Avek ön cam değişimi esnasında cam tavan u çıtasının banttan dolayı soyulması


Omer58

Katılımcı Üye
 
Katılım
11 Mar 2020
Mesajlar
517
Tepkime puanı
513
Konum
İstanbul
İsim
Ömer
https://www.golftutkusu.com/topic/11595-golf-7-cam-tavanin-oenuendeki-yaniklar-ve-lekeler/
Bu eski konuya ilave olarak bu yara diyelim baya çoğaldı 2 katman şeklinde şuan gittikçede büyüyecek gibi

Geçen ay avekte ön cam değişimi esnasında benim araçta bant izleri oldu dedim bu şekilde kabul edemem işte konuştuk ettik beni göndermeye çalıştılar bana bi belge bi yazı verin yok müdür felan geldi araca hasar vermişsiniz istemeyerekte olsa çıkartın o izi ben gideyim işime bakayım dedim neyse aşağı gönderdiler aracı bi 10 dk sonra çıkmadı diyerekten geldiler

IMG_20220722_112247.jpgIMG_20220722_113402_1.jpgIMG_20220723_193201.jpgIMG_20220723_193146.jpg
Sonra r kısmı yok sizin parça zaten lekeliymiş bundan bişey olmazmış parça 0 lekesiz olsa değişimini yaparlarmış, diyorum benlik bişey yok vw parçası sıkıntılı neyse anlaşamadık dedim şikayet oluşturun görüşün vw ile foto felan çektiler aradan 2 hafta sonra aradılar

Bu arada aracım 2014 model 198.000 km de ful yetkili servis bakımlı sözde iyi niyetli

Almanya ile görüştük ettik eeee sizden işçilik ücreti + parçanın belirli bi kısmında ücret almayacağız eee kalan fiyat nedir 12.000 küsür tl toplam maliyet ben şok işçilik parça indirimi olmaza 15 16 felan herhalde , şöyleydi böyleydi yok ful yetkiliydi hani iyi niyetliydi felan söylenen şey çok saçma ;

siz bu aracı aldığınızda gelseydiniz yani 2020 de değişirdi nasıl yani iyi niyet garantisi 7 yılmış eee sizin 8 yıl olmuş eee 1 yıl geçtiği için değişmezmiş geçen yıl böyle bir olay yaşanmış olsa değişecekmiş bilginiz olsun arkadaşlar iyi niyet 7 yılmış 😂

Benim takıldığım nokta iyi niyet nasıl 7 yıl oluyor, eminim araç 6 yaşında olsa iyi niyet 5 yıl derlerdi 😂

Bu konuda değişim vs başka bişey yapabilir miyim vs neticesinde avekten gelen bir hasar var , görüşlerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum

Başıma ilk defa yetkili serviste böyle bir durum geldi daha önce farklı durumlarşa karşılaşan oldu mu



forumda bi konuda arkadaşımızında ön camı değişimi esnasında bant izleri olduğunu hatırlıyorum , ama ismini çıkaramadım eğer o görürse ne yaptı es mi geçti
 
Son düzenleme:

Hocam siz servise şöyle söyleyin deyin ki; Siz benle neyin pazarlığını yapıyorsunuz, ben size sağlam getirdiğim aracın tavanındaki kaplamayı söküp zarar verip teslim etmeye çalıştınız. Bu sorunun garantiyle ne alakası var. Aracıma zarar veren sizin servisinin bunu düzeltmekle yükümlü olan da sizin servisiniz, Demelisiniz bence.
 
@tuncer_2632 Hocam aynı şekilde belirttim eğer araçta tavanda lekeler olmasaydı ter temiz sorunsuz olsaydı bant izleri bizden kaynaklı olduğu için değişimini yapardık denildi , garanti olayıda bu parçada kronik bir sorun olduğu için malzemeden üretimden kaynaklı 7 yılı geçtiği içinde iyi niyeti geçmiş bitmiş ondan dolayıda komple değişim yapmıyorlar, yukarıda yazdığım gibi bu olay geçen sene yaşansa yada ben uğramış olsam değişecekmiş inanmadımda
 
Hocam o zaman lekelere razı bant izine razı olmadığınızı doğuş otoyu arayıp şikayette bulunacağınızı bantlama esnasındaki kamera görüntülerini istediğinizi belirtin

Geçmiş zamanda arkadaşımın aracının bijon şifresini kırdıkları için sökme esnasında bijonu patlatan sonrasında bijon parasını isteyen yetkili servisle karşılaşmış biri olarak

Bu şekilde çözüme kavuşulmuştu tavandaki kaplama bir scooter parası olsada şansınızı de eyin derim
 
@Mk7scorpion hocam fotolar gözükmüyor diye niye söylemiyorsunuz 😂 Tekrardan ekledim fotoları

hocam kendilerinden yani banttan kaynaklandığını kabul ediyorlar videoluk bir durum yok
parçanın sıkıntılı olduğunuda kabul ediyorlar bu zamana kadar böyleymiş bizde bi hasar verdik devam et diyorlar kısaca 😂
doğuşla görüştüm herkes bizi daha yetkili sansada bizde normal bi şubeyiz dedi ona bişey yapamayız avekle görüşün dedi
 
@Mk7scorpion hocam fotolar gözükmüyor diye niye söylemiyorsunuz 😂 Tekrardan ekledim fotoları

hocam kendilerinden yani banttan kaynaklandığını kabul ediyorlar videoluk bir durum yok
parçanın sıkıntılı olduğunuda kabul ediyorlar bu zamana kadar böyleymiş bizde bi hasar verdik devam et diyorlar kısaca 😂
doğuşla görüştüm herkes bizi daha yetkili sansada bizde normal bi şubeyiz dedi ona bişey yapamayız avekle görüşün dedi
O zaman göze batarsa pianoblack kaplatıp 🤔yola devam 😂
 
Vw sıfır araç alırken ?

Zannedersin !

5 yıldır arayıpta bulamadığımız doku uyumlu böbreği hindistan bulup getirmisler gibi "canımsınız" size minnetarız,,, masa başında St yi bir kucaklamadığız yılları unutmayalım.

Hani şu ilk masaya oturupta

Ekrana bakıyormuş gibi yapıp Bi tane aracım gemiden inecek!

Sözü sonrası

Heyyyooo çift ters taklalar atıp ohhhh beee araç bulduk sevindirikleri.

Sonra eee araç bize kaça malolacak?

esnaf tipi casio hesap makinesini masaya koyup

Maliyetten Sin / cos / tan/ log / lnx / karekök alırmış gibi yapıp ilüzyonik 10x hızda tuşlara basmalar falan.(len fiyat belli neyin hesabını yapıyosun)

Neyse bu distrübütörler yetkili servisler aracı satana kadar insan rolü yaparlar ....ondan sonrası çakallık.

Bunu bilelim ki bundan sonra sıfır araç alırken teslimata kadar it muamelesi çekmeyi eksik etmeyelim.

İmpresyonn beyaz 591.000 ?

Bedavaya vermiyor ki ?

Adama canım cicim çekeyim ?

Tesbihini sallayarak , hatta kundura ayakkabının arkasına basarak bayiye girip bunların masasına oturcaksın.

İste böyle sattıkları araca sattıktan sonra çakal düzenbazlıkları yaparlar, Bu adamlar
 
İyi niyet garantisi konusunda bir yanlış anlaşılma var.

Öyle bir isim seçmişler ki sanırsın servise gisen araçlar garanti kapsamında kalıyor.

Olayın aslı şu; Belirli bir parçada kalite sorunu oluşursa VW üreticiye gidip diyor ki senin bu üründe suçluluk oranın şu. Anlaşmamız gereği kalite sorunu yaşan parçaların %X kadar kısmını bana geri vereceksin veya yeni parçalarda Y kadar indirim yapacaksın.

Parçanın üreticisi ile anlaştıkları indirimi size yansıtıp yansıtmamak ise bayilere ve vw’ye kalmış. Servisler bu kozu “iyi niyet” garantisi altında servis bakımlı araçlara uyguluyor. Eğer o parça ile ilgili genel bir sıkıntı yoksa, üreticisi ile anlaşılmamışsa garantisi gibi durum olmaz.

Sizin aracınız servis bakımlı olmasa da bu indirimleri büyük ihtimalle alırsınız. Dediğim gibi orası servisin insafiyetine ve o parça ile ilgili bir emir olup olmamasına bağlı.

İyi niyet garantisi adlı şehir efsanesi bayilerin kendi cebinden ödediği bir rakam değil. Olamaz da zaten, hangi bayi/servis para kaybetme karşılığı hizmet verir ki.

VW, DSG konusunda hassas. Adları çıkmasın diye servis bakımlı araçların daha uzun süre kullanılabilmesi adına şanzıman arızaları için güzel indirimler uyguluyor. Bunun dışındaki parçalarda üretici anlaşılmış bir indirim oranı yoksa tek başınasınız. İyi niyete girsin diye 10larca yıl ödediğiniz ek paranın karşılığı kalitesiz yaptıkları bir sunroof çerçevesinde bile karşılığı olmayabiliyor.
 

Geri
Üst Alt