Bmw 116i ED mi Golf7 125hp highline mi


bunun tek bir anlamı var onden çekişli araç her daim iyidir virajları görüyorsunuzyeri gelir çizgisi şasmaz ama arkadan itişin sonucu dahada vahim sanki kuyruğundan yakalamaya çalışır gibi tutmaya çalışıyor yol düzelip geçtiğinde vahim son golf asfalttan selam veriyor  8D  

 

bunun tek bir anlamı var onden çekişli araç her daim iyidir virajları görüyorsunuzyeri gelir çizgisi şasmaz ama arkadan itişin sonucu dahada vahim sanki kuyruğundan yakalamaya çalışır gibi tutmaya çalışıyor yol düzelip geçtiğinde vahim son golf asfalttan selam veriyor  8D  
Hocam aslında isin doğrusu arka iter araba, virajlarda olası komplikasyonları önleyebilme kabiliyeti açısından daha iyi kabul ediliyor

ön çeker araba, hem dönel kuvvetlerle hem torkla başa çıkmak zorundadır. Arka iter arabada kuvvetler ayrılığı olduğundan viraj performansı daha iyi kabul edilir diye biliyorum. 

ön çeker arabada viraj ici çizginizi kaybettiğiniz anda gazi bırakıp, direksiyonu çevirip esp ye dua etmekten başka yapabileceğiniz bisey yoktur :)

 
Hocam aslında isin doğrusu arka iter araba, virajlarda olası komplikasyonları önleyebilme kabiliyeti açısından daha iyi kabul ediliyor

ön çeker araba, hem dönel kuvvetlerle hem torkla başa çıkmak zorundadır. Arka iter arabada kuvvetler ayrılığı olduğundan viraj performansı daha iyi kabul edilir diye biliyorum. 

ön çeker arabada viraj ici çizginizi kaybettiğiniz anda gazi bırakıp, direksiyonu çevirip esp ye dua etmekten başka yapabileceğiniz bisey yoktur :)
ESP'de yoksa ya... Emniyet kemeri takılıdır umarım.

 
Emniyet kemeri de gevsek ise...Eshedu en la....

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
esp yoksa asd devreye girer. o zaman durum vahim[emoji41]

mobil cihazdan tapatalk ile gonderildi..yazim yanlisi icin kusura bakmayin. One Life Thug Life ;)

 
ben bu arkadan itiş, önden çekiş muhabbetininde çok abartıldığını düşünüyorum. Hiç arkadan çekişli/itişli bir aracım olmadı ama yurtdışında kiralayarak çok farklı güçlerde bir çok arkadan çekişli araç kullandım. Öyle çok bir numarasını görmedim.

Yüksek motor gücü olan araçlarda ya da çok hafif araçlarda(mazda mx5 gibi) tamam mantıklı ve zevkli ama 120-130 hp 1300-1400 kilo araç önden çekse ne olur arkadan itse ne olur bana göre. Kaldıkı ki Megane RS, Leon Cupra, Honda Type-R pistlerin tozunu attı önden çeker olmalarına rağmen ne arkadan itişli araçları geride bıraktılar pistlerde.

 
Hocam aslında isin doğrusu arka iter araba, virajlarda olası komplikasyonları önleyebilme kabiliyeti açısından daha iyi kabul ediliyor

ön çeker araba, hem dönel kuvvetlerle hem torkla başa çıkmak zorundadır. Arka iter arabada kuvvetler ayrılığı olduğundan viraj performansı daha iyi kabul edilir diye biliyorum. 

ön çeker arabada viraj ici çizginizi kaybettiğiniz anda gazi bırakıp, direksiyonu çevirip esp ye dua etmekten başka yapabileceğiniz bisey yoktur :)
Her ne kadar gerçek araba arkadan itiş olsa da benim için, bu yorumlarınıza katılamıyorum.

Önden çekiş olanın hem viraj hem düz gitme kabiliyeti "normal şartlarda ek önlemler alınmadan" arkadan itişden iyi. Arkadan itiş daima aşırı döner. Elbette BMW ve Mercedes gibi markalar arkadan itiş de olsa kullandıkları süspansiyon ve aldıkları ek önlemlerle düz yolda da virajda da eşdeğer markalardan daha iyiler.

BMW 5 serisi Dünyanın en iyi yol tutan binek aracı, lastik testlerinin referans taşıtı.

Mercedes E her zaman Dünyanın en iyi binek otomobili.

"Maliyet" eğer öncelikli ise, aynı viraj düz yol vb. performanstaki taşıtı önden çekişli yapmak çok daha ekonomik olduğu için hemen her firma önden çekiş yapmak zorunda. Bu ekonomik zorlama Mercedes BMW yi bile değiştirdi. C serisinin bile sonraki kasasının önden çekiş olacağı duyumu var.

Ancak maliyet önemli değil ise, gerçek araba arkadan itiştir bana göre :)  Tabi zevk meselesi.

 

Geri
Üst Alt