Akü Start-Stop Sorunu


Golftdi

Katılımcı Üye
 
Katılım
4 Ocak 2019
Mesajlar
934
Tepkime puanı
323
İsim
Bayrak
Konu hakkında bilgisi olan, yaşayan vardır belki. Akü değişiminden sonra startstop devreye girmedi, 5 gün geçti ama hala girmedi, akünün kodlamasını yapmadık, akü dışardan alınıp serviste takıldı, serviste kodlama yapamadık çünkü kodlama cihazı akü kontrol ünitesiyle bağlantı kuramadı, servis elemanı akü dışardan alınma olduğu için üzerinde bem kodu yok, bem kodu olsaydı akünün kodlaması olurdu aküyü görürdü araç. Kodlama cihazıyla da girip  kodlayamadı çünkü akü kontrol ünitesi ile bağlantı kurulmuyor. Komple yazılım yükleyip deneyelim dedi o zamanda araçta bütün yapılmış kodlamalar siliniyormuş. Bunuda ben kabul etmedim. Park sensörü takılmıştı, kamera, yağmur far sensörü, kapı aydınlatmaları hepsin kodlaması gidermiş. Bu akü kontrol ünitesiyle bağlantı neden kurulmuyor acaba var mı bilgisi olan. Startstop devreye hiç girmiyor.

eski akü yeni akü fotoda

3E85900C-CD52-45AD-8425-68DAED55045A.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Aküyü aldığınız yer ile bir görüşüp fikir aldınız mı ?

 
bende şu anda 2 yıldır kullandığım S&S li 308 eHDi var. Aldığımda aküsü bitmek üzereydi, S&S devreye girmiyordu. Gittim sıfır Varta akü aldım, ama ne bir ayar yapıldı ne de başka bir şey. Direk takıldı ve S&S iki yıldır sıkıntısız çalışıyor.

 
@Golftdi MERHABALAR, YAKIN ZAMANDA BENDE AKÜ DEĞİŞTİM (HATTA AKÜYÜ KENDİM TAKTIM) ESKİ AKÜ VE YENİ AKÜ SİZİNKİYLE AYNIYDI. ESKİ AKÜDEYKEN START STOP DEVREYE GİRMİYORDU, YENİ AKÜYÜ TAKTIM HERHANGİ BİR KODLAMA YAPMADIM ŞUAN START STOP SORUNSUZ ŞEKİLDE ÇALIŞIYOR. PROBLEM AKÜYLE ALAKALI OLMAYABİLİR. (AKÜ EKSİ KUTUPUNDA START STOP SOKETİ VAR ORAYI KONTROL ETTİRİN)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@gkhn01 48 saat sonra devreye girer dedi akü aldığım satıcı ama girmedi, soketi kontrol ettim takılmış zaten servis taktı. Kodlama yapılda belki devreye girerdi ama kodlama yapamadılar. 

 
@Golftdi MERHABALAR, YAKIN ZAMANDA BENDE AKÜ DEĞİŞTİM (HATTA AKÜYÜ KENDİM TAKTIM) ESKİ AKÜ VE YENİ AKÜ SİZİNKİYLE AYNIYDI. ESKİ AKÜDEYKEN START STOP DEVREYE GİRMİYORDU, YENİ AKÜYÜ TAKTIM HERHANGİ BİR KODLAMA YAPMADIM ŞUAN START STOP SORUNSUZ ŞEKİLDE ÇALIŞIYOR. PROBLEM AKÜYLE ALAKALI OLMAYABİLİR. (AKÜ EKSİ KUTUPUNDA START STOP SOKETİ VAR ORAYI KONTROL ETTİRİN)
Güzel bir detay S&S için ayrı bir soket olduğunu bilmiyordum bilgilendirme için teşekkürler :)

 
@Golftdi DEVREYE GİRMEME NEDENİ OLARAK NE YAZIYOR PEKİ AYARLAR MENÜSÜNDE ?

 
@Golftdi BİRDEN FAZLA UYARI VERMİŞ İLGİNÇ BİR DURUM AMA BEN HALA AKÜDEN KAYNAKLANDĞINI DÜŞÜNMÜYORUM FARKLI BİRŞEY VAR AMA NE :) :/

 
SS'in devreye girmesi için gerekli şartlar var. Bu şartlar bu golf'te şu an için oluşmamış. 

1- Güç tüketimi çok yüksek

2- Ortam sıcaklığı düşük (ingilizceye çevirirken almanlar bence hata yapmış)

3- Araç içinin nem miktarı çok yüksek..

Bu arada sizin araçlarda SS devreye girince direksiyon ve fren sertleşiyor mu?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@gkhn01 bende aküden kaynaklı değil diyorum, kodlama olmadı, kendiliğinden de startstop devreye girmedi, sorun önce akü kontrol ünitesi ile bağlantı neden kurulmuyorda, önce bunu yapabilseydik sonra bakardık neden yine devreye girmeyecek mi...

 
SS'in devreye girmesi için gerekli şartlar var. Bu şartlar bu golf'te şu an için oluşmamış. 

1- Güç tüketimi çok yüksek

2- Araba çalışma sıcaklığı dışında

3- Araç içinin nem miktarı çok yüksek..

Bu arada sizin araçlarda SS devreye girince direksiyon ve fren sertleşiyor mu?
Hava sıcaklığı 10 derece hocam yazın sıcakları yokki, klima da kapalı, nem miktarı ile alakası değildir heralde

 

VAG grubu araçlarda SS devrede iken fren ve direksiyon sertleşiyor mu?

 

Geri
Üst Alt