenmez. 

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

daha önce değindiğim meseleyi açıklayan bir video. Gerek golfte gerek a3’de videoda yapıştırılan yerde yalıtım var. Ancak ön kapı ve çamurluk arasında kalan kısımda a3’de böylesine arayı kapatıp yalıtım sağlayan bir parça olmasına rağmen golfte yok. Yalnızca çamurluğun iç kısmında kalan bir parça var, o parça da dışarıya kadar uzanıp gövde panelleri arasındaki boşluğu dolduramadığı için rüzgar direncini a3’e göre artırıyor, haliyle sese neden oluyor. 
 

yalıtıma dair bir diğer önemli husus hatchback araçlarda arka kısmın bitiş formu gereği girdaplar oluşur, haliyle o girdaplar da ses yaratan bir diğer nedendir. Bu sebeple bagaj çevresine yapılacak iyi yalıtım ve bagaj kapağı fitillerinde iyileştirme de arka taraftan öne doğru gelen sesleri kesecek bir diğer önemli yalıtım kısmıdır. Bir diğer husus ise unutmamak gerekir ki kulaklarımızın hemen yanında yer alan b sütunları da tümüyle yalıtımdan ari vaziyette, golf gibi o trimleri Sökmenin kolay olduğu bir araçta b sütununa akustik ses izolasyon malzemeleri ile yapılacak bir izolasyonu tavsiye ederim. 
 

kendi adıma hali hazırda hem a3 hem golf kullanıcısı olarak yalıtımda ikisinin de zayıf karnı lastik sesi diyebilirim, yalıtım meselesine ciddi eğilinecekse davlumbazların yalıtımı her ikisinde de şart, özellikle a3’den Önceki aracım olan 17 inç lastikli golfteki yol sesi halen aklıma geldikçe üzülürüm. Golf çok güzel bir araç ancak lastik sesi izolasyonu çok zayıf. A3 golften daha iyi lastik sesi izolasyonuna sahip olsa da yine de biraz daha fazlasını istiyor ki dediğim gibi en zayıf yanı o, geri kalan izolasyonda a3 gerçekten çok başarılı.

tarihinde Kaaan95.ky tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)
10 saat önce, tiesay yazdı:

Şimdiden elinize sağlık, bu kadar uğraşıp detaylı fotolar ve videolar ile de konuyu desteklediğiniz için ayrıca teşekkür ederim. 

Özel bir ricam olacak, eğer imkan var ise tabi. 

Akşam vakti sizden başka aracın olmadığı tenha bir güzergahta sabit hızlarla (80 ve 120km) telefondan db ölçümü alıp, uygulama sonrası yine aynı şartları sağlayarak bir ölçüm daha yaparsanız tadından yenmez. 

 

@tiesay Tabiki hocam bugün ve yarın ölçümler alacağım Rüzgar olmayan çevre yolunda öncesinde ve sonrasında denemeler yapacağım. 

8 saat önce, Kaaan95.ky yazdı:

daha önce değindiğim meseleyi açıklayan bir video. Gerek golfte gerek a3’de videoda yapıştırılan yerde yalıtım var. Ancak ön kapı ve çamurluk arasında kalan kısımda a3’de böylesine arayı kapatıp yalıtım sağlayan bir parça olmasına rağmen golfte yok. Yalnızca çamurluğun iç kısmında kalan bir parça var, o parça da dışarıya kadar uzanıp gövde panelleri arasındaki boşluğu dolduramadığı için rüzgar direncini a3’e göre artırıyor, haliyle sese neden oluyor. 
 

yalıtıma dair bir diğer önemli husus hatchback araçlarda arka kısmın bitiş formu gereği girdaplar oluşur, haliyle o girdaplar da ses yaratan bir diğer nedendir. Bu sebeple bagaj çevresine yapılacak iyi yalıtım ve bagaj kapağı fitillerinde iyileştirme de arka taraftan öne doğru gelen sesleri kesecek bir diğer önemli yalıtım kısmıdır. Bir diğer husus ise unutmamak gerekir ki kulaklarımızın hemen yanında yer alan b sütunları da tümüyle yalıtımdan ari vaziyette, golf gibi o trimleri Sökmenin kolay olduğu bir araçta b sütununa akustik ses izolasyon malzemeleri ile yapılacak bir izolasyonu tavsiye ederim. 
 

kendi adıma hali hazırda hem a3 hem golf kullanıcısı olarak yalıtımda ikisinin de zayıf karnı lastik sesi diyebilirim, yalıtım meselesine ciddi eğilinecekse davlumbazların yalıtımı her ikisinde de şart, özellikle a3’den Önceki aracım olan 17 inç lastikli golfteki yol sesi halen aklıma geldikçe üzülürüm. Golf çok güzel bir araç ancak lastik sesi izolasyonu çok zayıf. A3 golften daha iyi lastik sesi izolasyonuna sahip olsa da yine de biraz daha fazlasını istiyor ki dediğim gibi en zayıf yanı o, geri kalan izolasyonda a3 gerçekten çok başarılı.

@Kaaan95.ky Hocam kesinlikle dogru noktalara değinmişsiniz bagaj tarafı icin de ek fitil siparişi verdim ama güzergahı henüz belirleyemedim umarım ona da güzel birsey ayarlayabiliriz. 

Diger taraftan davlumbaz içerisi icin de planlarım var fakat beni en çok rahatsız eden hocam dediğiniz gibi kulagimin dibinden gelen Rüzgar sesi b şutunu icin de tavsiyenizi bugün yapmayı düşünüyorum. Diğer taraftan davlumbaz icin henüz o kadar geniş vakit bulamadım kısa süre içerisinde onu da yapmayı planlıyorum.

10 saat önce, beratx yazdı:

Konuya ben de dahil olayım. İzliyorum merakla. Megane forumda bunu yapan uygulayan bir kaç kişi var. Kapı kapanırken bir zorlanma ve kasma olmuyor gözlemlediğim kadarı ile. Uygulayan arkadaşta kapalı iken bir boşluk kalmadıgını da dile getirmiş. İnşallah bizde de uygulanabilirliği vardır. Merakla takipteyim yğreğinize sağlık güzel konu. Bilahere kapı içi ve arka koltuk dahil ctk ile kaplamayı da düşünüyorum. Forumda mehmet beyin videosu vardı onunda.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

@beratx Hocam kasma veya kapanmama olacağını sanmıyorum çünkü fitil karşılığı yerler olmamasına rağmen arada fitili yeteri kadar ezecek boşluk bulunuyor. Bir arkadaşım gövde kısmına uygula diye bir öneri de bulundu ama zaten gövdede fitil var ve ikinci fitili gövdeye uygulasak göze hitap etmeyen bir görüntü oluşacağı kanısındayım.

tarihinde Kingslayer tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Gayet faydalı bir konu başlığı olmuş, araştırmalarınızı paylaştığınız için de teşekkürler. 

 

Ben aracı aldığımda komple pütür (Würth) yaptırmıştım. Hissedilir bir fark olmuştu ancak zaman içerisinde etkisini kaybetmiş olabilir. 

 

Özellikle tekerlek sesi bu arabadan (Golf 7) beklenmeyecek kadar fazla geliyor. Halbuki dış sesler genel olarak gayet düşük seviyede. 

 

Özellikle davlumbazlar, çamurluk - kapı birleşimleri ve bagaj kısmına yoğunlaşmak gerekiyor. Kapı çevrelerinde fitil ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum ancak hem kapı ayarlarının yapılmış olması hem de fitillerin silikon sprey ile tazelenmesi ekstra faydalı olacaktır.

 

Uygulama sonuçlarını merakla bekliyoruz.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, Kaaan95.ky yazdı:

Hocam bizim araçlarda bu gösterilen yerde fitil var zaten, siz başka bir yere mi uygulayacaksınız?

 

Screenshot_1.jpg

tarihinde frknyldrm tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
31 dakika önce, frknyldrm yazdı:

Hocam bizim araçlarda bu gösterilen yerde fitil var zaten, siz başka bir yere mi uygulayacaksınız?

 

Screenshot_1.jpg

Bende tam onu belirtecektim hocam belki Audi A3’te yok o kısımda oraya uygulanabilir. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
26 dakika önce, Kaaan95.ky yazdı:

@frknyldrm ön kapınının çamurlukla birleştiği yere hocam, arka kapının önünde olmasına rağmen ön kapının ön ucunda yok.

@Kaaan95.ky Hocam dediğiniz yeri anladım şimdi evet haklısınız ama o bölgeye bu tip değilde z tipi fitil gerekli çünkü içeride kalması lazım diye biliyorum. Diğer yandan z tipi alıp o bölgeye uygulama yaptım inanın faydası olmadı umarım sizinki faydalı olur bizde yaparız hocam buradan paylaşabilirseniz çok seviniriz.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Aliiii
      Ürün Adı:  Golf 7 Orjinal Sis Lambaları ve tutucu ayakları (bracket). 
      Detaylar:  Tampon harici olarak satıldığı için, sis farları ve iç bracketleri ayrıca satılıktır. Orjinaldir. Sis lambalarının için ampül vardır. Toplamda 4 parçadır. Parça kodları: 
      Bracketler: 5G0 807 723D / 5G0 807 724D
      Sis Farları: 5G0 941 662 D / 5G0 941 661 D  
      Konum:  İstanbul Pendik
      Fiyat:  500 TL
      Fotoğraf:  







    • Yazan: Vwgolfmk7
      Herkese iyi akşamlar son günlerde fark ettiğim üzere belirli bir hizi geçince kapıların kilitlenmesi çalışmıyor araç ayarlarında açma kapatmada otom. Kilitleme acik 09 central elektrikte girdiğimde auto unlock lock aktif diger seçenek adjustable yani kodlamada da sıkıntı yok gibi zaten hic değiştirmedim de fakat son iki gundur fark ediyorum kilitlemiyor nedenini foruma da baktim fakat göremedim bu konu hakkında acilmis bir yer suan arabadan yaziyorum neden olur nasil bir çözümü vardır yardımcı olabilecek varsa şimdiden teşekkür ederim uğraşıyorum...

    • Yazan: Dodo
      Gorusleriniz?





    • Yazan: Kingslayer
      Arkadaşlar hepimize iyi forumlar diyerek başlayayım.
      Yeni evime taşındım gayet mutlu idim hersey güzeldi hatta evin arka cephesine bakan kısmında on cephe kısmına nazaran kuş pisleme olayının az olduğunu gördüğümden arabamı arka kısma park ediyordum. 
      Bir gün is yerine ulaştım ve araçtan indim kapıları kitledim tam giderken ne göreyim arka sol kapı üzerinde çizik var başımdan kaynar sular döküldü. İcimden insallah derin değildir boya sürtmesidir elimde bastırınca gider diyerek uzattım elimi ama tırnağım içine girince bi hüzünlü oldum. Dikkatli baktığımda sanki boya tamamen gitmemiş clear coat ve bi nebze base coat kısmı gittiğini gördüm zannımca taban kaporta saçına kadar çizik değil gibi. 
      Not: sanırım site içerisinde bisiklet süren küçük çocukların direksiyonlarından sürtme kaynaklı olduğunu varsayıyorum. Gecende Çelik sibop kapaklarım çalınmıştı  sibop kapağı neyse de bu çizik yanlış oldu şimdi ise direkt on tarafa cepli kısımlara gelecek şekilde park ediyorum umarım bu sefer de arka bagaj kısmı çizilmez 🙏
      Sizlerin düşünceleri benim için oldukça değerli, bu yüzden forumdaslarima sorma gereği duydum. Aşağıdaki resimler doğrultusunda sizce;
      - Macun ve boya üzeri pasta cila mi yapmalıyım? 
      - Elimdeki rötuş boyası ile ince bi çizgi mi geçmeliyim?
      - Direkt sadece pasta cila mi yaptırmalıyım?
      - Son olarak o şekilde birakmali miyim? Çünkü saça gelmediğini düşünüyorum paslanmaz/korozyon olmaz diye icimden geçiriyorum. 






      Değerli görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
    • Yazan: ABB707
      Herkese selamlar, 
      Ürün Adı: Golf 7 Highline Led Stop Takımı
      Kozmetik olarak oldukça iyi durumdadır. Ürünler orjinaldir. Kayar Led taktığım için satıyorum. Ürünleri paketleyip garajımda tutuyorum. Sıfır fiyatı yetkili serviste 5.026 ₺. 
      Konum:  Manisa-İzmir
      Fiyat:  3700₺
      Sağlıklı günler dilerim. 





×
×
  • Yeni Oluştur...