TRABZON BAHADIR OTO SERVİSİ...REZALET!!!


Ender

Moderatör
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
5,932
Tepkime puanı
4,485
Konum
Alanya
İsim
Ende Hoca
Araç
Golf 7 1.6 TDI Highline Trp. + MK 7,51.4 TSİ Golf R line + GTI 2.0 300 hp MK5 + MK6 ...
Merhaba arkadaşlar ;

öncelikle belirtmek isterim ki servis ve kişilerle şahsi olarak hiçbir problemim yoktur. amacım servis maduru ve problemi yaşamamdan kaynaklı yaşadığım acı tecrübenin bilinmesini istememdir. Daha önce de defalarça çevredeki bir çok kişiden  olumsuz dönütler almış olsamda malum trabzonda ikamet ettiğimi ve aracım garantili olduğundan servisi kullanmak zorunda kaldım. keşke hiç gitmeseydim diyeceğim biçok olumsuzluklar yaşadım. buaraya saymakla bitiremeyeceğim sıkıntılar. sadece şu kadarını söylemem gerekirse 2 kasım saat 9.30 dan 18.00 a kadar geçen süre içerisinde 7.30 saat boyunca hiçbir işlemin ve problemin YAPIL(a)MAMASI... OLAY DOĞUŞ ve Volkswagen Müşteri Memnuniyeti de dahil hepsinin bilgisi dahilindedir, kayıtıdır. Kimseyi ve hiç bir kurumu zan altında bırakmam doğru olmadığı gibi yapılan eksiklik ve yanlışlıkların herkes tarafından da bilinmesi bir vatandaşlık bilincidir.

olayı kısaca Özetlemem gerekirse; 2015 model hıgline golf  aracım için 1,2 ve 3, sefer randevum değişmesine rağmen nunuda doğuş otonun bilmesi ve beni Bahadıra yönlendirmesiyle süreç başladı. şikayetlerim ise disklerlerin uğultu yapması ve hilholderin çalışma verimi, U ledlerin Buğu yapması, Yolcu Güneşliğinin Sürekli ses çıkartarak gevşek olması,Soonrufun gıcırtılı çalışması vb şeklinde nacizane ufak tefek şikayetlerim için servise gittim. keşke gitmeseydim. çok bildik konuşmalarla bundlarda bişey yok deyip salıverme konuşmaları vs atladıktan sonra biraz konuşunca baktılar ilgilive bilgili müşteri diyerekten  tekrar kontrol edelim deyip 2-3 saat süre boyunca aracı cektiler servis alanına ve ne bakan var ne eden. sonrası malum ... en sonunda doğuştan ve bunalrı aramışlar ve durumu acilen çözüme kavuşması vs görüşülmüş Telaşlı bir Şekilde Ender Bey olarak benimle iletişime geçtiler. önce hiç birşey yok dedikleri güneşlik ve U led far değişimi için garanti den Parça siparişi verdiklerini ve sorunu kabul ettiklerinden falan bahsettiler. fren diski ve hillholder içinde aynı işlemleri başlatacaklarını vs devam ettiler. Hani aracta hiçbişey yoktu hani salıverecektiniz beni... sonuç mu Şu şekilde. sizle aracın şikayet ettiğim noktalarının gerçektende söylediğim gibi problemli olduğunu kabul ettirdim. evraklara bu şekilde geçti. En sonunda ise Doğuşla tekrar görüşüp hiçbirşekilde aracıma müdahale edilmemesini, parça sipaişlerinin iptali ve asla bu servisten hizmet almayacağımı beyan ettim. ve Doğuş da gerekeni yapıp aynı şekilde bir yeni araç teslim tutanağı yaptırmış. bütün bu işlemler ve daha fazlası 7 saatımı aldı. en son ayrılırken servis müdür yardımcısı geldi... bilmiş ve kendinden emin bir şekilde... Neden şikayetiniz var memnun edemediğimiz konu nedir diye...Ben dedim Ki memnun olduğumuz ne var acaba....gitme vakti gelip sorunu çözüp kahraman olacak ya...kısaca böyle arkadaşlar. yazdıklarımda kırıcı ve hoşolmayan  şeyler yazmamaya özen gösterdim. sürçülisan ettimse affola. Ben  DERSİMİ aldım bu tecrübe ile...Bir daha Bahadır OTO servisimi....ASLA...

Allah Herkese Samimi Doğru ve Dürüst insanlarla karşılaşmayı Nasip etsin. Bana bunları yaşatanları Allaha Havale ediyorum.

herkese selam ve saygılarımı sunarım.

 
@Ender

Hocam kullanıcı deneyimi olarak çok işe yarar bir paylaşım. Bu paylaşımı gören herkes faydalanacak bundan. O serviste çalışanlar dahil.

Geçmiş olsun. Sorunlarınızın çözülecek olması iyi hiç yoktan ;)

 
Teşekkür ederim Yusuf Hocam. fakat sorunlarımın çözülecek olmasını dahi reddettim. ordan herhangi bir servis hizmeti almayacağım. Doğuş benim için uğraşıyor. Giresun belkide şimdilik Rize olabilir ama Bahadır Trabzon olmayacağı kesinleşti.. Tekrar teşekkürler.

 
Teşekkürler Orhan Hocam.

 
@Ender

servislerin bir çoğu aynı şekilde çalışıyor,bu otomobil olur,tv olur,beyaz eşya, eletronik vs, aklına ne gelirse aynı şekilde bir vurdum duymazlık var :mad:

 
ender hocam geçmiş olsun

bahadır hakkında şu ana kadar olumlu tek kelime duymuşluğum yok zaten

o yüzden ben bakıma aracı aldığım çorum'a götürmeyi düşünüyorum.

en azından ahlatçıdan şikayet görmedim pek

 
@Ender

Hocam geçmiş olsun,olayı güzel bir dille anlatıp,paylaştığınız için teşekkürler,bu tarz durumlarda benim başıma gelmiş gibi üzülüyorum,bu ne rahatlık yahu... >:Bu konuda kat edilmesi gereken çok yol var ki Doğuş un bu işi bir standarta oturtması lazım...

Aynı işleme bir servis 1 gün sonraya verirken bir servis 15 güne randevu vermemeli...

Bir servis 3 yıldızlı otel gibi diğeri 5 yıldızlı gibi hizmet vermemeli....

Bu liste uzar gider...

Hatta yöneticilerimiz uygun görürlerse,servisten beklentilerimiz,hoşumuza giden gitmeyen durumları,ne yapılmalı,yapılmamalı konulu bir başlık açılabilir.Belki birileri zahmet edip okur da kendine çeki düzen verir...

 
Servislerin çoğunda benzer durumlar olabiliyor, bu durumda servisle muhattap olmadan Doğuş ile iletişime geçmekte yarar var.

Adana Aykan Volkswagen yetkili servisi de bana benzerini uyguladı, annemin arabasında arka silecek su fıskiyesi su damlatıyordu, gittim servise bana verilen cevap

-- Can Bey bu tüm bütün arabalarda var, yapacak bir şey yok.

cevabım bende aynı marka model otomobili kullanıyorum, benim arabamda bu sorun yokken bunda olması çok ilginç dedim. Doğuşa şikayetimi ileteyim dememle bir daha incelensin aracınız tepkisini aldım. Nitekim parça değişimi sağlandı.

Ne derece memnun olmamızı beklerler ki? Bilmeyen bir kullanıcı olsa hıı bu golf hep böyle diyecek. Ne yazık ki böyleler. Mecbur olmasam bende pek gitmek istemiyorum Aykan'a ama satış ve sigortadaki sevdiğim insanların hatırına gidiyorum, araç yapılırken onlar ile sohbet iyi oluyor :D

 
Hocam inanın okurken yazdıklarınızı hayret içerisinde okudum. Aracımı ben Bahadır'dan aldım. Aracımı alırken tanıştığım satış temsilcisi olan Mehmet abi ile abi-kardeş gibi olduk resmen. Kesinlikle oraya gidilirse tanışılması gereken çok kıymetli, değerli bir insan. Bir satıcı değil her yönüyle her şeyi açık açık konuşan birisi. Dediğim gibi sohbetimiz,muhabbetimiz araç satışından sonra bitmedi. Hala sürekli görüşürüz. Aklıma ne takılsa gece gündüz demeden ararım. Bir gün de ha yeter demişliği yada sesinin düşmüşlüğü yoktur. Bunu ben niye anlattım ? Hemen açıklayayım. Şimdi bir restorana gidiyorsunuz diyelim. Oradaki bir garsonun yanlış bir hareketi nasıl bütün restoran hakkında görüşünüzü değiştiriyorsa  veya bir otelde kominin sergilediği yanlış bir davranış  nasıl bütün otele kötü olarak bakmanıza sebep oluyorsa bu da aynı olay. Ben Artvin merkezde ikamet etmekteyim. Aracım için orjinal cam rüzgarlıkları ve krom egzoz ucu alacağım zaman sürekli Bahadır ile muhatap oldum. . Aracımın seramik kaplaması, motor ve koltuk koruması, cam filmlerine kadar da orada yaptırdım. Her yönüyle müşteri memnuniyetine önem verip, sürekli  olarak gelişmelerden haberdar edildim. Aracımda en ufak sorun olsa yakınımda rize ve erzurum volkswagen olmasına rağmen hep trabzon bahadırı tercih ettim. Şimdiye kadar da çok şükür hiç pişman olmadım. Bir keresinde problem yaşadım. Sebebi,  o gün denk gelen servis sorumlumun çok ilgisiz olması, hırçın ve ters davranışlarıydı. Cam rüzgarlıkları ve krom egzoz ucu montajı için 70 tl gibi bir ücret alıp binbir türlü afra tafra ile, önceden görüştüğümüzde sorun olmaz hemen hallederiz denmesine rağmen vay efendim randevunuz yok diye konuşması ciddi anlamda canımı sıktı. Geçenlerde bi çukura girme olayı olmuştu lastiğim parçalanmıştı. Forumdan yazmıştım. Onunla ilgili hazır trabzona giderken hem kontrol ettirmek hemde malum kışa giriyoruz , gerekli kontroller için randevu rica ettim. Aynı güne de(cuma) ertesi sabaha da(cumartesi) ayarlayabileceklerini söylediler. Ertesi sabaha randevu rica ettim. Bu seferki servis sorumlum Murat abiydi. Gittiğimizde çok hoş bir şekilde karşılandık. Gayet güler yüzlü bir şekilde ilgilendi. Cafeye oturtup ikramlarda bulundu. Aracım servise alınıp işlemleri halledildi ve her 15-20 dakikada bir bilgilendirme yaptı. Aracım ilk içeri girdiğinde benide davet edip lift ile kaldırıldığında herhangi bir sorun olmadığını net bir şekilde izah ederek gösterdi. Ardından sol arka koltukta kapı kolunun üstündeki plastiğin çıkma durumu olmuştu. Bununla ilgili olarak da kapının sökülmesi gerektiğini söyledi. Kabul ettim. Aracım bir alt katta olan kaporta servisine çekildi. Sorunsuz bir şekilde halledildi. Araç sahibinin rahatsız olmaması için geçirilen koltuk kılıfı, direksiyon kılıfı, vites kılıfı, ve kol dayama yerindeki streç çıkarıldı. İç-dış yıkaması yapıldı. Gayet profesyonel bir şekilde teslim edildi. Her seferinde çok memnun kaldım ben bahadırdan Tekrar gider misiniz diye sorsalar tabiki hiç düşünmeden giderim. Sizden tek ricam pireye kızıp yorgan yakmayın hocam. Gerçekten gerek yok. Her yerde var maalesef ki garip insanlar. Eğer tekrar servise yolunuz düşerse servis görevlisi olarak murat beyden randevu almak istediğinizi özellikle belirtip birde öyle deneyin derim. Saygı ve sevgilerimle.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Merhablar;

Artinvinde yazan arkadaşımın yazdıklarını heyecanla okudum. o kadar çok yazmışsınız ki ; oranın sahibi-ortağı yada bir çalışanı olduğunuzu düşünmekten kendimi alamadım.burada anlatmadığım ve terbiyemin müsade etmediği daha çok şeyler var bende kalmasını istediğim. fakat bu konuyu bu şekilde de uzatmak istemem. şayet memnun kalmışsanız sizin adınıza sevindim. Fakat şunu bilmenizi isterim ki sizin çevrenizde memnun olanların sayısı benim çevremdeki memnun KALMAYANALARIN sayısıyla kıyaslama yapmak gerekirse; sizin belkide sayabileceğiniz bir elin parmaklarını geçmezken ben size bir Futbol sahası (DERBY müsabakası) maçı, dolu insan sayabilir, gösterebilir ve hatta tanıştırabilirim...

  Herneyse düşüncelerinizi öğrenmekte güzel idi ve bir artı oldu. umarım bahadırdan servis hizmeti alan her arac sahibi arkadaşımıza da sizler gibi davranırlar.

                                                                                            Teşekkürler  iyi forumlar.

 
@Ender

O arkadaşın memnuniyetine sizin yazınızdan önce şahit olmuştum. İşte herkese farklı şeyler rastlayabiliyor.

Ben aracı altur'dan aldım ama servis için bir kere gittim ve aman dedim daha da uğramadım. Ama altur'dan memnun olan çok kişi var.

 
Ben de Bahadırla geçen birkaç anımı anlatmak isterim. Aracımı 19.01.2015 tarihinde 2014 model olarak aldım. Liste fiyatı 68400 olan aracı 65 500e söz aldım. Elimdeki aracımı satma arefesinde  Doğuş oto elinde kalan 2014 model araçlara ekstra %2 daha indirim yaptı. Normalde 64300e inmesi gereken araca 64750 fiyat çektiler. Yok Doğuş bayi karını kıstı, yok indirim hesaplaması sizin yaptığınız gibi olmuyor muhabbetine en son  64500e düştüler. Bir tanıdık vasıtasıyla güç bela asıl verilmesi gereken 64250 ye aracı alabildik. Daha sonra aracın frenlerinden gelen ses için 3 kez randevu alarak servise gittim. İlkinde sabah 9dan akşama kadar bekletildikten sonra hiçbir işlem yapılmadan evime döndüm. İkincisinde aracı alıp sadece servisin arka tarafındaki 100mlik alanda deneyerek hiçbir sorunun olmadığını söylediler. 3.de frenlerden gelen sesi videoya kaydedip öyle gittim ve sonunda ikna olup 2000 km'de iken arka fren balatalarını garantiden değiştiler. Ön fren balatalarını ise zımparalayıp geri taktılar. Halbuki asıl ses sağ önden geliyordu ama buna da şükür ki bu işlemlerden sonra ses kesildi.

Başka bir olay aracı aldığımdan beri arka ayak havalandırma ayar düğmesi içine kaçmış gibi duruyordu. Daha önceki gidişlerim de bu şikayetten bahsetmeme rağmen, tüm orta konsolun sökülüp bakılması gerektiği, bunun için aracın en az bir gün orada kalması gerektiği cevabını aldım. Büyük bir sorun olmadığı için çok üzerinde durmadım. Ancak birgün aracın içini silerken havalandırmanın arka tarafının ek parça olduğunu gördüm ve hafifçe kendime çekerek bu kısmı yerinden çıkardım. Gördüm ki 30 snde halledilecek bir olay. Ve ayar düğmesinin bulunduğu plastiğe 4 köşesinden plastik kaynakla tutturulduğunu, bunlardan ikisinin koptuğunu gördüm. Muhtemelen araç teşhirdeyken arkaya oturan birisi ayağıyla bu düğmeye bastı ve ayaklarının kırılmasına sebep oldu. Böyle diyorum çünkü biz iki kişiyiz ve ben bunu arabayı aldığımın 2. günü fark ettim.

Bir zaman sonra basic bi-xenon farların halojen olan gündüz farlarını beyaz led ampulle değiştirmek istedim. Yine Golfü olan bir arkadaşımla ampulleri değiştirmek isterken sol gündüz farı ampulünün plastik tutucusunun olmadığını fark ettik. Bunun için servise gittiğimde aracı alalı 3 ay olduğunu, bu parçanın garantiye girmeyeceğini söylediler. Yani parçayı benim kaybettiğimi ima ettiler. Üstelik bu parça her tarafı kapalı olan farın içinde ve düşmesi söz konusu olmayacak şekilde kapalı ve sağlam bir yerde. Ayrıca parça tek olarak satılmıyormuş komple farın değişmesi gerekiyormuş ve fiyatının 1200 küsür +kdv olduğunu öğrendim. Hemen Doğuşu aradım ve başımdan geçenleri anlattım. Doğuşun telkinleri sonucu parçanın çık A olarak bulunabilirse bana ulaşılacağı söylendi. Aradan geçen  sürede arayan soran olmadığı gibi geçenlerde başka bir iş için servise gittiğimde parçanın durumunu sordum. Böyle bir uygulamalarının olmadığını, yardımcı olamayacaklarını ilettiler. Açık iş emri olduğunu Doğuşun da bu durumdan haberdar olduğunu söyledim ama sistemde gözükmediğinden falan bahsedildi. Çok elzem bir parça olmadığı için ben de uzatmadım. Anlattıklarım ufak meseleler ancak sineğin de mide bulandırdığını unutmamak gerek. Allah göstermesin araçta daha dişe dokunur sıkıntılar çıksa nelerle karşılaşırız düşünmek bile istemiyorum.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@Olcay

Geçmiş olsun hocam. Ufak ufakta olsa bu sorunların hepsi bizim için büyük sorunlar.

Doğuş işin arkasında durmaya çalışıyor ama arayıp sormak lazım hocam.

 

Geri
Üst Alt