Jump to content

Golf 4 - Genel Konular

Golf 4 hakkında genel konuları içerir.


Bu forumda 2 konu oluşturuldu

  1. Golf 4 Hakkında

    • 15 yanıt
    • 10.6bin okunma
    • 10 yanıt
    • 4.2bin okunma


  • İletiler

    • Hocam senin işi @CemK ustad Gazi burma pendik den alacagin tatli ile ömür boyu kodlama paketi alabirsin Benim adim çıkmış adam benden daha çok tatlici / yiyici 50 kg adam benden çok yiyor masallah      
    • Dolap uygulamasını tavsiye ederim hocam, birkaç arkadaşım böyle kargoda çok maliyetli olucak şeyleri 10 liraya mı ne halletmişti. Güvenilir sıkıntı yok.  Detaylarını bilmiyorum.
    • @metinkar  ya işte tam uygunu uygununa denk geliyo yoksa bakmıcam 3 e 5 e hiç sevmediğim şeyler bunlar.
    • @Redgti  lastiklerin sıfır gibi olmasa dediğin doğru bitik lastikle 3500-3750 rakamlar anlaşamadığını kızılaya yolla...  
    • @oryx @Netrodo sari etiketli Avrupa klon guncellenebilir vs diye bi dünya paraya sattıkları kablolar patladı  Artik guncelleme felan da olmuyo onlarda. Klon işi böyledir maalesef, eski atmel çipli Çin klonlar halen birçok araba icin is goruyor. Yeni arm islemcili real hexv2 denenler aslında daha iyi ama onun sahtesine de denk geldim, Çin Klon ama sahteside var  RealHexV2 olanlar guncel T-Roc Yeni Logo Passat vs ye de baglaniyo, modullerde eski tip kablonun baglanamadigi bazi modullere de baglaniyo, ve gosteremedigi alt hata kodlarini da gösteriyo. Sonuçta onunda uzun vadede ne olacağının garantisi olmaz. Eskisi ucuz sadece kodlama için işinizi mevcut arabanizda goruyorsa alin geçin, yok güncel kablo olsun ne olur ne olmaz derseniz yenisini alin. Yada ben Göztepe'deyim ne yapacaksaniz gelin bakar yaparız
    • Byte olan ; Açılan segmede üstteki 2 rakamdan oluşan yan yana çifler dizisi.                     Byte lar 0 dan başlar 1-2-3 diye devam eder.                      Bit olan; Byte a tıkladığınızda Alt alta açılır ve yanında Bit 0, Bit1 gibi belirtir.
×
×
  • Yeni Oluştur...